31 Ağustos 2013 Cumartesi

ben aşık oldum toplaşıp dinleyin aaa dostcanlar ...

       Hoşlandığım çocuk benden hoşlanıyor....

       Bu kısmı tamam.Ama sanki biraz fazla gevşek fazla yavşak.Cık cık cık hiç çekemem de öylesini.
     

Bu arada işyerinden daha 4 kişi daha benden hoşlanıyor.Galiba o sayı bugün 5 oldu ve ben o 5. ye aşık oldum.Çocuk benim erkek versiyonum gibi huy olarak.Ben O'nunla nasıl başederim inanın bilmiyorum.Tipine gelince ben onu ilk 2 gün önce falan görmüştüm yemek sırasında.Allahım bir baktım , döndüm bir daha baktım.Nalet çok havalıydı çok da karizmaydı bu bana bakmaz deyip buna şeyetmemiştim.

      


        Bugün Gamze'yle kapının arkasındaki skor board u değiştiriyorduk.Bu da kapıyı açmaya çalışınca ben azcık ezildim.Sonra kapıyı aralayıp aldım bunu içeri.Gamze 'yle de tanışıyorlarmış.Neyse çocuk bana elini uzattı biz seninle tanışmamıştık galiba  ( her bulduğuma o demekten çok sıkıldım ; upuzun boya kumral tene ne yakışır bilemiyorum şimdi.Cool çocuk olsun.Ben bu tanınmasın diye isim koyma olayına karşıyım ama neti didik didik edip bahsettiğimiz kişileri buluyorsunuz nalet olsun size ) 

    Ben Cool deyip elini uzattı.Ben de uzattım ben de Çoko falan diye.Neyse bu durmadı gitti sonra.yalnız anlatımıma bakar mısınız bende uzattım çoko diye diyorum.Sanki ben vedat , şerafettin falan diye uzatma ihtimalim varmış gibi.Her neyse işte bu 10 dk sonra gene geldi.İşyerinde ekibin çoğu karadeniz turuna gidiyor.Ben işe yeni başladım ortama alışayım az diye düşünerekden gitmedim.
Gene Gamze'yle yan yanaydık , bu arada Gamze'de gidiyormuş yarın tura.Cool geldi Gamze'ye elini uzattı vedalaşalım ben yarın tura gidiyorum 15 gün yokum falan diye.Bunlar tokalaştılar ama bi yandan gülüşüyoruz Gamze oğlum bende geliyorum dedi diye.Bende dedim senin canın tokalaşmak istemiş bahane uydurma boşa.Sen gelmiyo musun ? dedi.Yok dedim şakasına ben uzattım elimi tokalaşmak için ; Çocukda parmaklarını kıstırıp , parmaklarını elimde kıstırttı.( ya hepimiz biliyoruz bu hareketi ama ben tarif edemedim şimdi.Valla yarım saattir elimde o şekli yaptım bakıyorum ama en yakın tarif bu oldu bence ) Ve beni kendine çekip öptü.Bende onu öptüm.Öpüşerek tokalaştık yani.( Dikkatinizi çekerim Gamze'yi öpmemişti ).Sonra bir kız daha geldi yanımıza , onu görüyorum ama pek tanıyorum sayılmaz .Naber kız çirkin falan diye kızla konuşmaya başladılar.Kızın boynuna doladı ellerini.( not ; ben o elleri kırarım ! ) Kız bunun kardeşi gibiymiş de arkadaşının sevgilisiymiş de falan filan muhabbetleri.Bana whatsapp dan yazarsın artık oralardan dedi kız.Bu da tabi ki yazarım Çirkin şey falan dedi.Kız da dedi şimdi beni böyle hareketlere boğ , tura girince şu kızla konuştum , bunu götürdüm , bunu şeyettim anlatırsın gene dedi.Gülüşmeler falan bu konu öylece kapandı.Çoko sen whatsapp kullanıyo musun dedi.eveeeet dedim.Belli zaten kullandığın bence dedi.( numaramı istesene amk! diye düşündüm ben o sıra. ama cıks istemedi ) .Çıkış saati geldi aşağı indik.Cool aslında inmicekti aşağı ama genede benimle indi.Aaaa durun şu kısmı unutmuşum.Yukarıdayken o öpüşme merasiminden sonra saçların çok güzel , acayip etkileyici sakın düzleştirme dedi.( ben tam bir bonusum ! )
Neyse aşağı indik.Bir sigara yaktı bana da uzattı falan.Yok dedim boğazım acıyo içersem daha da acır ama normalde içiyorum.Ha kırıyosun yani beni dedi.Git gel ben buradayım daha çok sigaranı içerim dedim bende.Umarım kalırsın valla ne zaman tura gitsek geldiğimizde tüm elemanlar değişmiş oluyo dedi o da. ( bi git hacı ben bu işi çok sevdim.ben onu bırakana kadar o beni bırakamaz ) . Yok dedim dururum ben.Daha gidip valiz hazırlayacağım ben dedi.Bakırköy de oturuyomuş.Gitmek gözüne zor geliyorsa bir de benim gittiğim yeri gör.Anadolu yakasında ebesininkinde oturuyorum dedim.Ohaalaar falan burada.Hadi ben kaçtım size de hayırlı yolculuklar dilerim şimdiden deyip uzaklaşıcaktım ki ; whatsapp dan da yazışamicaz seninle dedi.

