11 Temmuz 2013 Perşembe

YA YA YA AYA AYA AYAYAY

        Evet sayın seyirciler ; yeni uyanmış ve panda resimli şortuyla donmakta olan Çoko'nuz yatağın üzerine tünemiş sesleniyor size...

       Seslenme yerimden de anlayacağınız gibi benden mühim hiç bir şahsiyet olmaz.Her neyse ne anlatacaktım ben ? Ha tamam buldum.


      Şu sıralar nasıl bencilim , nasıl sevimliyim, egom nasıl yukarıda.... vurun öldürün tam o kıvamdayım.Sevmezdim ben böyle insanları sonradan nasıl bu hale geldim bilemiyorum.Çok gezdim çok gördüm galiba hep yanlış insanları göre göre geldiğim durum budur dostlar.Ha dost dedik diye , acı sözleri döşemeyin mümkünse ; ş u  sıralar kaldıramıyorum.Kavgacıyım , aksiyim , sinirliyim hiç hoş şeyler olmaz yani.
 ( şuan arka fondan zakkum'un du sanırım var ya bir şarkı ben böylee miydim , böyleee değildiiiğğğmmmmm diye çemkirerek söylüyor onu vermek istedim ama bende o beceri yok , koyamam yani pnu arka fona falan , hem zaten arka fona konan müzik olayları bir filmlerde güzel oluyor o kadar.Bakın bir itiraf daha geliyor benden, arka fonda müzik çalan blogları sevmiyorum.O an dinlediğim müziğin canına okuyorlar uyuz oluyorum.İlla müzik konacaksa yazının orasına burasına ekleştirin , öyle yapanlarda var sırf merakımdan yada o yazıyı yazarken ki ruh halini merakımdan açıp dinliyorum ayyyy nereden nereye geldim gene kahretsin benim bu çenem ! )

       3 gündür ayaktayım ve en son 
3 gün önce 2 saat uyumuştum bir de az önce 1,5 saat uyudum kafam allah bullak.Ramazan da içemiyor olabiliriz ama uykusuz kalarak da aynı kafaya ulaştım ben , hiç noksansız.Artı yanları bile var mesela mide bulantısı yok böyle olunca.Bu arada Ramazan falan da dedim , normalde oruç tutuyorum da regl günleri ramazanın ilk gününe denk gelen bir hatun olarak halim içler acısı.Yatağa yattığımda uyuyabilmek yerine fetus pozisyonuna gelip karnımın ağrısını geçmesini diliyorum.Bu akşam küçük teyzemlere iftara gidecekmişiz.Onun kızından da nefret ediyorum birgün saçlarını elime dolayacağım sonrada saçını başını yolacağım.Şuan dua ediyorum allahım o gün bugün olmasın nolaaaaar...Birde oruçsuzken başka bir yere iftara gidince kendimi hain gibi falan hissediyorum.O sofraya oturmamalıyım haketmiyorum ben triplerine giriyorum.Ha bu arada triplerin efendisi benim ... Ölüm tribi atarım , beni kendime getirmek için can çekişirsiniz.

      Çok lüzumsuz biri watsapp dan yazdı şimdi ona bakayım derken sinir oldum gitti bütün konsantrem . ( evet yablış okumadınız bu yazıyı konsantre olmuş halimle yazıyorum , ve bu halde yoksaaaa memleket meselesinden girip nolcak bu amerikanın halinden çıkacaktım sanırsam ... )  Ya bu watsapp denen şey artık sinirimi bozmaya başladı.Muhattap olmadığım insanlar pat diyee çokoooooo diye çemkirerek düşmüyorlar mı ekrana , kafalarını kaldırım taşlarıyla ezip bir ayaklarına beton döküo köprüden aşağı denize dökmek istiyorum kendilerini....


      Neyse sayın seyirciler ben kendimi daha fazla rezil etmeden bu yazıyı buradan sonlandırayım.Zaten dondum şu halimle.Eşofman giymeye varmıyor elim nasıl olsa 1 saat sonra dışarı çıkmaya hazırlanacağım diye.Valla başıma ne geliyorsa üşengeçlikten !



     

4 yorum:

deeptone dedi ki...

ha ha haaaaa delisin yaaaa.
:))))
iyi güldüm hepsineee.
:)))

Mia Wallace dedi ki...

çokomelim sen pijamalı çok sempatiksin hee :)

çokomell dedi ki...

deeptone ; senin kadar cool olamadık ama daha öyle delilikle idare ediyoruz bizde =)

mia wallace ; mia'mm umarım herkes senin gibi düşünüyordur ama pijama işte içinde hangi insan ciddi olabilir ki =)

Alfredo Eke RAINER dedi ki...

Samimi blogmuş, sevdim.. :)

Yorum Gönder