31 Ağustos 2013 Cumartesi

ben aşık oldum toplaşıp dinleyin aaa dostcanlar ...

       Hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor....

       Bu kısmı tamam.Ama sanki biraz fazla gevşek fazla yavşak.Cık cık cık hiç çekemem de öylesini.
     

Bu arada işyerinden daha 4 kişi daha benden hoşlanıyor.Galiba o sayı bugün 5 oldu ve ben o 5. ye aşık oldum.Çocuk benim erkek versiyonum gibi huy olarak.Ben O'nunla nasıl başederim inanın bilmiyorum.Tipine gelince ben onu ilk 2 gün önce falan görmüştüm yemek sırasında.Allahım bir baktım , döndüm bir daha baktım.Nalet çok havalıydı çok da karizmaydı bu bana bakmaz deyip buna şeyetmemiştim.

      


        Bugün Gamze'yle kapının arkasındaki skor board u değiştiriyorduk.Bu da kapıyı açmaya çalışınca ben azcık ezildim.Sonra kapıyı aralayıp aldım bunu içeri.Gamze 'yle de tanışıyorlarmış.Neyse çocuk bana elini uzattı biz seninle tanışmamıştık galiba  ( her bulduğuma o demekten çok sıkıldım ; upuzun boya kumral tene ne yakışır bilemiyorum şimdi.Cool çocuk olsun.Ben bu tanınmasın diye isim koyma olayına karşıyım ama neti didik didik edip bahsettiğimiz kişileri buluyorsunuz nalet olsun size ) 

    Ben Cool deyip elini uzattı.Ben de uzattım ben de Çoko falan diye.Neyse bu durmadı gitti sonra.yalnız anlatımıma bakar mısınız bende uzattım çoko diye diyorum.Sanki ben vedat , şerafettin falan diye uzatma ihtimalim varmış gibi.Her neyse işte bu 10 dk sonra gene geldi.İşyerinde ekibin çoğu karadeniz turuna gidiyor.Ben işe yeni başladım ortama alışayım az diye düşünerekden gitmedim.
Gene Gamze'yle yan yanaydık , bu arada Gamze'de gidiyormuş yarın tura.Cool geldi Gamze'ye elini uzattı vedalaşalım ben yarın tura gidiyorum 15 gün yokum falan diye.Bunlar tokalaştılar ama bi yandan gülüşüyoruz Gamze oğlum bende geliyorum dedi diye.Bende dedim senin canın tokalaşmak istemiş bahane uydurma boşa.Sen gelmiyo musun ? dedi.Yok dedim şakasına ben uzattım elimi tokalaşmak için ; Çocukda parmaklarını kıstırıp , parmaklarını elimde kıstırttı.( ya hepimiz biliyoruz bu hareketi ama ben tarif edemedim şimdi.Valla yarım saattir elimde o şekli yaptım bakıyorum ama en yakın tarif bu oldu bence ) Ve beni kendine çekip öptü.Bende onu öptüm.Öpüşerek tokalaştık yani.( Dikkatinizi çekerim Gamze'yi öpmemişti ).Sonra bir kız daha geldi yanımıza , onu görüyorum ama pek tanıyorum sayılmaz .Naber kız çirkin falan diye kızla konuşmaya başladılar.Kızın boynuna doladı ellerini.( not ; ben o elleri kırarım ! ) Kız bunun kardeşi gibiymiş de arkadaşının sevgilisiymiş de falan filan muhabbetleri.Bana whatsapp dan yazarsın artık oralardan dedi kız.Bu da tabi ki yazarım Çirkin şey falan dedi.Kız da dedi şimdi beni böyle hareketlere boğ , tura girince şu kızla konuştum , bunu götürdüm , bunu şeyettim anlatırsın gene dedi.Gülüşmeler falan bu konu öylece kapandı.Çoko sen whatsapp kullanıyo musun dedi.eveeeet dedim.Belli zaten kullandığın bence dedi.( numaramı istesene amk! diye düşündüm ben o sıra. ama cıks istemedi ) .Çıkış saati geldi aşağı indik.Cool aslında inmicekti aşağı ama genede benimle indi.Aaaa durun şu kısmı unutmuşum.Yukarıdayken o öpüşme merasiminden sonra saçların çok güzel , acayip etkileyici sakın düzleştirme dedi.( ben tam bir bonusum ! )
Neyse aşağı indik.Bir sigara yaktı bana da uzattı falan.Yok dedim boğazım acıyo içersem daha da acır ama normalde içiyorum.Ha kırıyosun yani beni dedi.Git gel ben buradayım daha çok sigaranı içerim dedim bende.Umarım kalırsın valla ne zaman tura gitsek geldiğimizde tüm elemanlar değişmiş oluyo dedi o da. ( bi git hacı ben bu işi çok sevdim.ben onu bırakana kadar o beni bırakamaz ) . Yok dedim dururum ben.Daha gidip valiz hazırlayacağım ben dedi.Bakırköy de oturuyomuş.Gitmek gözüne zor geliyorsa bir de benim gittiğim yeri gör.Anadolu yakasında ebesininkinde oturuyorum dedim.Ohaalaar falan burada.Hadi ben kaçtım size de hayırlı yolculuklar dilerim şimdiden deyip uzaklaşıcaktım ki ; whatsapp dan da yazışamicaz seninle dedi.

