30 Temmuz 2013 Salı

BİR ÇİRKEFLİĞİN ANATOMİSİ ...

      Ben sevdiğim değer verdiğim insanları çok hırpalarım , çok üstlerine giderim...

      Her konuda fazla fazla deli cesareti oldu bende ömrüm boyunca , hala da öyle.Mesela size bir sene önce başımdan geçen bir olayı anlatayım.

      AVM de çalışıyorum o zamanlar, hatta burger king de çalışıyorum.LC WAİKİKİ de de benim hoşlandığım çocuk part time çalışıyor.Bu sevgilisiyle gelip giderken hoşlandım zaten ben bu çocuktan.Sonra onlar ayrıldılar  ben o çocuğu kaptım sonra da sevgilisine zulmettim.Doğruya doğru çocuğa da çok zulmettim.Kız her seferinde uyuzluğuna benim kasama gelirdi sipariş vermeye , tabii çocukla çıktığımızı da kimseden saklamıyoruz böyle ayan beyan ortada...Kız da bana nasıl sinir kaptıysa artık.



     Kızın bütün arkadaşlarını benim çocuktan dolayı bende tanıyorum dolayısıyla ; ordaki herkese yemekleri bol keseden dağıtırken kıza çiğ patates mi yedirmedim , bozuk ketçap , mayonez mi vermedim , soğuk hamburger mi vermedim.İçecek olarak yedigün istediğinde ; içeceğine gözlerinin içine baka baka ıce tea şeftali , limon , kola , gazoz , sonara da yedigün basıpta mı vermedim ( bahane olarak da yaaa asit de bir problem varda rengi azcık koyu o yüzden kusura bakma , sen beni sevmezsin şimdi kasıtlı yaptığımı da düşünürsün diye baştan söyleyeyim dedim ! bu açıklamayıda herkesin içinde yapıyorum ki kız yemeklerde falan bir bahane bulursa herkes onun , eski sevgilisiyle çıktığım için bana kasıtlı yapıyor sansın diye ) her neyse bu ezik duruma düşmemek için gıkını bile çıkaramadı.Bütün arkadaşlarına ben en güzel menüleri hazırlarken ona ezik büzük ne varsa verdim.Hatta hamburgerinin içine tükürdüğüm bile oldu.Ben bunların hiçbirini gizli yapmadım o kız bunların hepsinin farkındaydı.Ağzını bile açamadı çünkü ezerdim biliyodu...





     Her neyse gelelim benim çocuğa ; biz bunla gayet mutlu mesut çıktık.Hatta doğum günümde hem arkadaşlarla dışarıda kutladık doğum günümü , hem onun arkadaşlarıyla dışarıda , hem de başbaşa o nun evinde.hepsi ama hepsi çok hoştu.Sonra bir ara aramız bozuldu.O sıra bunun finallerimi ne varmış işe de gelmemeye başladı.Hayır yani sorunumuzda çok eften püften birşeydi kısa boktan bir yanlış anlaşılma sadece.Arıyorum telefonu kapalı , facebooktan ulaşamıyorum öyle böyle derken attı benim şalterler , zaten olmuş 3 gün çocuktan tık yok.Akşam saat 10 - 11 civarı bakkala gidiyorum diye çıktım evden bi atladım taksiye gözümü açtığımda onların apartmanının önündeydim.Zile yanlış basmışım , karşı dairedeki kadın açtı kapıyı.O kadında yaşlı , dedikoducu , meraklı cadı bişey ama benimde sinirlerim tepemde.



