3 Şubat 2013 Pazar

lisede kurduğum hayalin ardından....

     Ben bütün lise hayatımı okulun cool çocuğuna saplantılı bir şekilde aşık olarak geçirdim....

     Geçen liseden arkadaşıma gittim.Çok yakındık hala da yakınız gerçi.Neyse Ceren'le öyle konuşuyoruz böyle gülüşüyoruz , onu bunu anıp , birilerinin yediği boklardan bahsediyoruz.
Ceren , dedim cool adamdan haberin var mı ? valla hiç bilmiyorum çoko biliyosun o hep ayrı alemlerde oluyo falan filan derken , yaa ceren aslında benim facede ekli o dedim.Artık beni nasıl gaza getirdiyse 5 sene sonra mesaj attım.Hiç beklemediğim birşey oldu ve bana o akşam cevap attı.Ben O'nu nasıl gömlekli okul çocuğu olarak hatırlıyorsam O da beni bastıbacak , ( kısa boyluyum kahretsin ama tabi o zamandan sonrada uzadım )  kabarık kıvırcık saçlı , o saçı inadına topuz yapan bi sayede kafasının üstünde bi kafayla daha dolaşan bir kız olarak hatırlıyordu muhtemelen.Ben değiştim tamam mı ? diye nasıl bastırdıysam nasıl çemkirdiysem artık, cumartesi günü buluşma kararı aldık.... ve buluştuk da =)



     Evde tek allahım nasıl üşengeç, sanırım tek başınayken çubuk kraker, kola ve sigarada olmasa açlıktan ölürmüş.Beklediğimden çok çok çok daha sıcaktı.Fırına uğrayıp bir dünya şey almıştım zaten.Gittim kapıyı açtı onu karşımda gördüğüm anı hiç unutamicam herhalde.Beni kendine çekti bi öptü yanağımdan falan.Üstümü çıkardım astım.Hadi kalk çay suyu koy dedim.O arada bende dolapları açıp tabak aramaya başladım aldıklarımı koyacak.Oturdu bu masaya ben hala kahvaltı hazırlıyorum.Çay bardaklarını falanda koydum bu beni seyrediyo.Çayıda koydum , annem kadar ilgili oldun merve ya iyi ki gelmişsin dedi.Şakalaşa şakalaşa yaptık kahvaltımızı.Eskilerden konuştuk bayaa.O zamanlar yediği her haltın hesabını ciddi ciddi soruyormuşum ki heralde bana ; merve bana kızdığın herşey , bu hatırladıklarının tamamı 5 sene öncesine ait farkında mısın deyip gülmeye başladı.Bir adamı gülüşünden öpmek mümkün değilmiş , olsaydı o an ben öperdim eminim.masayı topladım ( evet onuda ben topladım ) ve tekrar onun odasına geçtik.

-Uyuyodun di mi hıı? dedim şakalaşarak.
-Ya hayır çokdan uyanmıştım ben.
-Yalan söyleme lan yüzünde yastık izi duruyo dedim bu arada ben gidip çokdan yattım yatağa.Niyetim yatağı toplamakken neden gidip yatıp kaldım hala bilmiyorum.Burası rahatmış dedim o beni izlerken.Bir anda yanımda buldum onu.Kapadım gözlerimi, ohaa yanımdaydı  iştee.Bütün lise boyunca canımı yakan adam , ardından seyrettiğim şahsiyet yanımdaydı.Elimi belime atıp beni daha da kendine çekti , ben böyle çok rahat uyuyabilirim heralde dedi.Yok öyle kolay uyumaak dedim.Bu arada parfüm kokun....
ne varmış parfüm kokumda dedim.Hiç sadece çok hoşuma gitti ismini sorcaktım dedi.Yok sana isim falan , bir daha duymak istersen beni özle , gene gelirim dedim.Daha sıkı sarıldı.Sanırım ömrümü o şekilde geçirebilirdim.




    Zamanında bunun Onur diye bir sınıf arkadaşı vardı.Akşam Onur kalmaya gelicek , takılıcaz sende gitme istersen , kal dedi.Yok dedim gidicem.Bu arada Onur da biliyomuş o gün onla buluşacağımızı.Akşam geldi Onur ' da kapıyı benim cool açtı.Mutfağa geçtiler bunlar.Ben de çıktım odadan gittim yanlarına,
-Hoş geldin Onur dedim . yüzüme bakakaldı.


