7 Şubat 2013 Perşembe

Hakkımda 11 gerçek !!!

  Ben mimlenmeyi seviyorum aaa dostlar.Mim okumayı daha çok seviyorum özellikle de kişisel şeyleri.Biricik ahuDudusu  da beni unutmamış mimlemiş.Ben o mimi kısmen yapmıştım ama o sondaki kısmı yoktu.Yani benim en çok bayıldığım kısmı.Burdan kendisine öpücüklerimi gönderip hakkımdaki 11 gerçeğe geçiyorum.

1-Poşetlerin uçlarından korkuyorum yada tiksiniyorum , yada iğreniyorum yada buna ne denirse işte.Hani şu tutulan yerleri değil ama o arada kalan kısımları uçları var onlardan.Beni tanıyan herkes buna çok dikkat eder.Bakkaldan marketten birşey aldığımda uçları olan poşete koyarlarsa hayatta tutamam.Poşet ucu görünür yerlerde olan odada da durmam.Görmeye bile tahammül edemem.

2-Şurda 3 sene öncesine kadar beni araba tutardı.10 dk yol gidemeden 3 defa kusardım.Korkularımın üzerine gide gide baya azaldı.Şimdi çok sıkış tıkış halde çok uzun süre gitmediğim sürece dayanabilişyorum.Gene de çok kasılıyorum bu yüzden otobüsde hayatta muhabbet falan etmem.Evet  duyunuz i beni araba tutuyor.Kahretsin ilkokul hayatım boyunca arabada arkadaşlarım var hoşlaştığım minik çocuk var falan demedim , hep kustum.Pikniğe giderken , hayvanat bahçesine giderken hepsinde ....

3-Günde en az 5 litre falan su tüketiyorum.Yürürken nasıl gluk gluk ses gelmiyor midemden ben de merak ediyorum.Hayret bişee yani...

4-Ev yemeği yemem...Hiçbirini ! Hiç çorba içmedim içsem de kesin sevmem.Küçükken de içmiyormuşum.Yemeklerde bana sofraya tabak koymazlar mesela.Çünkü yemem.Öyle yoğurttu , salataydı , ekmek arasıydı , aburdu cuburdu geçinip gidiyorum ben....

5-Bu seneye kadar çok fena tırnak yiyordum.Artık baya azalttım.9 tanesini bıraktım birine devam ama çok azcık.Bence bıraktım.Geçen seneye kadar tırnağım yoktu benim !!! vallahi yoktu abartmıyorum .Gören şok oluyodu , herkes acımıyo mu yaa deyip bakamıyordu bile o derece...

6-Sütlü tatlılara bayılıyorum , kahveyi sütlü içiyorum , bol sütlü çikolatalar yiyorum ama o sütü sade bir şekilde bana içirmen için beni öldürmen lazım...Böyle de bir antikayım.

7-Sürekli üşüyen ama kalın giyinmekten nefret eden biriyim.Kışın 2 yorgan bir battaniyeyle yatıyorum , yazın 1 yorgan 1 battaniye.Üstümdekilerin yarısını altıma alıp yarısını üstümde bırakıyorum.Geceleri üstümü açma olasılığım asla olmaz.Yorganın ucuna sarılarak uyurum , uyandırmadan çeksen alamazsın elimden yorganımı o derece...

8-Almayacağım birşeyin fiyatını soramam , fiyatını sorduysam da bana uymasa bile mutlaka alırım.Böyle hastalıklı bir huyum var.Asla gidip fiyat soramıyorum.Bu huyumun bir değişik versiyonu olan bi yer soramam, yol tarifi soramama huyum da mevcut.Olmayan 6. hissimle aranır dururum , il sınırlarını geçerim , kaybolurum korkarım ama gene de yol soramam ben...şuan sonumu hiç iyi görmedim he.

9-Beni aramış ve duymamış olduğum insanlara geri dönüş yapmam.Öyle bir huyum yok.Diceği varsa tekrar arar zaten mantığım mevcut.Herşeyi merak eden ben , niye aramış la bu beni diye hiç merak etmem.Bu piç başıma gene ne iş açcaaak yeaaa niğeee arıyo ki bu beniiğğ gibi bir iç sesim mevcut....

10-Saçımı açık bıraktığım günlerde yanımda saçımı toplayacağım bir toka olmassa hayatta rahat edemem.Unuttuysam falan mutlaka gider alırım gene öyle dolaşamam.Psikolojik bişi olmalı bu yada takıntı.

11-Yatağa yattıkdan sonra asla kıpırdamam.Yatağa girdiğim pozisyonda uyur , uyuduğum pozisyonda uyurum.Uyuduktan sonra uykum bölünmez yani öyle uykuma su veya çiş gibi ihtiyaç molaları vermem.Uyanırsam da hadi geçmiş olsun uyumam ben daha....

9 yorum:

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Anladığım kadarıyla ilginç bir insansın.
Farklı yani :)
Seni gözlemlemek keyif verirdi muhtemelen :)

Emrah Ateş dedi ki...

yahu ne yediğini merak ettim

gooogoook dedi ki...

Hepsi bir bir okundu, çok eğlenceli:) biraz daha yakından tanıma fırsatımız oldu böylece:) teşekkürler:).

AhuDudusu dedi ki...

Poşet takıntın ilginçmiş hakikaten :))
*
Senin gibi yemek yemeyen çocuğum olsa döverdim kesin :))))
*
Böbreği hasarlı biri olarak 5 litre su içmeni çok takdir ettim. Ben 1 litreyi bile zor içiyorum kışın ve o yüzden hiç iyileşemeyeceğim.

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Ev yemeği yemem...Hiçbirini ! Hiç çorba içmedim içsem de kesin sevmem. ehe ben bunu anneme desem sen dayak istiyorsun anlaşılan derdi :D Yalnız hepsini okudum, enteresan şeyler yazmışsınız. Ah ben de keşke yattığım gibi uyuyabilsem. 2 saat sonra belki işte. Bazen beynimizin kapama düğmesi olsun istiyorum gece yalnız kalınca düşüncelerim bana uyku izni vermiyor :(

çokomell dedi ki...

gece yürüyüşü ; nelerden keyif aldığını bilemem, keyifli olur muydu ki ?

emrah ateş ; yoğurt , peynir bol bol ekmek , abur cubur

gooogoook ; tanıdığına memnun oldun mu onu da söyle ama =)

ahududusu ; susuz nasıl durulur bilmiyorum.Ben azıcık ağzım kuruduğunda dehşete kapılıyorum , ne zaman su görsem canım çekiyor.Ayy ahududusu dövme çocuğunu yazıktır , belki benimki gibi bir midesi vardır.Midesi isyan ediyordur.

yeliz inceoğlu ; ben oldum olası böyleymişim.Yani küçükken de...İlk çocuk benim , annem her çocuk böyle sanıyordu heralde.Şimdiyse alışkın =)

Burcu BAYRAM dedi ki...

1. yi hala anlayabilmiş değilim. :))
Tek anladığım sen oldukça ilginç bir insansın.. :))

MadamB Fashion dedi ki...

Ne kadar eğlenceli bir blog tasarımın var çok sevdim. Yazını da çok beğendim tabii :) Hemen takibe aldım seni bende beklerim.

deeptone dedi ki...

ha haaaa sen çok tatlı bi şekilde çok kendine özgüsün. ne güzel bişiii.
:)

Yorum Gönder