18 Mayıs 2013 Cumartesi

ben gene geldim, hep gelirim zaten

    Uzun zaman yazamayınca yazmaya tekrar başlamak gerçekten zor...

    Nereden başlasam anlatmaya karar veremediğimden bugünden başlıyorum.
İlk aşkımla yeniden birlikteyiz.Biz O'na West diyelim.Bunun bir anlamı anısı var ama o kısmı daha sonra anlatırım.
    O gelir gelmez gene hayatım iyi-kötü her yönden allak bullak oldu.Gene de iyi ki var...




      Uzun zamandır bir köpek yavrum olsun istiyordum ama annem sağolsun hiçbir zaman izin vermedi.Kardeşimle beni kastederek gülüp ; valla benim iki tane var , bigün eviniz olduğunda siz de oraya alırsınız derdi.Arkadaşımında pug cinsi köpeği Tekila'nın yavruları oldu.Ben de dayanamadım aldım birini.Aldım ama bütün bakım haklarıyla olduğu gibi sevgilime iteledim.Onda kalıyor.Zaten ailecek hayvanseverler.Ancak kızımız Viski (adını viski koyduk ! ) benden çok West!i seviyor diye bozulmuyor değilim.Gerçi korkup kucağımdan atmasaydım inanıyorum ki beni de sevebilirdi.

     Bunun dışında West'in eski sevgilisiyle de başımız dertte.Yalnız bu kısım çok uzun.Çok entrika var.Ama şu kadarını söyleyeyim perşembe günü sevgilimin tecavüz davası var.Tüm olanları anlatsam hayretleriniz şaşar !
      Bütün bu uğraştığım saçmalıkların dışında O'nunla olmak çok güzel.Hazır yaz da geldi.Yaz demişken ; evet hepimizin içi kıpır kıpır biliyorum.Hepimiz şıpıdık terliklerimizi giymek için gün sayarken sonunda beklediğimiz günler geldi.



     Aaaaa bir de şey var tabi ki , ben işsizim şu aralar.Sebebini anlatıcam En son watsons benim ışınlanmayı bulduğumu düşünmüştü sanırım.Yoksa yaptıklarının başka bir açıklaması olamaz.

     Neyse dostlar ; şimdilik durumlar böyle.Kafanızı şişirmeye devam edeceğime emin olabilirsiniz.

2 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

sevgilinin tecavüz davası mı var? umarım sevgilin avukattır

deeptone dedi ki...

allam ya hadi iş bul önceee.
:)
bak bu anlattığın durum, geçen yazmıştım, dizüstü edebiyattan yeni çıkan 3. pink freud kitabı, beni hep sev'i andırıyor. oku da gül.
:)

Yorum Gönder