- neden ki ?
+ Numaran yok .
- istemedin ki , istesen verirdim
+ ben istemem , hiç öyle bir alışkanlığım yok.Ben veriyim numaramı alcaksan al....

   
    
( yemin ediyorum orada şoka girdim.Kibirini siktiğim benim cevaplarımı resmen bana söyledi.Erkek versiyonumu o an buldum sayın seyirciler ve işlerin bundan sonra boka saracağını o an orada o cümlede anladım ! )
- Ben hiç istemem kusura bakma , gerek yok o zaman yazışmayalım olsun bitsin hadi ben kaçtım bb deyip gittim...


    


Bu aşağı indiğimiz kısımda yanımızda onun bir arkadaşı vardı.Benimle de tanıştırdı ama çocuk muhabbete katılmadığı için ( yada bizden fırsat bulamadığı için o hep sessiz kaldı , o sessiz seyirci oldu )...İşte durum bu hadi yorumlarınızı bekliyorum.Egolarımız yüzünden numaralarımızdan olduk  iyi mi hacı ? Yaa o çocuk ofisde kalsaydı ben ona napar eder istettirirdim de adam yok ben ne yapayım .Gidici gidici....Kısmet 15 gün sonraya !

    

18 yorum:

Puella İgnotum dedi ki...

Olsun sen iyi yapmışsın istemem demekle. :) O şimdi alışmıştır kızların onun numarasını istemesine falan, sen istemem deyince bi afallamıştır. :) Hem kaçan kovalanırmış. :D

Vampiring dedi ki...

Bir şey olmazdı ya, alsaydın keşke numarasını.

çokomell dedi ki...

puello ignotum ; ayy iyi mi yaptım kötü mü yaptım hiç bilemedim bacım valla bak.

vampiring ; sonaradan keşke alsaydım diye içim içimi yemedi değil !

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Çocuktaki kibre bak ya. Çok iyi yapmışsın sen de istemeyerek yanından gidip onu dım dızlak bırakarak. Boşver alır eninde sonunda o senin numaranı, totosunu kaldırma ilgilendiğini fazla belli etme en iyisi.

birgaripSeyma dedi ki...

Ahhahah ay çok güldüm ya ben istemem alacaksan sen al hı hak etmiş:D
verseymiş arada olurmuş madem bir de senin istemeni beklemesine ne gerek varmış cıks cıks bekleyecek artık o da senden hoşlandıysa 15 gün debelenip dursun niye vermedim diye.