Oğlum 9c1 de ki merve gelmicek miydi diye mırıldanırken coola ben Onuuurr ? dedim tekrar.Yok artık , çok değişmişsin kısacıktın sen , kıvırcıktın ne oldu sana diye şok oldu çocuk.Anlamadım daha mı iyi daha mı kötü olmuşum dedim.Çok iyi olmuşsun dedi.Benimki kapıya dayanmış bizi izliyodu.Ordan lafa atladı, cümle şu,

- oğlum bu O'nun daha dağılmış hali , sen bir de sabah ki ilk geldiği halini görseydin ...


Dün dünyalar benimdi.Ünlü soru  Biz şimdi neyiz ? i sormadım.O nedenle statümü hala bilmiyorum.Tek bildiğim çok mutlu olduğum....





11 yorum:

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Biliyor musun? Benim hep hayalimdi. Hani böyle platonik takıldığın çocuk bir aralar yüzüne bile bakmazken sonra peşinde koşturmaya başlaması. Tabi böyle bir duruma hiç düşmedim. Çünkü eski platoniklerimi hiç görmedim. Senin gibi bir değişiklik de yaşamadığım için senin yaşadığın şey benim hala hayalim olacak.
Sana çok sevindim yalnız. Boşver şimdi "Biz neyiz?" faslını. Elbet ona da bir açıklık gelir. Şimdilik sadece anı yaşa. Çünkü en güzel safhadasınız. :)

Burcu BAYRAM dedi ki...

Allah mutluluğunu bozmasın, ama ne diyeyim daha önceden de dediğim gibi kendini üzecek hiçbir şey yapma. Birden fazla bağlanma eski senin coolla yeni adam aynı mı onu bir ölç biç. :] Sonra kararı "Biz şimdi neyiz?" sorusunu ona değil kendine sor. :] Ne olmak istersin diye. :] Keyifle okudum.

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

Okurken senden çok ben heyecanlandım :D Devemı nolcak çok meraklandım :D

deeptone dedi ki...

çok hoş herşey evet ama aman dikkat et ya, sonra hep üzülen taraf oluyosun sanki ama.

hatırladın mı, bi kere daha böle bişi yapmıştın. daha öncekilerden biri, yıllar sonra cepten mesaj çekmiştin, sonra görüştünüz.

eski tanıdıklarını seviyosun galiba.
:)

çokomell dedi ki...

spot ışığını arayan kız ; zaman insanı istesede istemese de değiştiriyor.bir yerlerde karşılaşsan sen de biriyle.çok şey değişir eminim.

burcu bayram ; ayy ben galiba onla ne olmak istediğimi 5 yıldır falan biliyorum =)

a.k.a.t.r.i.e.l. ; şuan herşey yolunda.asayiş berkemal yani.Arıyo , soruyo , mesaj falan iyiyiz ama bir atraksiyon olursa devam etceem anlatmaya.

deeptone ; aaa evet hatırlıyosun... haklısın ya harbi üzülen taraf hep ben oluyorum.İşin en garibi de ne biliyor musun , ben eski tanıdıkların çoğundan nefret ediyorum....

Hera dedi ki...

Hadi hayırlısı, bir daha ki buluşma yazısını merakla bekliyorum :)

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Mimlendin. :))

birdeli dedi ki...

çok güzel. Hayalin gerçek olması süper bir şey. Ben genellikle hayalleri arasında kaybolan biriyimdir.
sanırım soruyu sormamak daha iyi ya. ben olsaydım akışına bırakır anın tadını çıkartırdım. daha hoş. :D adına çok sevindim

Duygu Senyurek dedi ki...

cnm yorum için teşekkürler
kürk olayına gelnce inna parisde bir kaç mağazaya grdm bakamadım herpsi korkunçtu bence çok üzücü.öz hermesin bir vitrini var.hayvanat bahçesi yapmşlar dondurma hayvancıklardan.
ayy neyse içim bayıldı
öperiz senii=) oğluşumla

Burcu BAYRAM dedi ki...

Ne olmak istediğinden eminsen ve üzülmeyeceksen doğru yolda emin adımlarla devamm :))

Lokes dedi ki...

"Niyetim yatağı toplamakken neden gidip yatıp kaldım?" neden acaba? Akşama takılacaz kal demiş yok demişsin ama kalmışın :D Çok açık değil mi :D

ve "Biz şimdi neyiz?" sorusunu sormaman iyi olmuş. Çünkü tebrikler bitmiş bir hikayenin ilk yazısını yazmış bulunmaktasın saf aşık :)

Yorum Gönder