27 Şubat 2013 Çarşamba

allah bizi kahretmesin ...

      Şımarıklıktan ölmek üzere olduğum günlerden merhaba...

      Havadan mutluluk baloncukları kapmış gibiyim.Ağzım açık dolanıyorum resmen.Hayır yani mutlu olmak içinde öyle ahım şahım sebeplerim yok.

       Pazartesi günü eski iş arkadaşlarım gelmişti , 4 kız takılmaca yaptık.Bize kahvaltıya geldiler işte.Sonra sinema yapalım , ardından alışveriş yapalım , kahve sefası yapalım derken akşamı ettik.Gittiğimiz alışverişl merkezinde dördümüzden üçümüzün çalışmışlığı vardır , AVM de çalışmayan bilemez , eğer orada bir mağazada çalışıyorsanız diğer dükkanlardaki herkesi tanırsınız.Bir süre sonra işi bıraksanız bile orası gezilecek , alışveriş yapılacak bir yer olmaktan çıkar.Bizim mahalle olur , bizim sokak olur ama asla AVM olamaz.

     Özsüt ' te pasta yiyelim demezsiniz mesela; Şu Uğur'a bir bakalım LC WAİKİKİ nin kızıyla kırıtıyo mu hala o arada tıkınırız.

     Pidem ' de doyalım demek yerine ; Erdem' i arkadan alıp kasaya koymuşlar hmm kasadaki kıza ne oldu acaba bir gidip akıbetini öğrenelim.

     Adidas ' a gidelim sonra eşofman alcam olmaz o hiçbir zaman ; adidasa da gidek ordakilere bi soralım bakalım yanda nike da bir çocuk vardı ya dağınık saçlı.Adı sanı neymiş.Feyyaz la gördüm sanki ben onu ama ona sorarsam o da çocuğa öter şimdi.Acaba sevgisi var mı bir bakak.

     Sinemadan mısır almaya gidelim ; ( dikkatinizi çekerim sinemaya gidelim değil , sinemadan mısır almaya gidelim ! ) orda aylardır beni seven bi çocuk vardı orda mı bakalım.Egom yerlerde bir göreyim de kendime geleyim.
- iyi madem gidelim.Ayıp olmasın girelim bir de film izleyelim.


       Böyle ne olmuş ne bitmiş öğrendikten sonra çıkarsın ordan.Bir nevi arkadaş ziyareti yapmış olursunuz.Çok az yerde hesap ödemek zorunda kalırsınız oralarda da indirimli alırsınız zaten.

Ha bu arada kahvaltıdan sonra kuaföre uğradık , koşa koşa gittik işimiz erken bitsin çok vakit almasın mantığıyla tam 3 buçuk saatte çıktık.Yanlış anlaşılma olmasın.Kimse komple ağda , topuz , maşa falan yaptırmadı.Alt tarafı kaş bıyık aldırıp bir fön çektirdik.Bir de makyaj yaptık.Anacım koymuşlar her duvara boydan boya ayna, götüme bakıcam , bacaklarıma bakcam.Pantolonum profilden nasıl duruyo , gözlerim güzel , dudaklarım büzük, böyle mi gülünce güzel oluyorum , şöyle ağlasam masum muyum derken saatler geçiyor...Kuaföre bizden sonra gelenler artık kuaför sahibine ; hayırlı olsun yeni elemanlar mı aldın maşallah çok da güzellermiş falan dediler.Son durumlar böyle işte allah bizi kahretmesin..!

5 yorum:

kind.of.paranoid dedi ki...

Puhahah yeminle yarildim!bayilirim oyle ortamlara,insanin kendini en iyi hissettigi yer hep gorduklerinin arasi degil de nedir:)
Bu arada takdir de ettim hani şu havalarda bu kadar sevinc..istanbuldaki abuk hava bileklerimi falan kesme,kendimi bi yerden atma hissi uyandiriyor resmen paikopata bagladim ne salak sey.neyse okurken eglendim biraz da dedikodu dogamizda oldugundan mi ne:)

deeptone dedi ki...

ha haaaaa çok tatlıııııı yazmışsın ama şımarıks seniiii.
:)

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

hahahah:))ne güzel bir gün,eskiden bende ne çok yapardım tanıdığım dükkanlara uğramak,zamanla eskiyor artık gerçi ben eskidim ondan artık sormuyorum:)canım günlerin hep böyle keyifli geçsin...

Burcu BAYRAM dedi ki...

Yaa çok sevimli yazıların, çok da gülüyorum okurken.. :))
Yine çok güldürdün benii! :D

Elsa dedi ki...

:))

Yorum Gönder