6 Şubat 2013 Çarşamba

ben mimlenmişiim =))

 biricik blog arkadaşım spot ışığını arayan kız beni mimlemiş.Tabi ki çok sevindim.Kaptım mimimi koştura koştura geldim....




1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?
Geldiyse de şuan anımsayamadım ben ya.

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?
Okuldan kaçıp düzce ye gidip gelmiştim bir seferinde.Okul vaktine o seyehati sığdırmak zor ve atraksiyonlu olmuştu tamamen ayrı bir maceraa....

3. Almayı düşünüpte alamadınız neler var?
Galaxy NOTE 2 , PSP ...

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)
Asla çizme giymem.Kısa boyluyum bana yakışmıyo.Çok nadir siyah kıyafetler tercih ederim çünkü Çokomell'im ben ya . Öyle siyahlarla takılınca küçük çocukların öcü mü ne o diyeceği kıvama geliyorumm...

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?
ezik insanları sevmiyorum , yavaş ve kısık sesle konuşan insanlardan da hiç hazetmiyorum birde çok ama boş konuşanları sevmiyorum.

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?
Aksi !

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?
Amerika

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?
Uzun bir yürüyüşe çıkar , kuaföre gider, kitapçıya gider bence budur ben bunları yapıyorum.Ha bir de alışverişe gider.

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?
Bağıra çağıra adamın o zaman kadar ki bildiğim bütün haltlarını , rezil hallerini hepsini fıkra anlatıyormuşum gibi anlatırım.Bütün açıklarını açığa çıkarırım.Bir daha toplum içine çıkamayacağından yüzünü de görmem zaten ;))

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?
Tabi ki inanıyorum.

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
Son yazdığım yazıdan sonra aradan epey zaman geçtiyse içimden bir türlü yeniden yazmak gelmiyor.Nereden başlayacağımı bilemiyorum çünkü...

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?
Sağlam bi karakter...mevcut sevgililerimde hep bu eksikti içimde kaldı.

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Yazılmış kaderimizde belli yol ayrımları , boşluklar olduğunu düşünüyorum...Yaşadığımız her olayda yazılanı yaşıyoruz ama seçimlerimizle , gittiğimiz yollarla da gerisini biz şekillendiriyoruz.Yani her ikiside....

14- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?
ıce

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?
Buyur burdan yak

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?
Wordpress

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?
 bende gider başkasından hoşlanırım

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?
Bayan ukala...


NOT ; ya ben mimlemekten anlamıyorum pek o yüzden gören duyan , yapmak isteyipte yapamayan , seven beğenen herkes yapabilir.bendensiniz =)=)






6 yorum:

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Cevaplarını çok sevdim. :)
4. soruya cevabın beni güldürdü. Kitabının ismi de çok güzel olurmuş bence. :)
Aksi olduğunu düşünmüyorum amaaaa. :(

çokomell dedi ki...

dışım seni içim tanıyanları yakıyo işte.Anlaşması kolay biri değilim cidden =)

AhuDudusu dedi ki...

ben de mimlemiştim seni bebeğim :( uff kimse beni okumuyo mu ya? mimlediğim kimse görmemiş :(

deeptone dedi ki...

6
9
12
14
ha ha haaaa valla alemsin sen beee.
:)

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Bende kısa boyluyum ama çizme giymeyi seviyorum.
İlk başta senin gibi düşünüyordum. Zaten kısayım iyice bodur olurum diye ama bir gün denedim. Bir baktım almışım.
Yani aslında önyargıymış benimkisi.
güzel duruyor.
Kendimi beğenmişliğim değil bu genel görüş.
Sende bir denesen?
Belki çok farklı bir hava yakalarsın ;)

çokomell dedi ki...

gece yürüyüşü ; şöyle topuklu bişe , süet deniyim o zaman aklımda var aslında ama cesaret edemiyorum =)

deeptone ; ben kendimi normal sanıyodum ya

ahududusu ; ya ben seni hep okuyorum gördükçe.Hatta yorum bile bırakıyorum.

Yorum Gönder