- neden ki ?
+ Numaran yok .
- istemedin ki , istesen verirdim
+ ben istemem , hiç öyle bir alışkanlığım yok.Ben veriyim numaramı alcaksan al....

   
    
( yemin ediyorum orada şoka girdim.Kibirini siktiğim benim cevaplarımı resmen bana söyledi.Erkek versiyonumu o an buldum sayın seyirciler ve işlerin bundan sonra boka saracağını o an orada o cümlede anladım ! )
- Ben hiç istemem kusura bakma , gerek yok o zaman yazışmayalım olsun bitsin hadi ben kaçtım bb deyip gittim...


    


Bu aşağı indiğimiz kısımda yanımızda onun bir arkadaşı vardı.Benimle de tanıştırdı ama çocuk muhabbete katılmadığı için ( yada bizden fırsat bulamadığı için o hep sessiz kaldı , o sessiz seyirci oldu )...İşte durum bu hadi yorumlarınızı bekliyorum.Egolarımız yüzünden numaralarımızdan olduk  iyi mi hacı ? Yaa o çocuk ofisde kalsaydı ben ona napar eder istettirirdim de adam yok ben ne yapayım .Gidici gidici....Kısmet 15 gün sonraya !

    

29 Ağustos 2013 Perşembe

Hayatım gene güldür güldür ...

     Şimdi de bir televizyon kanalında çalışıyorum....

     Acayip eğlenceli.Hayatım da çalıştığım en rahat , en eğlenceli , en yorucu , en keyifli ama en can çıkarıcı , en kafa dağıtıcı sektör bu oldu.Sürekli hareketli olmak zorundasın , düzgün konuşmak zorundasın.Bir de Tv de çalışanlara bakın ; giyinişleri , tavırları , hal hareketleriyle hiç de normal insanlar gibi değillerdir.Bunu ayrı bir yazımda özel olarak betimleye betimleye anlatacağım....

      Hayatıma biri girmek üzere.Allahım dünya sempatiği.İşyerinden o da.İşyerinin çoğu ona bakıyo.Yeni kızların hepsi Ona bakıyo ama o bana bakıyo.İşin en kötü yanı Onun haricinde şimdilik bir 6 kişi daha bana bakıyor.Alışkınım ama gene de bazen gerim gerim geriliyorum.Başımızdaki sorumlunun da bir sevgilisi var ama bizim bölümde çalışmıyor.Kız gelip gidip uzaktan beni süzüyo.Bu sabah da gelmiş bana Çoko , saçların orjinal kıvırcık mı ? nerede oturuyorsun ? Böyle giyinmek için özellikle ne kadar zaman harcıyorsun ? Sen hep böyle topuklu mu giyersin , yürürken hiç sorun yaşamıyorsun da ?

