13 Mart 2013 Çarşamba

Özür yazısı yazdım önemliydi bence !

   Ahhh dostlar ahh .....

  1 senedir bu adresde yazıyordum bundan öncede gene burada ama farklı bir blog adresiyle yazıyordum bilenler bilir...

    Geçen bir yazı yazmıştım allah bizi kahretmesin diye...4 kız takılmacalar falan.Hahh neyse bu kısmına kadar aklınızda tutun sonunu buraya bağlayacağım çünkü.

     Bugüne kadar kendimce herşeyi yazdım.Bir nevi günlük tuttum burada.Tavsiye verdim , aldım.Arkadaşlarımı anlattım.Hepiniz benim Mervem i , cerenimi , ayşemi benim kadar iyi tanıyorsunuz artık.Hatta mervemle de birbirimizle dalga geçtiğimizi söylemiştik birimiz gratis diğerimiz watsons da çalıştığımız için.İki yakın arkadaş olunca oluyor böyle şeyler...

     Geçen gün bizim merve kendi şubesinin ordaki watsons a gitmiş , artık ne yaşamışsa yaşamış ama belki bana gönderme yapmak amacıyla belkide sinirle , ben olayı biliyorum da bizim yöneticilere ithafen birşey yazmış benim twitterden .Daha önce anlatmıştım biliyorsunuz ; merve sevgili korkusuna kendi adresini kapattığından benimkini kullanıyoruz...

    Ben o twiti bugün gördüm ! bugün haberim oldu ama kimbilir ne zaman yazmıştır yani.Şimdi biz bizeyiz burada , kaçımız ben ne twit attım diye dönüp bakıyoruz ki.Ben de bakmıyorum !

    Bunun adı sosyal medya arkadaşım ! Sen lafı buradan bir söylüyorsun , taaaa ötede ki duyuyor , burada ne maksatla söylendiğini , kime yazıldığını bir söyleyen biliyor , bir de söylenen !  Toplam 5 senelik bloggerim ne kimseye hakaret ettim , ne kimseyi rencide ettim , ne ifşa ettim ne başka birşey.Çoluk çocuk da değiliz hiçbirimiz.Bu yazıyı yazıyorum çünkü gördüm ki o twit bana hiç yakışmıyor.Ki çalıştığım ekibe bakıyorum , gerçekten  anlaşabildiğim sevebildiğim aynı dili konuştuğum insanlar...

     Hatta şu sıralar burada da i twitter da da işimin avantajlarından bahsediyorum.Elbette zor yanları da var...Son gelen yorumlara bakıyorum da ; herkesin tebrikleri falan...Gerçekten bilinen i sevilen bir markayla çalışıyorum.Hadi bunları da geçtim ben de seviyorum.İşe başlarken daha kolay , sadece markayı seviyorsun.Tamam diyorsun ben burada .çalışırım ya...İş hayatı bu ; içine girince işler elbette değişiyor...Herşeyin iyi ve kötü yanları var.Ben mülakatlara geldiğimde kendi müdürüme ;  şu cümleyi kurmuştum '' burada çalışmayı istiyodum artık daha çok istiyorum , çünkü sizinle aynı dili konuştuğumu gördüm. ben ne yöneticiler gördüm ,elemanlarının ne şekilde çalıştığını anlamayan... ''   Bunları söylemiş olan ben , bu cümleleri kendi ağzımdan bizzat söylemiş olan ben çıkıpta hakaret etmem gibi bir şey söz konusu değil , diğer yandan zaten hedefim oralarken , uzun yıllar buralarda çalışıpta oralara gelmek isterken , hedefim olan yeri kötüleyecek bir insan olamam... olabilir miyim ? olur muyum ? yapmayın arkadaşlar saçmalamayalım şimdi =)


   her neyse ben kendimden sorumluyum ; öncelikle şunu belirteyim ; farkında olarak olmayarak , bilerek bilmeyerek , ben yazmışım yada yazmamışım hiç farketmez sonuçta hesapların isim hakkına sahibim ! sonunu düşünmeden , lafın nerelere varacağını düşünmeden yazılmış herşey için özür dilerim..!

 NOT ; zamanında bir arkadaşım vardı ; sevgililer gününde profil fotosuna kalp , anneler gününde çiçek , 10 kasımda falan da atatürk koyardı.Ben çok dalga geçerdim onunla.Bizim ilkokul müdürü gibisin illa günün anlam ve önemini belirticeksin derdim.10 kasım da bu gene atatürk resmi koymuştu ve bende ona ithafen '' 10 kasım da profil fotosuna Atatürk resmi koyan arkadaşlardan , kurban bayramında da koç resmi bekliyorum '' diye.Sonra ne oldu ne siz sorun ne ben söyleyeyim...Bir çığ gibi büyüdü o laf.Nereden nereye geldi , facebook da kimler ayaklanmadı tahmin bile edemezsiniz.Ben çocuğa laf atayım mı derken oldum mu size , atatürk sevmeyen bir insan....Bu durum bana o günü anımsattı ; bu sefer ebn yapmadım ama olur böyle bazen.Siz kişisel birşey söylersiniz , satış danışmanına kızmışsınızdır , orda birine kızmışsınızdır bir laf edersinizzz taaaa nerelere gider neler başlatır o laf.O yüzden arada bir ölçüp biçmek lazım.Hataları yapmayalım evet ama yaparsakta düzeltmek lazımçO yüzden ben bir açıklama getirmek istedim.Laf çok uzadı farkındayım ilk defada bu kadar uzun bir yazı yazıyorum ama sanki bu sefer gerekliydi.

3 yorum:

deeptone dedi ki...

böle şeyler de oluyo demek ki.
laf nerelere gitmiş yaaaa.
aman boşver üzme canını.
:)

hatice avcı dedi ki...

Merhaba,blognu çok beğendim emen izlemeye aldım.Çok hoş şeyler paylaşmışsın.Kızım kedilere bayıldı henüz 1,5 yaşında tediyy diye ekrana yapıştı:))Bende seni blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsın sevgiler:))

Burcu BAYRAM dedi ki...

Uzun zamandır okuyamıyordum yazılarını gelince kaçırdıklarıma bir baktım da zor bir durumda kalmışsın sende. Ama sıkma canını elbet anlaşılır. Bazen öyle durumlar oluyor, baya büyük yanlış anlaşılma olmuş. Sıkma canını :))

Yorum Gönder