27 Mayıs 2013 Pazartesi

muhabbet +18 bu sefer ...

     Ben sevgilimin her haltını bilmek istiyorumm diyen bir kitle var biliyorum....

      Ben de o kısımdanımda bir yere kadar.Hayır gelecekten bahsetsin , şimdiden bahsetsin , ordan burdan şurdan bahsetsinde eski sevgili muhabbeti dinlerken yürek dayanmıyor aa dostlar.Valla bir ayrılık yaşarsam şu saatten sonra ezik , sümsük bir sevgili bulurmuşum gibime geliyor.Adam benden önce her haltı yemiş olmasın , geçmişte olanlar yüzünden beni kıskançlık krizlerine sokmasınlar diye.Bu arada ben eski sevgililerini asla kıskanmam ( lan eskimiş sonuçta , benden ne kadar iyi olabilir ki ? olsaydı şuan yanında ben değil o olurdu bence... ) ama aralarında olanları , sevgilimi kafayı yercesine kıskanabiliyorum.

       Benimkinin çenesi beni öldürür zaten.Hiç yalan söylemez mesela ama bunu çok da iyi bir şey olarak düşünmeyin şahsen ben bunları duyacağıma çarpıtılmış hallerini duysaydım iyiydi dediğim çok zamanda oldu olmadı değil şimdi.Kimsenin ardından arkasından gönderme yapma , sosyal medyada itin götüne sokma huyu da yok.Benim üzerime bir hatun gelecek ben de onun bütün yosmalıklarını bilicem ve kaşınmaya devam etse de susacağım öyle mi şaka yapıyor olmalısınız ? Peygamber sabrı gibi sabrı var , bunu bana tahammül etmesi kısmından da anlayabilirsiniz.Zaten bu yüzden geçen ki kavgamızda çok pis laf yedim.Ben avazım çıktığı kadar bağırdım buna, benim seni sevdiğimin binde biri kadar sevseydin beni ne olurdu sanki diye... bu da demesin mi haklısın ben seni senin beni sevdiğinin onda biri kadar falan seviyorum onda da sana sevgimi göstermek yerine sana tahammül ediyorum.Günde 5 vakit ayrılıyosun , tribin hattı hududu yok zaten.Valla o sevgiyle de yaptıklarını görmezden gelmeyi anca başarıyorum dedi şok 10 a girdim o an.Hayır kör olmayasıca bir de haklı !

        Ben ise tam bir manyağım .... Oturduğum yerde ayrılık senaryoları , aldatılma sahneleri falan kuruyorum.Hayır ya biliyorum çevresindeki kızların çoğu da kuduruk kızlar.Hani izin verse o onları değil onlar onu....Ben bilmiyorum , bir türlü başaramıyorum daha sakin daha sessiz daha olgun olmayı.Aslında normalde öyle biriyken konu o olduğunda çıldırabiliyorum.Normalde hiç böyle bir yazı yazak kızda değilim ben ama oluyormuş demek.İnsan çok aşık olduğu bir adamla birlikteyken her an her düşüncesi o olabiliyormuş.Neyse canlarım siz beni bir süre böyle idare edeceksiniz.

        Ha bu arada dürüstlük dedik şu dedik bu dedik ; çenesi sağlam anlatsa dinletiyo sıpa kendini her yerde.Benimleyken daha da iyi tabi ki.Ne sorsam anlatır ; ama ne sorsam ? yahu istesem eski sevgilisiyle yatakdaki pozisyonlarına kadar öğrenirim.İşin birde komedi yanı şu ; eğer eski sevgilisini tanıyorsam daha beter.Kızı ne zaman görsem gözümün önünde o sahneler töbe yarabbim.Ben kafayı yiyorum kesin.Bu arada gözünüzde hep sümsük kız portreleri canlanmasın , en son mahkeme olaylarından bahsetmiştim.O olay çok karışık ve duyduğunuzda aklınıza gelenler gibi değil.O kız hala başımıza bela.silkeliyoruz silkeliyoruz silkeliyoruz silkeliyoruz bir düşüp gidemedi.Gelecek yazım eski sevgili sürtüklükleriyle ilgili de olabilir.Ha bu arada tabi ki sadece hatunları suçlamıyorum ! akıllı bir insanım ne düşüneceğimi biliyorum ne entrikalar dönmüşse dönmüş , ne bok yemişse yemiş kız ama sonuçta kendi kendini sikmedi ya ?

 

5 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

Bebeğim kız konusunda bişey diyemicem ama her şeyi yaşamış, doymuş olması hiçbişe yaşamamış olmasından iyidir emin ol.

Bundan önceki sevgilimin geçmişinde kimse yok denecek kadar azdı, bakirdi (baya gençtik). sonra merakından beni defalarca kez aldattı ve sonunda bitti.

Şimdiki sevgilim, benden önce playboymuş desem abartmış olmam. gına gelmişti eski sevgililerinden. senin şu sürtükten bende de vardı tonlarca. ama bak 4.senemiz bitiyor ve evliliğe ilk adımı atıyoruz. Dalgalandım da duruldum der hep. doymuş çünkü, merak edebileceği bir hayat kalmamış.

Ay çok uzun oldu ama hayırlısı olsun diyip bağlayayım bari ^_^

melek bahar dedi ki...

bu kadar kuruntulu olma bence
sonra hayat hem sana hem de ona zor olur

çokomell dedi ki...

melekbahar ; çok haklısın öyle de oluyor zaten.

ahududusu ; iyi ki de uzun yazmışsın.Şuan içim o kadar rahatladı ki anlatamam.Birilerinin böyle düşünmesi beni çok rahatlattı.

deeptone dedi ki...

ama bak bu hiç iyi bişi diil ama.
sen de annatma eskiyi.
o isterse ona da annattırma.
boşver geçmişi.
ona da söle başkasına da annatmasın.
hiç hoş değil ve zararlı.
bi gün batar ve kavga konusu olur.
saçma bak yapmaaa yaptırmaaa.
:)

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Geçmişi unutup sıfırdan başlamak hayatına girdiğinde resetlenmek gerekiyor en güzeli. Geçmişi açmak zaman kaybı, hiç gerek olmadığını düşünüyorum. Çünkü bir ilişki başladığında tamamen sıfırdan sadece size özel ve tek bir sürece sahip karşılaştırılabilecek ne eski ne yeni bir benzeri olmayacağı kesin.

Yorum Gönder