      Evet dibine kadar kıvırcığım , bonusum yapacak bir şey yok . ( yok canım düz saçlıyım ama senin sevgilin beğensin diye böyle yapıyorum ) , hep böyle giyiniyorum ama iş olunca biraz daha dikkat ediyorum tabi ( saatlerce sevgilinle uyumlu olacak kıyafetleri düşünüyorum gözüme uyku girmiyor ) , Ben karşıda oturuyorum ( en kısa zamanda sevgilinin yan apartmanına taşınacağım ), 12 yaşımdan istisnasız topuklu ayakkabı giyiyorum evet , seviyorum ve inan gerçekten ayağımda olup olmadığını bile farketmiyorum ( hayır asla giymem ama sırf sevgilinin yanına yakışayım diye gece gündüz yemiyorum , içmiyorum , uyumuyorum ve topukluyla evde yürüme dersleri çalışıyorum kendi kendime , herşey senin sevgilini ayartmak için !!! )  Ben kız yanlış anlamasın , beni de bu kadar darlamasın diye kibar kibar cevapladım ama emi,nim kız gene ne cevap verirsem vereyim aha bu parantez içlerini geçirdi içinden.


     Neyse asıl sorunum tam Yollu çalışma arkadaşım.Benim baktığım çocuğa asılıyor.Çok az kaldı canına okuyacağım kızın ama farkında değil garibim.Kızın 8 yıllık ilişkisi varmış , hatta bir yere soyadını yazarken sevgilisinin soyadını yazıyor adının yanına biz nasıl olsa evlenicez diye.Yanımızda o çocuk veya dikkatini çekecek başka erkek varsa , ayy beni sevgilim çok darlıyo , çok sıkıyo , çok bıktırıyo fazla durmam ben bunla ayrılırım hiç çekemiciğiiimmmm diyo.Şuan yazmaya fazla vaktim yok o  yüzden ayrıntı veremiyorum.Anlatacak çok şey var ama ben yüzeysel yazıyorum.Yazmaya vaktim olduğunda çok geride kalmış olmayayım diye.

     Kızın canına okuma faaliyetlerimle çok yakında karşınızda olacağım sayın seyirciler , şiddetle bekleyiniz ;) Günün birinde hepinize lazım olacak bilgiler bunlar okuyun , aklınızın bir köşesine iliştirin sonrada seve seve kullanın.

16 Ağustos 2013 Cuma

Hastaneden seçmece bunlar gel kardeş gel !

    Hastane ortamını 24 saatten fazla gözetlemiş olan Çoko'nuz pandoranın kutusunu açıyor şimdi...

     Ameliyat olacak 4 kadını aynı oda da toplarsanız ameliyattan 5 dk önce dahi dedikoduya son hız devam edebiliyorlar çok ilginç değil mi ? Ulan sırayla  safra kesesini alacaklar , birinizin hem safra kesesini hem midesini deşecekler , birinin boğazını kesecekler hala laf yetiştiriyorlar.İnsan azcık götünün derdine düşer ! Yok anam bunların gözü kara.Gerçi ameliyata kara murat gibi girenler , narkozun etkisiyle aç kalmış garfield gibi geri döndüler o ayrı mevzu.

           


    Önümüzdeki yatak da genç bir kadın vardı.Refakatcısı yoktu.Kadının kocası varmış bir de senelik izin de.Gelmemiş ...Kadın ameliyata girdi adam geldi bir ara.Sordu , yok dedik ameliyatta.Hemşireye ne zaman taburcu ediyosunuz dedi , 2 gün sonra deyince , tağam ben gidiyom 2 gün sonra gelir alırım deyip gitti.Karısının çıkmasını bile beklemedi.Böylece insanlarla öküzlerin evlenebildiğini öğrendim.Bir ara , boşa bu kocayı valla adam diye yanında gezdirme diye gaz veriyordum ama annemden cimcik yedim.Sus kız bekara karı boşamak kolay , evlilik dediğin öyle kolay yürümüyor dedi.Evliliğin yürümüyoru mu kalmış allasen ...Adam senelik izindeymiş yani bildiğin evde taşşakları sermiş yatıyor...

