26 Temmuz 2013 Cuma

bit pazarını kontrole gidicem...

      Bir insanın bütün eski sevgilileri şu son 1 haftada geri döner mi ?

      Benimkiler döndü.Bir laf var ya hani '' eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağar '' diye kontrole gidicem yağıyor mu diye.Kafamı karıştıranlar elbette ki var ama galiba hiçbirini istemiyorum.Daha doğrusu daha mantıklıyım artık , yeni bir başlangıç istiyorum , yeni insanlar yeni ortamlar falan...Hem bir kere denemişiz olmamış ayrılmışız tekrar aynı insanla denemeye gerek yok sanki hayır sonra gene aynı hataları yaptığımızda bu sefer savunamicam kendimi napak yani hem bir kere şeyedilene orospu demezler diye.Valla kızım sen folloş olmuşun bizden söylemesi durumuna düşerim iyisi mi cık.Diğer yönden kimin ne dediği umurumda değil zaten bana kimse kolay kolay ! olmadık birşey söylemez.Yemez o yani.

     Konuyu aşkdan meşkden sevgiliden açtım ama şu sıralar o konularla gram ilgim yok.Biliyorsunuz annem hasta, bayramdan sonrayı bekliyoruz ameliyat için falan diyoduk ki bu sefer de böbrek ağrıları çıktı başımıza.Bir de bunun için ameliyat dediler.Bugün 6. gün.Geceleri acil de gündüzleri polikliniklerdeyiz.



Hastaneler konusunda baya tecrübeli oldum.Geçen gün anneme dedim ben sana o iğneyi yapabilirim bence valla çok gördüm ben nasıl yapıldığını derken buldum kendimi.Bütün hastaneleri deniyorduk günlerdir ama ben sonunda bir eğitim araştırma hastanesinde karar kıldım.Hem böyle kalabalık , ekibi genç , yakışıklı , güzel falan...Serum serum üstüne takılırken anneme , bende o sırada etrafı gözetliyorum genelde.Geçen gün serumunu falan yedi baya da iyiydi işimiz bitti artık gidiyoduk , dedim anne dur ya reçeteyi buna değil öbürküne yazdıralım , çıkışıda o imzalasın bi kaşe bassında ben adını soyadını göriyim sonrada faceden bakcam zaten ben onaa...Sonra annemin kahkahası ve benim talihsizliğim =( yaa benim o yakışıklı doktor bir adama lavman ! tarifi vermek için kalktı gitti be.Bende annemi bekletip daha fazla eziyet etmek istemedim.



     3 gün önce de başka bir hastaneye acile gitmiştik.Yatağa yatırıp serumu takıyorlar , yatakların arasında da boydan boya perdeler var.Yan yatağa bir kadın yatırdılar ki sormayın gitsin.Kadın konuşurken avaz avaz bağırarak konuşuyor daha da kötüsü öğürürken hopörlör yutmuş gibi öğürüyor ama katiyyen kusmuyor.O öğürmenin etkisiyle hasta / hasta yakını olan herkes neredeyse %95 i kustu orada bulunanların ama kadın da hala tık yok.Ben o kusmaya direnen kesimdendim.Hayır bir de öğürmediği sıralarda hopörlör yutmuş gibi sesiyle dedikodu yapıyor.O perdeyi açıp 

bana bak kadın ya kus , ya sus ya da siktir git !!!!!! dememek için zor tuttum kendimi.

Haaa bir de sancıdan bağıran kadına ; bir sus ya rahatsız oluyoruz diye bağıran bir hemşire vardı ; çok açık ama gerçekten açıkca söylüyorum ki o karı yanı muameleyi benim anneme yapsaydı o dilini koparıp götüne sokacağımdan emin olabilirdi !   Zaten kadının tavrını gördükden sonra dönüp bir babama baktım.Anneme böyle yaklaşırsa benim elimden bunun kimse alamaz haberin olsun dedim.Babamın tepki aynen şu ; benden sana sıra gelirse tabi ki kızım !



Şiddete falan karşıyız evet ama bazıları da aranmıyor değil.Zaten sadece gücünün yettikleri hastalara kapris yapıyorlar.Haddini bildireceksin ki bir daha kimseyi ezemeyecek , gözü yemeyecek , aklına gelecek.Valla aranıyor bazıları...

