29 Mart 2013 Cuma

1 yaş daha büyüdüm ben...ve sonraa

  İnanmışken yanılmak dediğim , aklıma geldi kör olasıca dediğim yazıları yazdım , defalarca içimden sövdüm ve 2 hafta önce barıştık...Eresboss la yeniden birlikteyiz.

   Tabi ki herşey yolunda değil ; barıştıkdan sonra görüşmedik daha.Önümüzdeki hafta görüşücez tekrar kısmetse.Eski defterler kapanmıyor gerçekten.Deniyoruz ama bilmiyorum noluruz....

    Ev hayatıysa şu sıralar yorumsuz.Ne iyi ne kötü ev işte.İş desen ; sanırım şu sıralar hayatımın en güzel yanlarından biri iş kısmı.Bu arada 3 tane maske aldım bizim oradan biri çok kullanımlık soyulabilen kayısılı , kokusu falan çok güzel işe de yarıyor bence , çok memnun kaldım.fiyatı 6 tl gibi bişeydi sanırım.2 tanede tek kullanımlık biri çikolatalı biri çilekli aldım.Fırsat bulamadım denemeye ama birazdan çikolatalısını deneyeceğim.

     Şu sıralar çok sıradanım çok uysal.Buraya yazmayalı yeni yaşıma bile girdim.18 mart doğum günümdü ve ben ani bir sürpriz partiyle , Mado cafede arkadaşlarımla kutladım.Bu da yetmedi kıroluğumuz tuttu cafeden çıkıp sahilde içtik , eğlenceli hatta fazla eğlenceli bir gündü.Ama ilk defa bir doğum günüm sonrası hüzünlendim.Hala darmadağınım , hala ilkokuldaki kadar kazanmışlığım var , hala kök salmış değil kimse yaşantıma , ben kimseye , hiçbir yere...Kime arkamı dönebilirim , kimin önü ardı aynı hala kestiremiyorum.Doğruyla yanlış arasında keskin çizgilerim hala yok.Büyüyünce düzelir sanıyordum , bütün seçenekler çok net olur sanıyordum.Oysa hala saydam onca şey.Hala ben karar vermek zorundayım.

    Neyse duygusala bağlamaya gerek yok hala kıtır değil çıtırım.Milyonlarca hata yapacak vaktim var , dağ gibi tecrübelerim var ardımda şuncacık yaşıma rağmen.Yeniden gülünecek çok şey var, sonra O tekrar hayatımda.Evet olmadık bi zamanda ayrılmıştık hep kavga gürültüydük barıştıkdan sonra da ama farkeder mi ? Hiçbir şey O'nu özlediğim gerçeğini değiştiremiyordu ben de affettim.O da benimle aynı duyguları paylaşıyor bence.Çok sevmiyoruz bu kesin ama daha kesin birşey varsa bu da çok özlediğimiz galiba.Böyle yazınca romantik bişemiş gibi görünüyo ama adam bu cümleyi bana olduğu gibi mesajda yazınca hiç de öyle değildi valla.

'' seni seviyo muyum bilmem ama çok özlüyorum ''

küfür gibi bişey aslında.Öküz ya  ! her neyse o artık benim öküz öyle böyle idare edicez.

NOT ; yarın sabahçıyım ve ölesiye korkuyorum.Şu sıralar saatleri yanlış görme gibi bir hastalık başladı bende.cep tel saatime bakıyorum 11 buçuk , oturma odasındaki saaate bakıyorum 9 buçuk , gerçekte doğru saat dilimi 10:20  ... içimdeki 6. hisle gidiyorum işe.Geçen 1 buçuk saat erken gitmişim.Hayır bir de haftasonu saatlerle oynarsak ben artık 1 ay doğru saati bulamam 6. hissimle gider gelirim ....

4 yorum:

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

Neyse duygusala bağlamaya gerek yok hala kıtır değil çıtırım.Milyonlarca hata yapacak vaktim var , dağ gibi tecrübelerim var ardımda şuncacık yaşıma rağmen.Yeniden gülünecek çok şey var,bayıldım bu sözlere tatlım,özlemek güzel,oda olmasa hayatında geceleri kimi düşünecen öküz möküz şekerim ne yapacan...

deeptone dedi ki...

kıkırdadım çıtırcık.
:)

Mia Wallace dedi ki...

ama bu öküzlükler çok samimi ve doğal aslında ehe hayırlı olsuun :)

Burcu BAYRAM dedi ki...

Bayaa geç olsa da mutlu yıllar! :) Kendin için iyi olanı yap her zaman :)

Yorum Gönder