         


     Hastane yemekleri berbat.Odamızın en ilginç insanı şüphesiz annem.Giderken çantasına tuzluk koymuş götürmüş.Bütün koridor annemden tuz otlanıyor.Kadın kendini kestirmeye giderken nasıl akıl ettin sen tuz götürmeyi diye hala düşünüyorum.

    Oradaki herkesin görüp görebileceği en değişik refakatcıda bendim.Hemşire de kendi ağızıyla söyledi zaten.Bunca yıllık hemşireyim ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum diye.Sanırım yüzüme maske yapıp , tırnaklarıma oje sürerken görmüştü beni.Evet sandalye tepesindeyken yeni bir cilt maskesi denedim.Oralarda yıkaması zor geldi valla o yüzden bir daha yapmam ama oje konusunda aynı fikir de değilim.

          


    Annem şimdilik iyi.Galiba o yüzden bu yazıyı bu kadar rahat yazabiliyorum.Boğazından alınan parçanın tahlil sonuçları gelmedi.Yani iyi huylu mu kötü huylu mu bilmiyoruz.Dua etmekten fazlası gelmiyor elimden.Ve hepinize de teşekkür ederim dualarınızı eksik etmediğiniz için.Öyle moral vericiymiş ki burada yorumlarınızı görmek...

     Bu arada biz bugün annemin taburcu olacağını düşünüyorduk.Yarına kaldı...Gelen giden olur evi de temizlemeliyim yemek de yapmalıyım derken Ceri imdadıma yetişti.Ben gelir sana , yeşil fasulye , pilav , mercimek çorbası bide sütlaç yaparım dedi.Sabah da çıktı geldi...Elinde fasülyesi , kıyması , pirinci falan...Biz annemin çıkmayacağını sabah öğrendik.O da benimle birlikte hastane de süründü saatlerce.İnsanın böyle arkadaşları olması gurur verici gerçekten.O da benden esinlendi 3 deliğe çıkarmak istiyo kulakta ki delik sayısını.Yaaa çok acıtıyo mu diye soruyo bana.Benim kulağımda7 delik oldu , birini kullanmıyorum o da ilk deliğim.3 altta 3 üstte.Bana acıyor mu diye soruyor bak bak...Küpe takıntım var...Çok severim ama bütün deliklerime aynı anda küpe takmıyorum.Hepsini boş da bırakmıyorum.Zaten hepsini boş bıraktığımda kulağım süzgece benziyormuş delikli delikli...Bu da babamın yorumuydu işte.

       
   


Yazının BENCESİ ; siz iyi ki varsınız ve inanın reel hayatımdaki arkadaşlarım kadar yakınsınız özellikle de bazılarınız.Bugün ilk defa birkaç cümleyle de mutlu olabildiğimi gördüm.Çok teşekkür ederim hepinize.Halamı kovuç hikayemi bu yazıda yazamadım , nasıl olsa kendisi yarın yeni actionlar yaşatır bana diye.Yarın da olsun hepsini peşin peşin yazayım istedim.Öpüldünüz mucuk...

          

     

14 Ağustos 2013 Çarşamba

kargalar şeyini yemedi henüz...

     Şu an bir yandan sabah ezanı okunuyor ve ben gram uyku uyumadım...

     6 da uyanmam gerekiyor ( gerçi uyanmak için önce bir uyumak gerekirdi ). Bu sabah annem ameliyat olucak.Büyük ihtimalle gece refakatçi olarak yanında ben kalıcam.Kendimi iyi hissetmiyorum.Ya anneme bir şey olursa sorusu hep bir yanımda ...Belli etmemeye çalışsa da o da korkuyordu farkettim.Ben de belli etmemeye çalıştım ama ben de çok korktum , farketti mi bilmiyorum...Şu saatte bunları anlatabileceğim kimse yok ; gerçi birisine anlatıp zaten aklında çınlayan korkuları dışa vuran kişi de ben olmak istemedim.Bu satırları okurken anneme dua edin olur mu ; sağlık dileyin , sıhhat dileyin....

     Son günlerde her anlamda karmakarışıktım zaten.Hele şu saatte aklım iyice karıştı.Gözlerim uykusuzluktan yanıyor ama bilinçaltım uyumaya hazır değil , boğazım desen artık sigara içmekten yanıyor , isyanlarda...Ben normalde asi biriydim ama şuan bedenimin her bir uzvu benden daha asi...