Tamam teyze hadi gir sen içeri diyorum kadın kapıyı kapatır gibi yapıyor aralıktan beni gözetliyo.O sırada bende çokdan bizimkinin kapısını çalmıştım.Kapıyı babası açtı, bu arada karşı komşu kapıyı baya baya araladı kulaklar dışarıda , bir dakika dedim adama döndüm teyzeye , teyze tamam yanlış olmuş dedim yaa ayıp ama bee hadi geri dön sen inine diye bağırıp kadını içeri itip kapıyıda sertçe kapattım.Bir daha kapıyı açmadı sanırım cesaret edemedi.Ama o sırada üst kattan bi adam bağırışlarımı duymuş olacak ki herşeyin yolunda olup olmadığını sormak için yukardan kafasını uzattı , sorun yok dedi benimkinin babasıda adam geri gitti.Neyse döndüm adama ; ben Benim çocuğa baktım onun için gelmiştim de dedim ( benim çocuk demedim adını söyledim tabi ki de ) adam şok 10 a girdi resmen tabi kızım hemen çağırıyim odasındaydı dedi dönüp sesleniyordu ki ; adamı itip girdim içeriye tamam amca sen merak etme ben biliyorum onun odasını deyip bastım çocuğun odasını kapıyıda arkamdan cank diye çarparak kapattım birde bastım kilidi.Meğersem garibim hastaymış yorgan döşek yatıyormuş.O günde zaten bütün gün hastanedelermiş , değil çocuğun telefonu görmeye hali , önünü görmeye mecalim yoktu.


Sarılma öpüşme faslı derken ben kendime geldim , biz sorunlarımızı çözdük ama benim kafama ancak dank etti.Ulan bütün apartmanın ağzına sıçtım gelirken.Şimdi ben buradan nasıl hiç bişey olmamış gibi çekip gidicem.O sırada annesi uyuyormuş o da benim sesime kalkmış zaten.Odadan konuşmalarıda duyuyorum ; kim geldi ? bilmem kızın teki ? kimmiş ? bilmem ...   

     Ben o odadan utana sıkıla çıktım ; önce adamın yanına gittim amcacım kusura bakmayın ben bu saatte rahatsız ettim ama arkadaşın hasta olduğunu duyunca gelmeden edemedim.Yarında iş var malum... ( söylediğim yalanın zerre inandırıcılığı yoktu , inandırmayada çalışmadım zaten ) yalnız benimkinin annesi biliyordu beni , kocasına da yetiştirmiştir bence.Her neyse annesiyle de tanıştık.Annesi benden beter... En az benim kadar uyanıktı valla.Aynı bahaneleri ona sıralarken aaa olur mu kızım , bizde yemek yicektik şimdi sofra hazırlicaktım yemeğe de kal valla bırakmam dedi . Ayy yok geç oldu ben gideyim bizimkiler merak eder bu saatte hiç gelmemeliydim aslında şeyler gibi incelikden kırılarak cevap veriyorum ama iç sesim ( atmasana be , horul horul uyuyordun işte , ben öyle avaz avaz bağırmasam nah uyanırdın sen o uykudan , yemekmişşş , benden aşşa değilsin sende ... ) olan benim çocuğa oldu , o şaşkın ve ürkmüş ! bakışlardan ben kurtuldum ama onun uzun bir süre kurtulabildiğini sanmıyorum.Zaten yakın akrabalara kadar anlatılmış bu olay.

'' ayy geçen gece ne oldu ; tam biz yatmıştık kapı nasıl çalınıyor meğerse gelen bizimkinin kızıymış , kız evi nasıl bastı bizimkini nasıl çekti kenara anlamadık.Valla bu kızla bizim çocuk hayatta başedemez... ama tatlı da kızmış.Ufak tefek pek sevimli o yüzden şaşırdık kaldık ya zaten ... '' ( bu da teyzeye , amcaya anlatılış şekliydi )

   Az önce bir çirkefliğin anatomisini okudunuz... Bunun kritiğini şimdi yaparsam bu yazı çok uzar.Ama şöyle özetleyebilirim benim için içimin rahat olması çok önemli.Herşeyin iyi yada kötü sonuca varmış olması çok önemli.Öyle ayakta duygular beni çok rahatsız ediyor benlik değil öyle şeyler.Sonuca gitmek için cesaret gerekiyorsa cesur olun , dürüst olmak gerekiyorsa dürüst.Yapılacak yada söylenecek en zor şeylerin kolay üstesinden gelmenin bir yolunu söyleyeyim size ; hiç duraksamadan , tek nefesde en kısa ve en net kelimelerle süslemeden direk söylşeyin , en kestirme yoldan , en az dolambaçlı şekilde hiç uzatmadan yapın... İşte benim için olayın formülü bu....