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

sen bir harikasın ,:D bence isteyecek hemde gelir gelmez:) ama 15 gunde çokmuş ya:(

çokomell dedi ki...

birgaripşeyma ; o debeleniyor mu bilmem de ben burada ondan çok debeleniyorumdur o kesin =(

şımarımtırak çikolata ; çokmuş çook =( yaram içerde resmen çok diyerek bide sen kanatma ama yaa

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Wow zor bir çocukmuş. Ego almış başını gitmiş onda da. Ama bu çocuk senden böyle tepki görünce daha da dikkatini çekmişsindir. Gelince baya ilgilenir seninle. Bana öyle geliyor yani. 15 gün ow shit. Ben okula gidince anca gelecek seninki. Okul yüzünden üzüldüm şu an kendime. :(
Yalnız ben çoko falan diye yazdıktan sonra parantez içine çok güldüm. Senin gibi yazmayı çok isterdim ben ya. Hiç böyle yazamadım ben. :D

deeptone dedi ki...

hey allam ne bileyim sabretcen artık.
:)

(cidden buluyorlar mı ya o kişileri)

:)

çokomell dedi ki...

spot ışığını arayan kız ; 15 gün oyy oyyy yaram içeride.Sabırlı bir insan da değilim napıcam blmiyorum.hem ayrıca senin üslubunda süper bence ;)

deeptone ; ben ve sabretmek ? umarım yapabiliyorumdur. ( kız valla bak cidden buluyorlar.hatta mail falan atıyorlar sen şu musun facede buldum sen bu musun diye şaka gibi ama gerçek ! ) ( bu arada senin yorumlarını görmeyi özlemişim )

Lily dedi ki...

Önce istesin güzelce numarayı sonra canımı yesin ne bu canım. Geldiginde seninle hala ilgilenirse bence peşini bırakma, bu arada bonus çokomuzu da daha bi sevdim sanki. böyle bagrıma basasım geldi seni:D

Burcu BAYRAM dedi ki...

Böyle küçük sürtüşmelerle başlaması güzel ya gerçekten ufaktan ufaktan laf sokmalar falan :) Yavaştan yavaştan değişir o sürtüşmeler tatlı tatlı konuşmaya başlarsınız :D

çokomell dedi ki...

lily ; Ben onun oralarda da peşini bırakmam Lily ciğim bilirsin =)

Burcu bayram ; umarım dediğin gibi olur =) çok da güzel olur

AhuDudusu dedi ki...

15 günün bitmesine az kalmış #dirençoko ^.^

ayşe e. dedi ki...

Eniste anlasilan egoist,sen onu yola getirirsin
iyi yapmişsin,bravo
sen boyle devam et,o senin pesinden koşar
yeni adet cikaricak basimiza ya hic kiz numarasini ister mi? Ayip cik cik cik

ophelia dedi ki...

Oha o ne ya o nasıl hava ben tuttum bu çocuğu haa :D
Ama iyi yapmışsın iyi yine de çocuk senle ilgilenirse kestirip atma bence.
Didişmeli ilişkiler çok eğlenceli olur valla bak.
Tura gitmeseydi iyiydi 15 gün sonra dönünce neler olacak acayip meraklandım bak şimdi. :D

BAMBİ dedi ki...

İyi hoşta öyle kız arkadaşlarıyla sarılıp öpüp çirkin mirkin diyen erkeklerden pek hoşlanmam :d

Numaranı vermemeklede çok iyi yapmışsın.

Bide bonus saçı çook severim :)

çokomell dedi ki...

ahududusu ; direnmekle bitmiyor yaa =( gelene kadar herşey bitecek sanırım ona yanıyorum.

ayşe e. ; valla ya , artık hangi kız bu kadar yüz verdiyse bilemiyorum...

ophelia ; bende öyle tuttum diyordum ama onu tutmak o kadar kolay değilmiş.Egosuna direnemiyorum artık.Yoruldum yopruldum yoruldum yettin lan canıma diye çemkirmek istiyorum daha şimdiden ...

bambi ; saçıma böyle şeyler deyin çünkü ancak böyle düzeliyor moralim şahsen ben sevmiyorum da... numara mevzusunu sonradan hallettik aramızda ama.Bende öyle arkadaşlarına sarılanları hiç sevmem valla hiç sevmiyormuşum anladım yani.

Yorum Gönder