    


      Ha bir ara hatırlatın halamı bizim evden kovuş hikayemi anlatıcam.Trajıkomik bir olaydı  , okumak isteyeceksinizdir bence .Oradan buradan yazıyorum , kahretsin ben böyle değilim.Bir yanım deli gibi gülmek , komiklik yapmak istiyor , diğer yanım hıçkıra hıçkıra ağlamak.

                 


     Saçım başım dağınık , tırnağımdaki ojelerin yarısı çıkmış yarısı duruyor ; yarın kot giysem bu sıcakta yanıcam , şort giysem hastane için çok uygunsuz.Şimdi orda hasta yatan yaşlı teyzelerin ayıcıl bakışlarına maruz kalmak istemiyorum.Sinir stresimi oradaki birine çemkirir , kalpten öteki dünyayı boylatırım diye çok tırsıyorum.Allahım Çoko ya sabır ver diye dua edin.Ama çok sabır versin anca yeter.Aynalara baktıkça da ayrı tribe giriyorum bu arada.İki dirhem bir çekirdek gezmeye alışmışım bu salmış ev halimi sevemedim.Daha doğrusu alışamadım.Ha bir de annem hastaneye giderken kafamı çok karıştırdı.Büyük sultan resmen ; ben gelmeden evi derle topla akrabalar , konu komşu ziyarete gelir dedi.
Ondan sonra da Çoko akşam yanımda sen kal ; sabah da zaten çıkışımı yaparlar döneriz dedi...Aynı zaman diliminde iki yerde birden bulunmamı istiyor ama maalesef henüz o aranılan teknolojiye ulaşılamıyor.Aradığımız teknoloji , yakın zamanda gelmekte veya başka bir gezegende bulunabilir ; daha sonra ki bir tarih de yeniden arayınız ...




     Ben ne saçmalıyorum ?
Bu arada az önce babam uyanıp yanıma geldi.Gider ayak fırça yedim ; sen bu saate kadar oturdun da akşam annenin yanında nasıl durucaksın uyumadan diye...Neyse ben gidip biraz daha oyalanayım.Uyanmama ne kaldı ki şunun şurasında ... ( Babam bizden daha çok korkuyor ama içinden ; bıraksak en çok o ağlayacak demiş miydim ? )
Şimdi ben gidip siyah oje sürcem.İçimden geldi.


 BENCESİ ; şuan tipim , halim aynı 1. resim ... ( yazıyı bitirdim oyalana oyalana ; saat 05:29 )


3 Ağustos 2013 Cumartesi

İşte '' siktir git '' büyüsü tarifi

     Hiç çaktırmıyoruz ama çok zeki hatunlarız biz ... 

    Hadi ben size azcık Ceri ve onla olan anılarımdan biraz bahsedeyim.Şu sıralar herkes aşk acısı çekiyor belki azcık işinize yarar.Bu arada Ceri sürekli mankenlik teklifi alan , gayet de zengin bir arkadaşım ama ailesi çok boktan.Gülmedi bahtsızımın yüzü bir türlü...

    Bir gün arkadaşla dışarıdayız bir baktım Ceri arıyor , sesi de çok kötü geliyor '' Çoko gel lütfen '' der demez baktım seside kötü kaptım yanımda ki arkadaşımı da kalktım gittim yanına.Hanımefendi sevgilisiyle ayrılmış ve onu unutmak istiyormuş.Dün gece rüyasında bir büyü görmüş, ihtiyar bir dede öğretmiş ve onu yapmaya karar vermiş.Tarifi şöyle ; onunla ilgili bütün hayallerini bir kağıda yazıyorsun , ondan bi bok olmayacağını anlamanı sağlayan olaylarıda ayrı bir kağıda yazıyorsun , ondan kalan bütün anıları , eşyaları , hatıraları ( onda fişler, eski sinema biletleri , 3 -5 kitap , 3 adette oyuncak ayı vardı ) bir araya topluyorsun.Kötü yönlerin yazılı olduğu kağıdı yakıp bu kağıtla da güzel hayallerin olduğu kağıdı tutuşturuyorsun.Sonrada diğer herşeyi bununla çatır çatır yakıyorsun.

