18 Temmuz 2013 Perşembe

ezikliğini yaşadığım çok şey var ....

      Çok normal bir ailem var ama bonus olarak fazla baskıcılar ....

       Fazlasıyla da garip bir huyları var ki çevreye karşı çok iyi olmaları başkalarını yanında melek olmaları gibi...Durum böyleyken  başkalarının yanında valla bizimkilerde böyleler desem beni taşlarlar herhalde.Tamam aile kavramı önemli ama hayatım mahvoluyor lan bildiğin hayatım mahvoluyor.Bende çok hata yapıyorum çok çekilmez oluyorum zaten asi bir hatunum evde tek başıma terör estiriyorum ama iki tarafda diş biliyorken evde huzurun H si bulunamaz oldu.

       Ne yapmam gerektiğini biliyordum.Bu evden çıkıp gidecek cesaretimde mevcuttu derken bir baktım annem hastaymış.20 senelik guatr ı varmış ama kadının doktora gitmeme gibi bir huyu olduğundan biz ancak bıçak kemiğe dayandığında annem ayılıp bayılmaya başladığında farketttik.Doktordan yedik azarı oturuyoruz ailecek.Şimdi kendisi ameliyat edilecek boğazı temizlenecek sonra tedaviye başlanacak.İyi huylu mu boğazındakiler kötü huylu mu o zaman anlaşılacak.Durduk yere pat diye düşüp bayılabiliyo , ayılıp ayağa kalkamayabiliyo , eli ayağının uzunca bir süre tutmadığı olabiliyo.

      Şimdi evdeyim ya , babamda 1 haftadır senelik izinde , dünya gözüyle cehennemi yaşadım bu hafta.Annem iş bul çalış diye başımın etini yiyor bütün gün.İş buluyorum tam görüşmeye gidicem babam b usefer nasıl bi evlat oldun sen annen bu haldeyken nasıl çalışırsın , siktir git gözüm görmesin seni. hiçbir yere gitmiyorsun evde oturcaksın...

       Evde oturuyorum babam yanımdan ayrılınca annem başlıyor götün yemedi di mi tekrar işe gitmeye ? anca evde otur ye iç yat sokaklarda gez...anca onu yaparsın sen... ( anca onu yaparsın deidği de ben 14 yaşımdan beri çalışıyorum , çalıştığım işleride onlar bir bok püsür bulup , yalancıktan ağlanıp sızlandıklarında mecburen bırakmak zorunda kalıyorum )  Birbirlerinin yanlarında asla ağızlarını açıp farklı görüşleri olduklarının bildirmiyorlar.Babam ne derse annem onu onaylıyormuş gibi yapıyor kabak gene benim başıma patlıyor.Ulan açın o bayramlık ağızlarınızı açın...

      İşte ben bu yüzden aile kavramından hazetmiyorum , bu yüzden asiyim , aksiyim , takmıyorum , dinlemiyorum hep huzursuzum hep huysuzum.Kabul edin benim sağlam sebeplerim var.

17 yorum:

Sonsuz dedi ki...

Geçmiş olsun, aile kavramı zor, dışarıdan birileri olsa siler atarız ama mevzu aile olunca bu olmuyor. Yapamadığımız içinde ruhumuz tuzruhuna dönüyor njdfahsdjfha..

Oyuncakçı Adam dedi ki...

Yapacak bir şey yok aile bu sonuçta. Sadece rahatsız olmamak için kendince yöntemler geliştirmesin

deeptone dedi ki...

hay allah ya.
ama annene de geçmiş olsun.
annen ameliyatından sonra bari evden çık.
eve mi döndün ki sen.

evet ailen pek olgun değilmişler. haklısın.

çokomell dedi ki...

sonsuz ; ruhumuz tuzruhuna dönüyor tam benim durumumu anlatıyor güzel tespit.

oyuncakçı adam ; her yöntem itinayla denendi.

deeptone ; sorma yaa off off tam herşey bitti kurtuldum derken gene başa döndüm iyi mi ? çok üzgünüm çook

safransarı dedi ki...

Psikolojiim bozuuuk diye çığır sende benim gibi.
Sebepler belki farklıdır ama bende sana benzer şeyler yaşadım. Ben cinsiyetimin bana verdiği yetkiyi kullanarak dışarıda yaşama işine girişebildim.
12 yaşında çalışmaya başladım.
14 yaşında evden kaçtım.
blah blah blah.. hep aynı hikayeler yani.

çokomell dedi ki...

safransarı ; kabul ediyorum senin hikayede etkileyiciymiş...sonunu da bilmek isterim

safransarı dedi ki...

Parçalanmış Gülüşler..

Anna Sapling dedi ki...

sağlam sebepler tabiki çokomel'im :( çok üzüldüm.
aile ortamı böyle olunca, yani hayatını geçirdiğin yer böyle olunca insanın huzuru da olmaz tabiki.
sabır diliyorum sana ne diyeyim.
bizde de öyle, her bokuma karışıyorlar valla.
erkek çocuğu olup eve gidip gecenin köründe gelip hiçbişeyi siklememek vardı ama, nerde bizde o şans?
elindekilere dua et bebeğim başka çare yok. var olanlarla mutlu olmaya çalış. asiliğin sana zarar vericek laf yiye yiye :/ kıyılmaz ki.

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle .BAzı aileler böyle uyuşmazlık sergiliyolar anne ayrı telde baba ayrı gbi en iyisi ikisini karşılaştr.Bak annem bunu diyo babam bunu diyo gibi işe yarar inş:s

Fatma Damyan dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzun yeni takipçisiyim :))
Bana da beklerim :)
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

Lily dedi ki...

Annene çok üzüldüm. En kısa zamanda iyileşir inşallah. Şu iş konusunda bende dertliyim. Kimseye yaranılmıyor. En iyisi umursamamaya çalışmak. Sanırım.

Beyruz Şahin dedi ki...

Bana iş bul çalış dedikleri yok da...

Ne bileyim, müzik dinlemeyi veya kitap okumayı yasaklıyorlar.

Ne diyelim, gönle uyan şekilde hayırlısı olsun.

çokomell dedi ki...

Anna Sapling ; bak o erkek çocuğu olaydım kısmını bende sürekli düşünüyodum.İyi ya bir ben değilmişim =)

şımarımtrak çikolata ; işe yarayacağını hiç sanmıyorum aslında ama denerim

Lily ; sağol ya...kimseye yaranılmıyor valla .umursamamayı deniyorum başarabilirim bence.

beyruz şahin ; sizinkiler de garipmiş ne diyeyim.Sende takma olur mu ?

Burcu BAYRAM dedi ki...

Çok geçmiş olsun faklıymış ama takma sen kafana her şey eninde sonunda olması gerektiği gibi olmuyor mu kafanın sana yap dediği şeyleri yapmaya devam et :)

Pazar Sevisgeni dedi ki...

Doğrusunu söylemek gerekirse insanın annesinin yanında olması güzel bir duygu. Mesela ben ailemden uzak yaşıyorum, onları çok özlüyorum. Sen de öyle bir dert yok ;)

Teyze'ye çok geçmiş olsun, ellerinden öpüyorum.

Bana da beklerim;
http://http://pazarsevisgenikusagi.blogspot.com

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

çokomell dedi ki...

burcu bayram ; galiba ben de öyle yapıyorum =)

pazar sevisgeni ; bir olsan başka ayrı olsan başka dert demek ki , ama senin de karışanın edenin gibi bir derdin yok =)
ve çok sağol...

seldanın mutfak defteri ; teşekkür ederim beğenmene çok sevindim.

Yorum Gönder