16 Ağustos 2013 Cuma

Hastaneden seçmece bunlar gel kardeş gel !

    Hastane ortamını 24 saatten fazla gözetlemiş olan Çoko'nuz pandoranın kutusunu açıyor şimdi...

     Ameliyat olacak 4 kadını aynı oda da toplarsanız ameliyattan 5 dk önce dahi dedikoduya son hız devam edebiliyorlar çok ilginç değil mi ? Ulan sırayla  safra kesesini alacaklar , birinizin hem safra kesesini hem midesini deşecekler , birinin boğazını kesecekler hala laf yetiştiriyorlar.İnsan azcık götünün derdine düşer ! Yok anam bunların gözü kara.Gerçi ameliyata kara murat gibi girenler , narkozun etkisiyle aç kalmış garfield gibi geri döndüler o ayrı mevzu.

           


    Önümüzdeki yatak da genç bir kadın vardı.Refakatcısı yoktu.Kadının kocası varmış bir de senelik izin de.Gelmemiş ...Kadın ameliyata girdi adam geldi bir ara.Sordu , yok dedik ameliyatta.Hemşireye ne zaman taburcu ediyosunuz dedi , 2 gün sonra deyince , tağam ben gidiyom 2 gün sonra gelir alırım deyip gitti.Karısının çıkmasını bile beklemedi.Böylece insanlarla öküzlerin evlenebildiğini öğrendim.Bir ara , boşa bu kocayı valla adam diye yanında gezdirme diye gaz veriyordum ama annemden cimcik yedim.Sus kız bekara karı boşamak kolay , evlilik dediğin öyle kolay yürümüyor dedi.Evliliğin yürümüyoru mu kalmış allasen ...Adam senelik izindeymiş yani bildiğin evde taşşakları sermiş yatıyor...

         


     Hastane yemekleri berbat.Odamızın en ilginç insanı şüphesiz annem.Giderken çantasına tuzluk koymuş götürmüş.Bütün koridor annemden tuz otlanıyor.Kadın kendini kestirmeye giderken nasıl akıl ettin sen tuz götürmeyi diye hala düşünüyorum.

    Oradaki herkesin görüp görebileceği en değişik refakatcıda bendim.Hemşire de kendi ağızıyla söyledi zaten.Bunca yıllık hemşireyim ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum diye.Sanırım yüzüme maske yapıp , tırnaklarıma oje sürerken görmüştü beni.Evet sandalye tepesindeyken yeni bir cilt maskesi denedim.Oralarda yıkaması zor geldi valla o yüzden bir daha yapmam ama oje konusunda aynı fikir de değilim.

          


    Annem şimdilik iyi.Galiba o yüzden bu yazıyı bu kadar rahat yazabiliyorum.Boğazından alınan parçanın tahlil sonuçları gelmedi.Yani iyi huylu mu kötü huylu mu bilmiyoruz.Dua etmekten fazlası gelmiyor elimden.Ve hepinize de teşekkür ederim dualarınızı eksik etmediğiniz için.Öyle moral vericiymiş ki burada yorumlarınızı görmek...

     Bu arada biz bugün annemin taburcu olacağını düşünüyorduk.Yarına kaldı...Gelen giden olur evi de temizlemeliyim yemek de yapmalıyım derken Ceri imdadıma yetişti.Ben gelir sana , yeşil fasulye , pilav , mercimek çorbası bide sütlaç yaparım dedi.Sabah da çıktı geldi...Elinde fasülyesi , kıyması , pirinci falan...Biz annemin çıkmayacağını sabah öğrendik.O da benimle birlikte hastane de süründü saatlerce.İnsanın böyle arkadaşları olması gurur verici gerçekten.O da benden esinlendi 3 deliğe çıkarmak istiyo kulakta ki delik sayısını.Yaaa çok acıtıyo mu diye soruyo bana.Benim kulağımda7 delik oldu , birini kullanmıyorum o da ilk deliğim.3 altta 3 üstte.Bana acıyor mu diye soruyor bak bak...Küpe takıntım var...Çok severim ama bütün deliklerime aynı anda küpe takmıyorum.Hepsini boş da bırakmıyorum.Zaten hepsini boş bıraktığımda kulağım süzgece benziyormuş delikli delikli...Bu da babamın yorumuydu işte.

       
   


Yazının BENCESİ ; siz iyi ki varsınız ve inanın reel hayatımdaki arkadaşlarım kadar yakınsınız özellikle de bazılarınız.Bugün ilk defa birkaç cümleyle de mutlu olabildiğimi gördüm.Çok teşekkür ederim hepinize.Halamı kovuç hikayemi bu yazıda yazamadım , nasıl olsa kendisi yarın yeni actionlar yaşatır bana diye.Yarın da olsun hepsini peşin peşin yazayım istedim.Öpüldünüz mucuk...

          

     

19 yorum:

Ebru dedi ki...

1 ay önce ben de aynı şekilde refakatçi konumundaydım ve annem de boğazından ameliyat oldu. 3 buçuk atıyordum valla öncesinde çok zor birinin ameliyattan çıkmasını beklemek. Çok geçmiş olsun, iyi dileklerim sizinle :)

Mokoko Cumhuriyeti dedi ki...

hastanede maske, oje.
hıııı iyiymiş ne diyim :D:D

justuntitled dedi ki...

İç huzura biraz da olsa kavuştuğun nasıl belli kelimelerinden. Geçmiş olsun :*

UZUN SAÇLI KEL ADAM dedi ki...