   


     Benim yanımdaki arkadaş da bu işi bir ciddiye aldı bir baktım bunlar kaptırdılar gidiyolar.Evin orta yerine herşeyi hazırladılar.Kocaman bir kovanın içine depmişler bütün eşyaları da.Sıra yakmaya geldi.

Aklını sikiyim yapma etme sonra barışcaksın bu çocukla.Ciğerini biliyorum senin, sonra o da bunları yaktığını öğrenince gene kavga etceksiniz it gibi pişman olcaksın.Ben suç ortağın olmam sie dedim.Malımı biliyorum çünkü.Baktım masanın üstünde prof makina duruyo aldım onu gittim makyaj masasının yanına , kendime savaş boyaları yaptım kızılderili boyaları yaptım ( bunlar güya büyü yapıyorlar ya atmosfere uyayım bari dedim ) geçtim aynanın karşına eserimi fotoğraflıyorum... ( evet müthiş bir sanat eseriymişim gibi ayna karşısında foto çekilmek gibi apaçilikler yapıyorum neyse ki zeki kızım hiçbir aynalı fotomu sosyal medyada göremezsiniz... )

   
 

       Baktım bunlar yakmış sigaralarını , oyyy dedim tamam böyle ayine can kurban bana da yakın , bir yandan bizim kız feryat ediyor , hayatımı sikti it , yeter be.Ne özgürlük bıraktı bende , ne sevgi , ne saygı, siktir git lan affetmicem bir daha seni.Külleride biz bu kovanın içine silkeledik ama bunun ayinin bir parçası olduğunu sanmıyorum sanırım bu keyfimizin bir parçasıydı.Sigara faslı bitince ben aynama geri döndüm.Bunlar da yakma faslına geçti.

      Bunların odalarının tam karşında koridordayım aynada orada zaten.Başta çıtırtıları duydum , sonra ardından gelen yanık kokusunu.Birkaç dakika geçmeden koku iğrençleşmeye başladı.Herhalde ayıları yakma evresine geçtiler diye düşündüm ama kafamı çevirmedim şahsen flaş ışıkları ve sesleri arasında kaybolmaktaydım ben.Aynam gittikçe daha da flulaşmaya başladı duman yüzünden o an anladım birşeylerin yolunda gitmediğini.Meğersem o yanmaya başlayan ayı değil kovaymış.


   


     Bildiğin evin ortasında kova yanıyordu.Siktir... dememle koşmam bir oldu.Arkadaşıma su getir koş diye sesleniyorum o sırada bizde üstünü falan örtmeye çalışıyoruz.Bir de ne göreyim 1 bardak suyla gelmiş.Koskoca ev yansa hatun ancak bir bardak su dökecek galiba.Gittim bir bidon su getirdim  bunlar zaten öksürmekten helak olmuşlardı attım bunlarıda kapıya.Ateşde söndü kara dumanlar kaldı evden geriye.Bizi gören apartman sakinleri , daha doğrusu  dışarıdan bakınca birşey yoktu d agene de bir gariplik olduğu belliydi şaşkındı...Haklılardı da...

     Tekrar içeri girdiğimizde dedim , Ceri bu büyünün adı neymiş.Gayet sakin cevap verdi ;'' siktir git büyüsü ''... Dedim büyük kanka sana çok güzel bir mesaj yollamış haberin olsun.
Ben böyle der demez üçümüzde bastık kahkahayı.

      Siz hiç ultra lüks bir sitede , lüks eşyalarla dolu evin ortasında ateş yaktınız mı ? Biz yaktık...Bu arada komşuların bizi görünce şaşırması içeride yangın çıkardığımızı anlamaları değil , suratımdaki kızılderili kamuflajıymış sanırım.Öyle dedi sonradan bizim kızlar...



NOT ; Ceri bunca şeyden sonra o çocukla barışmadı.Senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı geçen gün demiş ve barışmamış.Kısacası bu büyü işe yarıyor olabilir hakkını yiyemem şimdi ben.