7 Mart 2013 Perşembe

ben de öyle diyordum zaten ...

    Watsons da çalışmaya başladım , deli gibi de memnunum....


     İlk defa bu kadar ayıla bayıla çalışıyorum.Bir kere ilk çıkan ürünlerden hemen haberdar olabiliyorum.Gönlümce makyaj yapabiliyorum , bakımlı olabiliyorum.Bi sürü şey deniyebiliyorum.Yavaş yavaş havalarda ısınıyor , hayatımda her şey düzelecek bence.Müşteriler benden bilinçli valla o yüzden pek bir sorunum olmuyor.He ayrıca buradaki arkadaşlarında sitemlerinden ders çıkardım , müşterilerden bana danışan olursa sürekli dürüst davranıyorum.Bir fikrim yok kullanmadım diyebiliyorum mesela.Tabii iş ahlakına aykırı bişey bu ama olsun bende böyle arkadaş...

( arada sırada çok garip müşterilerin olduğu doğrudur ; çılgın bir parfüm arıyorum , vıcık bir el kreminiz vardı , arkadaşım buradan almış saçını kızıl boyamış mor olmuş o boyadan istiyorum gibi cümleler kuranlar... )



      Şu sıralar maskelerle bozdum kafayı valla çok güzel soyulan maskeler var ben memnunum sizde kullanabilirsiniz.Sürekli makyaj yapıyorum doğal olarak ve göz makyajımı onca makyaj temizleyicilerine rağmen bence en iyi bebe yağı çıkarıyor.Ben makyajımı bebe yağıyla temizliyorum.Öbür arkadaşda bebe şampuanıyla temizliyormuş.Nemlendirici olarak da , suyun içine tatlı badem yağı damlatıyorum ve onu kullanıyorum.1 fincan suya 3-4 damla tatlı badem yağı.Cidden de bayaa memnunum.Çoğunuz biliyorsunuz ki parfüm arayışıu içindeydim , kendime uygun parfümü hala bulamadığımdan parfüm alışkanlığımda tümüyle yok oldu.Herşeyimi kaybediyorum , alışkanlıklarımı bile görüyorsunuz aa dostlar.Bir sigaram vardı asla ihanet etmediğim onu da annem boykotlamıştı.Bıraktım , devam ettim , arada kaçamak yaptım.Sonra fırsat bulamamaya başladım.Şimdi de canım istiyor bazen ama gidip almaya üşeniyorum.

      Bütün bunların dışında hayatımda hala elle tutulur yanıma yakışır kimse yok.Öyle telefon cebimde minibüslerde metrolarda uyuyakalabiliyorum.Önemli biri olsaydı iş sonrası konuşabileceğim asla uyumazdım tabisi.Minibüsde , otobüsde, metroda , işyerinde en çok duyduğum soru saçların gerçek mi ?   Çok gür , kabarık ve aşırı kıvırcık saçlıyım.Yooo şakacık dememek için nasıl zorluyorum kendimi.


      Zamanımın çoğu evde geçiyor galiba.Ben hangi ara uzaklaştım sokaklardan anlamadım.Kilo almamdan anlamalıydım ben bir şeylerin yolunda gitmediğini.Allah beni kahretmesin...


NOT ; boyun ağrısına iyi gelen bildiğiniz bir melhem , krem vb. birşey varsa beni haberdar ederseniz çok memnun olurum.Başımın yarısı yastıkda diğer yarısı sokakta kalmışcasına boynum ağrıyorda hergün...

13 yorum:

deeptone dedi ki...

boyun için bilemedim.
heeey kutlarım.
watsons süper yaaaa.
bi de kadınlar günü ürünleri var diy mii.
:)

kind.of.paranoid dedi ki...

sunu soylemeden gecemicem, watsonslara bayiliyorum orda calismaya basladigin icin seni tanimasam da pek mutlu oldum :) her seyden ilk senin haberinin olmasi super ya, ustelik de boyle yerler seni guzel olmaya tesvik ediyor baya baya olumlu etkiliyor:) hayirli olsuun

darkolivee dedi ki...

hayırlı olsun
bu the balm ürünlerini öneriyor herkes, sen ne dersin :)

kind.of.paranoid dedi ki...