Abooo ben yeni görüyorum ya, çok geçmiş olsun, inşallah iyi huylu bir şey çıkar..
Ve koptum desem yalan olmaz :)) Yüz maskesi yapan refakatçiye mi yoksa elinde tuzlukla hastanede tuzluk dağıtan anneye mi ya da safra keseciklerinden ayrılacak teyzelerin son dedikodu hallerine mi:)
Sevdim burayı :)

white glaze dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
248. takipçiniz benim.
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Marissa dedi ki...

Annenin tuzluk götürmesine kahkahalarla güldüm yaa!! :D Aslında nerdeyse tüm yazı boyunca güldüm.
Annenin durumunun iyi olmasına da çok sevindim.7 delik mi?İyiymiş :D Ben de hala 3.deliği deldirsem mi deldirmesem mi diye düşünüyorum. :D

çokomell dedi ki...

ebru ; çok sağol ve bende öğrendim ki gerçekten zormuş.Yaşamadan anlaşılamayan şeyler bunlar.Galiba o saatlerin bir tarifi yok.

mokoko cumhuriyeti ; bence de iyiydi ama galiba herkes aynı fikirde değil.

justuntitled ; içim o kadar rahatladı ki anlatamam.Ve çok teşekkür ederim =)

Uzun saçlı kel adam ; sevmene sevindim =) daha buradayız o zaman...hep beklerim.

white glaze ; Muhakkak gelicem =) bu arada hoşgeldin iyi ki geldin =)

Marissa ; Hiç tereddüt etmeden 3. yü deldir marissa'cım , çok şekil duruyo bence 3 tane.sonrası biraz abartıya , isteğe giriyor =) bu arada seni güldürmek güzel =)

Lily dedi ki...

Hastane yemekleri tuzsuz oluyor kadın napsın allasen :D Alemsin cilt maskesi mi denedin hastanede :D Yazsaydın biraz daha ya kısa olmuş özlemiştim seni :(

deeptone dedi ki...

baştan sona ağzım kapanmadı bak ama.
:)

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Halanın yaşattığı aksiyonlarla dolu yazını bekliyoruz, sen de iyi ki varsın çoko!

çokomell dedi ki...

lily ; denedim valla bacım.Merak etme yakında bitmek tükenmek bilmeyen yazılar yazmayıda planlıyorum sanırım ömür törpünüz ben olacağım

deeptone ; sen benim hayretbişe olduğumu çok önceden farkemiştin deep biliyorum.Zaten beni en iyi sen tanıyormuşsun gibime geliyor =)

ruby anlatıyor ; saol canım.En kısa zamanda sizlerle olacak o yazı =)

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

canım öncelikle çok geçmiş olsun,sonucunu güzel huylu olacak inşallah,bencede hastane hastane olalı senin gibisini görmemiştir maske ve oje ha,,yok kızım sen aykırı bi kızsın ve unutulacak gibi de degilsin emin ol 5 sene sonra o hastaneye yeminle o hemşire seni tanır:))))...sevgiler

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. İnşallah iyi huylu çıkar. Ben dün hastanede az daha kendim gidiyordum öbür tarafa. :D Sen yine iyisin. Tırnaklarımı kesmeye bile elim varmazken sen oje sürmüşsün. Maşallah diyorum. Hep böyle ol. :)

Biri Yokmu dedi ki...

Annene çok çok geçmiş olsun. Umarım iyi huylu çıkmıştır sonuç.

Bir de yüz maskesi yapabilen bir refakatçi gerçekten zor rastlanır bir durum.

7 delik konusunda babanla aynı fikirdeyim. Karşı değilim ama süzgece benzer cidden. :)

Son olarak, anennin son durumunu merak ediyoruz...

çokomell dedi ki...

asi yapıncak ;çok sağol canım inşallah ya.Bir kaç sene sonra o hemşireyi tekrar görmeyi umuyorum.Valla o beni hatırlamasa bile ben kendimi hatırlatcak bişeyler kendiliğimden yaparım zaten =)

spot ışığını arayan kız ; Ben son 1.5 ayımı sürekli hastanelerde geçirdiğim için laıştım gliba.Sende dik dur bacım , babana da ayrıca çok geçmiş olsun...

biri yok mu ; sağolasın.Valla bizde öyle umuyoruz.3 e kadar gerçekten küpeler güzel görünüyor.fazlası lüks ama ben seviyorum pişman değilim gene olsa gene yaptırırdım.Ha bir de annem şuan iyi , gerçekten iyi.

Zombi dedi ki...

Ben hastanede stajyerlik yapıyorum ve annen gibi annenin o da arkadaşları gibi birr sürü hastamızz oluyor.senin gibi refakatçilerimizde olsa keşke.gemiş olsun bu arada :)

çokomell dedi ki...

zombi ; canımcım işin zormuş o zaman ya.Imm gerçekten benim gibi refakatçi ister miydin bir daha düşün derim ben =)

Zombi dedi ki...

isterdim isterddimm :D

asabi bakire dedi ki...

Çok geçmiş olsun . Hastaneler Allah düşürmesin , gözlem yapmak için bol malzemeleri ortamlar.
Benimde kulaklarımda 4' er delik var, daha da istiyorum ama üst taraflar çok acır diye korkuyorum , o süzgeç yorumunu annem de yaptı bana :)

Yorum Gönder