11 Şubat 2013 Pazartesi

iş değiştirmede rekora koşuyorum...

   Şuan saat 05.08 ben ise manyak gibi yeni post peşindeyim....

    İki kuzenim yanımda ama çokdan uyudular.Çok ekşınlı bir gece oldu.Şayet kuzenlerimden biri sevgilisinin onu aldattığını öğrendi.Tabi bizde kuzenime biiiirrr teselliii ver modundaydık.Neyse ben sonra bu konuya parmak basıcam şimdi benden bahsedelim biraz.

     Aaaa dostlar ben gene iş değiştiriyorum.Bu sefer ki yeni mekanım watsons.Ne olacak , nasıl olacak , nasıl geçecek hiçbir fkrim yok ancak bu sefer uzun soluklu olması şart.Ulan hayatı resmen ayaküstü geçiştirerek yaşıyorum.O kadar aksiyon var ama gene elde var sıfır.Bu durumdan sıkıldım.Düzgün bir yaşantı istiyorum.MONOTON bir yaşantı istiyorum resmen.Oğlum sabah gözümü bir açıyorum acaba başımıza bugün ne gelcek diye merak içinde giyiniyorum.Sürekli bir olaylar olaylar olaylar....

      İş meselesine baştan başladık orası cepte.Bir de aşk meselesi var.Şu cool adamla işleri sıkı tutmalıyım.Benim ilişki anlayışımda koyver gitsin olduğundan o alanda da hayatım bombok.Düzeni olmayan bir düzenim var kahretsin.Hergün onlarca insanla konuşuyorum , şakalaşıyorum bilmem napıyorum sonuç , hayatımda özel kimse yok.

        Geçen gün cool adama bağırdım odun geldin kazma gidicen resmen öküzsün diye...Allah için doğruyu söylemek gerekirse bende duygu yüklü bir hatun değilim.Zamanında beni çok kullandılar galiba.Bu yorulmuşluğun , bu iplemememin başka bir açıklaması olamaz bence.

      Saçlarıma fön çekmektn bıktım.Kıvırcık bırakıyorum şu sıralar.Hani bir rimel reklamı vardı ya kirpikleriniz sonsuza uzansın diye de bir sloganları vardı.Saçlarım o reklamın sloganını ilke edinmiş olmalı.Bir kıvırcık bir kabarıyor aman allahım .Saçımın en tepedeki teline 30 luk merdiven atsan gökyüzündesin hacı o derece...Neyse işte bir çoko dan haberlerin daha sonuna geldik...Bu yazıyı da zaten sırf bir yaşam belirtisi göstermek için yazdım.Yoksa biliyorum bu saatte milletin götünde pireler uçuşuyor.

9 yorum:

toprak dedi ki...

UMARIM EMEKLİ OLANA KADAR AYNI YERDE ÇALIŞIRSIN :)

AhuDudusu dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun canım. İnş dilediğin gibi uzun soluklu ve mutlu olabileceğin bir iş olur :)

deeptone dedi ki...

allam ya neden bu kadar çabuk sıkılıyon işlerden.
:)
bi deeee bi altı ay ilişkisiz dursana bak sakinleşirsin.
:)

Hera dedi ki...

Cool dan yeni haberler bekliyoruuz ona göre :D

Burcu BAYRAM dedi ki...

Ah ben de monotonluktan şikayetçiyim şu sıralar insanoğlu yaranılmıyor bu varlığa tabii.. :)

çokomell dedi ki...

valla iş konusunda ne deseniz ne kadar dalga geçseniz az.

ilknur AKPINAR dedi ki...

amann monotonluk isteme sakin cokk kötü bi durum bunalıyor insan :)
işin hayırlı olsun inş.

Elsa dedi ki...

düzeni olmayan bir düzenin olması'sarsıcı oluyor bazen.bizzat yaşıyorum bunu.ha bir de kıvırcık saçları düzleştirmek kadar zoru yoktur ah bilmez miyim:)

çokomell dedi ki...

elsa ; sende mi kıvırcıksın yoksaa ?

Yorum Gönder