20 Şubat 2013 Çarşamba

Beni alan cami avlusuna bırakır bence...

    Yaklaşık 1 aydır falan evdeydim....

      Annem beni evde koyacak yer bulamamaya , bu kızla ne yapsam diye düşünmeye başladı artık.Eeee  tabi evin salonunda saat 12 ye 1 e kadar camış gibi yatan bir çokomell pek hoş olmuyor.Beni ev kızı yapma çalışmaları son hız sürerken sanırım denemediğim hiçbir şey kalmadı.

Temizlik yapımı tamam
Gözleme yapımı tamam
Yağlı çörek yapımı tamam
kurabiye yapımı tamam
dolma sarımı tamam
Misafir ağırlamak tamam
Günlere katılmak tamam
Seccade işlemek  ? neeee haa ? ben mi ? evet ben ona da başlandı kısmetse 5 seneye falan tamam.

      Evde otururken ben de düzeltmem gereken birçok şeyi gerçekleştirdim.Aşırı derecede , bonus kıvamında kıvırcık saçlıyım ama hergün düzleştirici ve fön makinasıyla saçıma saldırma huyum var.Artık saçıma bir rahat bir huzur vermeye karar verdim.Uzun bir süre saçımı kendi halinde kullanıcam ama tabi ki buna hazır değillerdi.Ben de onları hazırladım.Syoss diye bir marka var daha yeni yeni duymaya başladım ama her yerde promosyondaydı falan.Ben de merak ettim ve denedim.Sonuç güzel memnunum.Şampuan ve saç kremi olarak almıştım.3. olarak da ayrıca bir saç kremini de alırım.Tırnak yemeyi tamamıyla bıraktım ve french yapmayı becerebiliyorum.Oje sayımda da gözle görülür derece de artış var.Bitirmem gereken kitaplar vardı onları da pakladım sonunda.



     Sezon sezon izlemek istediğim filmler vardı malesef o konuda pek ilerleme katedemedim.Zaten 1 hafta içinde falan işe geri dönüyorum.Yeni mekanım watsons...Bence bu sefer her şey güzel olacak.



   Annem için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.Şahsen ben tükkanı maaşımla olabildiğince eve taşırım diye düşünüyorum.Annem de öyle düşünüyor olmalı ki baştan pazarlığa girişmeye çalışıyor ama nafile...

    Bütün bunların dışın da bazı tespitlerim var.Aşk konusunda hiçbir sıkıntım yokmuş onu farkettim.Hayatımda kimse yok ama birini bekliyo değilim , yorgun değilim, umutsuz değilim...Kuzenlerle bir aradaydık son 2 haftadır.Ağlamalar, aldatılmalar , kavgalar , tartışmalar...Hepsinin ayrı sorunu varken ben minik , bıccık , sevimlilik abidesi Çoko olarak , sadece teselli veriyordum.O kadar zaman duygusal bir hatunken sonradan nasıl böyle duygusuz , herşeye kahkahayı patlatan , bana mı dedi la o ? ne demek istedi ki ? hıııı ben ona cevap vermem oturur bir de bütün uzuvlarımla gülerim moduna girdim bilmiyorum.Kendimle şu sıralar çok mutluyum öyle ki şımartıklıkta rekora koşuyorum.Narsistlikte bu yüzyılın temsilcisi ben olabilirim.Neyse sonuç olarak herşey yolunda.İş hayatına geri dönmeden şöyle Sakarya dır Düzcedir ufak bir kaçamak yapabilirsem çok mutlu olucaam.Şimdilik bu kadar aaa dostlar.



NOT; Chanel no 5 diye bir parfüm varmış...Kullanan, gören , bilen , duyan , fikri olan varsa benimle de paylaşırsa çok mutlu olabilirim gerçekten  :)


8 yorum:

kind.of.paranoid dedi ki...

Oha bir insan evde oturup zamanini bu kadar verimli kullanabilir ben olsam bir ay boyunca malak gibi yatardin,ne israf ama!
Bu parfumu bilmiyorum ama ben hugo boss kullaniyorum hafif kalici guzel baya:)

deeptone dedi ki...

valla kahkaha attım ha.
:)
seccade ha.
:)
frenç kis yerine frenç oce iyiymiş.
:)
chanel no:5 ilahtır.
gelmiş geçmiş en iyi kadın parfümü ki.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; verdin gazı gidip chanel no 5 alcaam.

kin.of.paranoid ; kadın parfümlerinin ilahı diyolar bu parfüme.ama senin dediğin hugoya da bakarım parfüm almaya gidince.
zamanı verimli kullanma kısmına gelince, anne dürtüklemeli zaman kavramı diye birşey var.Napacağına sen karar vermiyorsun , o ne yapman gerekiyorsa önüne seriyor...

Elsa dedi ki...

ben de merak ettim bu parfümü şimdi..kesin bulmam lazım:)

gooogoook dedi ki...

Oo günler bence son derece verimli değerlendiriliyor sevgili Çokomell. Yapılabilecekler yapılmış, çalışmaya başlayana kadar da bence neler yapmak istiyorsan yapmalısın:).

Chanel No:5'e gelince adından yıllar yılı en çok konuşulmuş kadın parfümüdür kendileri, lakin kokusu bana hiç hitap etmemiştir, minik bir damlası bile bende baş ağrısına neden oldu ki, belki de tesadüf ama ben kokulardan hiç etkilenmem çünkü çok iyi duymam! Ona rağmen sanırım onu nedense duyasım geliyor. Ama kullanan arkadaşlarım vardı özellikle geçmişte. Sen bilirsin demekten başka çıkar yol yok:)))

Kendini şımartma konusunda haklısın, bence insan kendisini şımartmalı;) ben bunun hatta kişiye şans getirdiğine bile inanırım;) Sevgiler.




AhuDudusu dedi ki...

Marilyn Monroe'ya sorulan bir soru: "geceleri ne giyersiniz?"

Cevabı: "sadece bir kaç damla chanel no.5"

^_^

çokomell dedi ki...

ahududusu ; kesinlikle denicem ben o parfümü.Kesin yani herkes bu kadar beğendiğine göre.Üstelik marilyn monroe bile =)

3fstreet dedi ki...

nice!

Yorum Gönder