23 Mayıs 2013 Perşembe

üstün körü yazıyorum ben

     Saçlarımı gene simsiyaha boyattım ve 2016 ya kadar da bir daha saç falan boyatmayacağım...

      Hazır elim değmişken saçlarımı da kestirmek istiyordum ama sevgili bey izin vermedi.Evde zaman pek olaylı geçmiyor , yani hep bayan vukaat olan ben çok usluyum şu sıralar.Lazer seanslarıma ve cilt bakım seanslarıma doğru düzgün  gidebildim anca evdeyken.Bu arada cilt bakım uzmanım bana ; evde şu son aydır hangi ürünleri kullanıyosan iyi gelmiş kullanmaya devam et dedi.Alaahımm nasıl sevindim sonunda doğru yolu bulabildim diye.Kafayı yemiş bir cildim var.Cildimin tarzı yağlı ama nemsiz.Nemlendirici sürüyorsun pat diye sivilceler pörtlüyor , sürmüyorsun pul pul oluyor dökülüyor neredeyse derilerim , solgun duruyor...

      Bildiğiniz gibi yaz geldi , üstümüze üstümüze geldi hatta ; şahsen ben odadan odaya geçerken bile terliyorum.Ama gene de ben halimden memnunum.Gerçi evdeyim diye memnunum bu havada çalışsam memnun olur muydum bilmiyorum.

     Ayyy gene de çemkiresim var hayat beni oturduğum yerde bile yoruyosun ! diye.Hayır hazır evde otururken oje alışkanlığımı kuvvetlendireyim diyodum amaa cıks yani ben o konuda tamamen sınıfta kaldım bence.Kendimden ümidi kestim.Şimdilik anlatacaklarım bu kadar.Aslında uzundu yazacaklarım ama ben kurabiye malzemeleri hazırlamıştım yapmayı unutmuşum şimdi aklıma geldi gidip yapayım bari.Hele margarini balkonda unuttum ya eciş bücüş olmuştur...

4 yorum:

Esma Dursun dedi ki...

Benimde cildim seninki gibi bir çok doktora gitim ama sonuç aynı rica etsem marka verebilirmisin bende bir deneyeyim.

deeptone dedi ki...

delüüüüüü.
yine şekersin.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; senin kadar olamıyorum malesef.

esma dursun ; hemen gidip isimlerinin tam yazılışına bakıyorum sonrada hemen sana geri dönüş yapıyorum.doktora boşuna gittin , bende gitmiştim sonuç hiçbir işe yaramadı.

what are you tolkien about dedi ki...

bende cildin için kullandıgın urunleri ögrenebilir miyim ?

Yorum Gönder