Gecen gun gratise gittim kararliyim maybelline 540 numara ruj alicam birinde gormustum kirmiZisina bayilmistim,neyse magaza gorevlisi zorla balm satti bana bildigin yok yok bakin bu indirimde dedi hakkaten 8 kusur liraya aldim tanesini ve renklerini de begendim dogruau yoksa hayatta almazdim:) kaplari da bir eglenceli ki sorma boyle sanki icinden 80 lerde guzelce giyinen ciftler firlicakmis gibi:) Tavsiye ederim ama maybelline de hala aklimda:)

bakimliolmakasktir dedi ki...

ben de gratiste çalışmak istiyorruumm ama imkansız galiba :S çok eğlenceli ve yorucu bir işin var hayırlı olsun (:

Adsız dedi ki...

Bende 18 yaşındayım liseden sonra çalışmayı düşünüyorum bana tavsiye vrrmisin mesela saatleri çalışma koşulları maaşı

çokomell dedi ki...

Evet adsızcım sana tavsiye veririm.mutlaka üniversiteye devam et.ben gibi bu yaşda sınavlara hazırlanmaya uğraşma.ileride yüzde bin pişman olacaksın.bana da bunları dediler hić iplemedim pişman mıyım evet.ama ille de calışacağım diyorsan mutlaka starbucks a başvur.sonra watsons ve gratis.calışma saati 8 saat.ama watsons da gratis de kız çok ego çok.baktın iş bulamıyorsun mc donalds ve burger kinge başvur kesin işe alırlar.ama orada da ücret saat başı. Yani 10-11 saat yolu var vardiyasının.en son secenegin olsun yani oralar.birde call center lar var canımcım.oralarda iyidir bende çene var diyorsan.kahven çayın hep elinde olur toton yer görür.iyidir yani.hakkında hayırlısı.bu arada en çok maaşı burger king veya mc donaldslarda alırsn çünkü en cok oralarda calısırsın.

Adsız dedi ki...

Meraba ben de lise son sinifim universite icin yazin calismak istiyorum ama 18 imi doldurmadim daha yil olarak girdim bu sprun olur mu alirlar mi beni de

çokomell dedi ki...

adsız : mc donalds 16 yaşına girmiş olanlardan itibaren alıyor canım oraya başvurabilirsin.

Adsız dedi ki...

merhaba ben eda bugün gratise başvurdum ve 20 yaş üzerine aldıkları söylendi doğru mu ? ve orada daha önce çalışan varsa kasası nasıl otomatik kasa mi zorlar mi beni

çokomell dedi ki...

merhaba Eda : gratis watsons genelde öyle.o yüzden starbucks , cinebonus gibi daha aktif yerleri seç orda hem çalışma yaşı yüksek değil hem de daha aktif oldukları için sürekli elemana ihtiyaçları var.

Adsız dedi ki...

çokomel merhaba nasılsın... ben maol u yeni bitirdim aslında bitirdimde sayılmaz tek dersim kaldı diplomaya daha 4 ay var.. gratiste çalışmak istiyorum sorun olurmu sence.. lise meğzunu olma şartı koyuyorlarmı.. daha önce starbucksta çalışmıştım. yardımcı olurmusun lütfen.

Adsız dedi ki...

Merhabalar, blogunuza denk geldim de hayırlı olmasını diliyorum adınıza.. Ben de bugün watsons tarafından görüşmeye çağırıldım. Heyecan duyuyorum :) Mülakatları zorlu mu, önerebileceğiniz şeyler var mı? Danışmak istedim :) Hoşçakalın.

Yorum Gönder