15 yorum:

Beyruz Şahin dedi ki...

Hastane ortamı böyle, hasta değilsen bile hasta olursun.

Ama o hemşirelerin epey yararı var, daha çok da sekreterlerin. Sırayı beklerken bol bol sohbet ediyorsun.

Ama o hemşirenin dilini keseceksin!

Her neyse, umarım bir daha hastaneye gitmeniz gerekmez.

çokomell dedi ki...

beyruz şahin ; iyi olanlara laf yok zaten bazıları gerçekten çok iyi...

umarım gerekmez

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

çok geçmiş olsun :(
Bende karşıyım şiddete ama bazıları çileden çıkarıyor cidden

çokomell dedi ki...

şımarımtrak çikolata ; kesinlikle çıkarıyorlarr ve sağol =)

Anna Sapling dedi ki...

geçmiş olsun çokomel!
bari hoparlör yutanı uyarsaymış ne diye gidip sancı çekeni uyarmış?
kim olursa olsun kesmeliyiz bence o hemşireyi.
şiddet bazen çözüm ya naparsın insanlar laftan anlamıyor.

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Hastane ortamı sağlam insanı hasta çıkarır.
Geçmiş olsun. :(
Şiddet bazen hak edenler üstünde çok iyi olabiliyor.

Pazar Sevisgeni dedi ki...

Ah çoko ah :) ne çektin be çoko!
Hastaneler insanı mahveden bir yer, kokusundan tutu psikolojisine kadar insanları zehirleyen mekanlar. Umarım sağlığına dikkat edersinde, gitmezsin artık hastaneye :)

http://pazarsevisgenikusagi.blogspot.com

çokomell dedi ki...

anna sapling ; sen de bendensin =) kesmeliyiz o hemşireyi ! ve çok sağol

spot ışığını arayan kız ; çok teşekkür ederim.şiddet gerekli kesinlikle

pazar sevisgeni ; ne çektim ben be =) ben bundan sonra hastaneye değil direkt psikoloğa falan giderim.artık şart hakettim bunu ben

deeptone dedi ki...

uff ya allah size kolaylık versin. annene de acil şifa versin.

Lily dedi ki...

Geçmiş olsun ya. Umarım en kısa zamanda iyileşir birşeyi kalmaz.
Böyle bir yazıda bile gülümsetiyorsun çokomell. Bunu söylemeden geçersem olmaz :)) Yakışıklı doktora reçeteyi yazdırmaya çalışmana güldüm :D Kendimi gördüm bir an. Ama doktorlar da çok havalı oluyorlar. Sanki doktor degilde padişah olmuş uyuz! Sendeki hava ingiltere kraliçesinde bile yoktu! O hemşireye de gıcık oldum. Nasıl insanmış o ya.

çokomell dedi ki...

deeptone ; sağol ya amin en kısa zamanda iyileşicek inşallah.

lily ; padişah olsa gene ezerdim.Derdimi deştin bak şimdi alamadım o yakışıklıdan adını ama en kısa zamanda ben hastane doktorları bölümünden inceleyip adamın adını bulacağım.Yedek planım mevcut yani =)

Pazar Sevisgeni dedi ki...

Oy çokomell, sen psikiyatri bölümüne falan gitme, valla şakası bile kötü. Yapma etme :)

http://pazarsevisgenikusagi.blogspot.com

Vincent Malloy dedi ki...

Hastane ortamını iyi bilirim anneminde gece böbrek ağrıları falan başlıyordu.Her gece acildeyiz babam acilin havasını alıyorsun iyileşiyorsun diyordu.Hastane ortamını açıkçası hiç sevmiyorum her türden insan var zaten.Ve tekrar tekrar geçmiş olsun umarım birdaha hastaneye gitmenize gerek kalmaz.:)

çokomell dedi ki...

pazar sevisgeni ; ben orayıda birbirine katarım bence , var bende o potansiyel.

vincent malloy ; teşekkür ederim , umarım gitmemize gerek kalmaz.Sende biliyormuşsun bak o halleri aynı şekilde size de çok geçmiş olsun umarım bir daha uğramaz

Eda Özer dedi ki...

geçmiş olsun :9 bu arada çok güzel bir blog keşfettiğime çok sevindim bende beklerim

Yorum Gönder