9 Temmuz 2013 Salı

hırpalamadan seviniz yani NO HIRP !

       Düzce den kuzenimin gelmesi , Bolu'dan diğer kuzenimin dönmesi derken İstanbul bana cennet haline geldi...

       Çevremizdekiler için aynı şey söylenemez herhalde.Gecenin 12 sinde evden kaçma planları yapan 3 kızın aile fertlerinden olduğunuzu bir düşünsenize ? neyse tamam düşünmeyin biz gece kaçtık ve döndük zaten....Kaçma kısmı ve geri dönme kısmı nçok başarılıydı ama velakin döndüğümüzde elektrikler gitmişti ve anahtarımızda yoktu...
Gecenin bi vakti son ses müzik , son ses hız güzeldi yalan yok !
Dün Bolu da ki kuzenim Çiğdem in arkadaşı da vardı.En son Kartal sahilde gezerken bu gece ilk sahurumuzu yapıyoruz hadi bakalım , hepimizin ramazanı mübarek olsun falan filan diye başlayan cümle dualarla son buldu.Buraya kadar herşey normal de şimdi geçelim dua kısmına , asıl sorun oralarda bir yerlerdeydi bence...


ÇİĞDEM ; ( açmış ellerini ) Allahım biliyorsun ki her sene bir kere aldatılıyoruz hadi onu yarıma düşürelim ya da illa biri aldatacaksa o ben olayım , hadi AMİN !

BEN ; Allah'ım hayatıma giren tüm adamların beni yorarak , hırpalayarak sevme huyları var ama ben artık çok yoruldum.Noluurr bundan sonra beni kimse hırpalamasın öğret bunu onlara.Yani neymişşşş NO HIRP ! Neyse anladın sen zaten beni hadi AMİN !

NURDAN ;  ( o bizim dualardan o kadar etkilenmişti ki kendisi gülmekten dua kısmına katılamadı, burası not found yani )

Buraya Nurdan la ilgili bir kısım yazacaksam bu kesinlikle gece yarısındaki muhabbet olur.Biz gece çocuklarla kaçtık işte dışarıSahile falan gittik.Bunlardan biriyle de bu 1,5 yıldır falan taşı eksik kalmış okey gibiler ne bitiyolar ne dönüyolar..şAşık değiller ama çıkmıyolarda.Nurdan onun ilk zamanlar teklif etmemesine çok kızmıştı şimdi de inadından teklif etse de kabul etmez durum da ama safi inadından yani.Dün de çocuk sırf bunla konuşmak için aldı bizi adalar manzaralı gayet güzel bir yerde durdurdu.Bizde bunları baş başa bıraktık.Fatih de en sonun da buna ;


Bu konuşma hep senin gidiş zamanına denk geliyo ve hep birşeyler yarım kalıyo artık kalmasın .İçimizde hiçbişey kalmasın bu saatten sonra ama önce şunu bilmeliyim  Hayatında biri var mı ?   diye sormuş.

Nurdan ; EVET VAR !

sonrasında ikisinde de surat beş karış gene geri dönmüştük.
Konu aşk hayatından açılınca burada Çiğdem den son bir kısmı  anlatmadan edemeyeceğim...
Bu hayatında olma ihtimali olan her adama bi şans verdi.İlk zamanlar kriterler önemliydi sonra bir baktık kıllısı tüylüsü irisi hepsi oluyo...Şimdi de başka biri var buna yazıyo bizim ki gene çıksam mı ne yapsam diye düşünmelerde .... Onur hepimizin adına bastı lafı


VAR YA SENDE KUŞU SİKTİN LEYLEK kaldı demesin mi =)=)

Şimdi bu kızın hayatıma alsam mı almasam mı dediği çocukta fiziken eskisinin aynısı.Kalıpça , ebatça bayaa büyük , fiziken ekonomiden haberleri yok....Adı da Tufan ...Bu kendi kendine yakında hayatımda bir tufan beni bekliyor olabilir dedi.Nurdan da günün kimbilir kaçıncı kapak lafını yapıştırdı,

aaaa haklısın seni bayaa büyük bir bTufan bekliyor hem de =)

bu yazı fazla uzadı eğer uzamasaydı , okey oynarken ki rezilliklerimizle çiş muhabbetimizi de buraya sığıştıracaktım ama kısmeet =)



2 yorum:

gooogoook dedi ki...

:)))) Bol hareket, dua, bereket;) devamını bekliyorum ve dualarınız kabul olsun diyorum, esaslı dualarmış.

Anna Sapling dedi ki...

dualar çok iyimiş, ben de gülmekten bişi edemezdim sanırım :D çok eğlencelisiniz :D

Yorum Gönder