25 yorum:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

Sen bir harikasın ya cidden helal olsun der şapka çıkarırım önünde:D

çokomell dedi ki...

seldanın mutfak defteri ; çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim.en kısa zamanda sana da gelmek üzere =)

şımarımtırak çikolata ; ben bir harika mıyım? bilmem çok şüphelerim var bu konuda =)

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Vay be. Heyecanla okudum. Kızım senin hayatının aksiyonunu ben hiç yaşamadım. Son zamanlar hariç. :D
Keşke bende senin gibi cesur olabilsem ya :D
Yalnız senden de korkmaya başladım artık bir dediğini iki etmem :D

çokomell dedi ki...

spot ışığını arayan kız ; canım ben sevdiğim insanları hırpalarım =) sen de yakında bana pankart açarsın artık NO HIRP diye =)

Biri Yokmu dedi ki...

VAlla tebrik ediyorum. Bir davam için tutmuş olduğum avukatımdan öğrenmiş olduğum bir cümlemi aktarmak istiyorum sana.. 'Ben dünyanın kahrını çekmektense dünya benim kahrımı çeksin..' Ulen ne doğru söylemiş adam yaa...

Lily dedi ki...

Vay be sanki benim için yazılmış bu yazı. :D
Bense yapacağım şeyi enine boyuna herşeyini hesaplarım, yararı varsa bana yaparım. Bu arada Facebookta beni kabul et artık. :(

çokomell dedi ki...

biri yok mu ; ama herkes yapamaz.Doğru sözü bilmek yetmez uygulamakta gerek =)

lily ; benim facebookumun adı var kendi yok gibi bişey.Girmediğim için kabul edemiyorumdur ama madem öyle dedin girip bakcam şimdi =)

deeptone dedi ki...

baksana, son 2 yılda kaç sevgilin oldu ya.
:)
gerçekten çok alemsin ya.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; sorma deep benim ilişkiler hep kısa ömürlü olduğundan sayıları fazla olabiliyo. gerçi neden uzun ömürlü olmadığını anlamışsındır ama =)

deeptone dedi ki...

bak du bi saysana ya.
kaç erkek arkadaş ve kaç iş.
bu arada umarım sağlık sorunu iyiye gidiyordur.
en önemlisi bu ki de mi.
:)

çokomell dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
çokomell dedi ki...

deeptone ; bak sayarım ama =) sağlık durumuda gün geçtikçe daha iyiye gidiyor.Artık ağrıları da baya azaldı.Zaten artık taşı kırma seanslarına da başladılar

deeptone dedi ki...

iyi aman sevindim.
bak son iki yıl.
bi saysana hadi.
kaç iş
kaç erkek.
:)

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Bu yol tam benlik!

çokomell dedi ki...

ruby ; denemelisin =)

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

:)))))hahhah seni ayakta alkışlıyorum ve cesaretine hayran kaldım çokomelll:)kız sen ne alemsin yaa...ben hayatta yapamamam çocugun evine git adamı it odasına git..gel kız öpecem senii.idolümsün yyavrum :))))öperimmm..

çokomell dedi ki...

asi yapıncak ; insanın gözü dönünce herşeyi yapabiliyor bak gerçekten öyle bir cinnet anında sen bile yaparsın yani yapamam deme =) ben de çok öptüm muck =)

http://www.askinbizhali.com/ dedi ki...

hoş ve eğlenceli

Nymphadora. dedi ki...

Cesaretin dibi bu olsa gerek.
Harbi imrendim,helal olsun. :D

çokomell dedi ki...

aşkınbizhali ; beğenmene sevindim

Nymphadora ; cesaret mi delilik mi bilmiyorum ama sağol ya =)

Puella İgnotum dedi ki...

Hahaha allaam ne güldüm alemsin yaa :)
Bu arada yeni izlemeye başladım blogunu süpersin devam! :D

çokomell dedi ki...

puella ignotum ; beğenmene sevindim ve hoş geldinnn o zaman =)

Marissa dedi ki...

Ceketim olsa önünü iliklerdim karşında bu cesareti az bana da bulaştırsan? :D

çokomell dedi ki...

marissa ; eminim istesen yaparsın !

Yorum Gönder