29 Ağustos 2013 Perşembe

Hayatım gene güldür güldür ...

     Şimdi de bir televizyon kanalında çalışıyorum....

     Acayip eğlenceli.Hayatım da çalıştığım en rahat , en eğlenceli , en yorucu , en keyifli ama en can çıkarıcı , en kafa dağıtıcı sektör bu oldu.Sürekli hareketli olmak zorundasın , düzgün konuşmak zorundasın.Bir de Tv de çalışanlara bakın ; giyinişleri , tavırları , hal hareketleriyle hiç de normal insanlar gibi değillerdir.Bunu ayrı bir yazımda özel olarak betimleye betimleye anlatacağım....

      Hayatıma biri girmek üzere.Allahım dünya sempatiği.İşyerinden o da.İşyerinin çoğu ona bakıyo.Yeni kızların hepsi Ona bakıyo ama o bana bakıyo.İşin en kötü yanı Onun haricinde şimdilik bir 6 kişi daha bana bakıyor.Alışkınım ama gene de bazen gerim gerim geriliyorum.Başımızdaki sorumlunun da bir sevgilisi var ama bizim bölümde çalışmıyor.Kız gelip gidip uzaktan beni süzüyo.Bu sabah da gelmiş bana Çoko , saçların orjinal kıvırcık mı ? nerede oturuyorsun ? Böyle giyinmek için özellikle ne kadar zaman harcıyorsun ? Sen hep böyle topuklu mu giyersin , yürürken hiç sorun yaşamıyorsun da ?

      Evet dibine kadar kıvırcığım , bonusum yapacak bir şey yok . ( yok canım düz saçlıyım ama senin sevgilin beğensin diye böyle yapıyorum ) , hep böyle giyiniyorum ama iş olunca biraz daha dikkat ediyorum tabi ( saatlerce sevgilinle uyumlu olacak kıyafetleri düşünüyorum gözüme uyku girmiyor ) , Ben karşıda oturuyorum ( en kısa zamanda sevgilinin yan apartmanına taşınacağım ), 12 yaşımdan istisnasız topuklu ayakkabı giyiyorum evet , seviyorum ve inan gerçekten ayağımda olup olmadığını bile farketmiyorum ( hayır asla giymem ama sırf sevgilinin yanına yakışayım diye gece gündüz yemiyorum , içmiyorum , uyumuyorum ve topukluyla evde yürüme dersleri çalışıyorum kendi kendime , herşey senin sevgilini ayartmak için !!! )  Ben kız yanlış anlamasın , beni de bu kadar darlamasın diye kibar kibar cevapladım ama emi,nim kız gene ne cevap verirsem vereyim aha bu parantez içlerini geçirdi içinden.


     Neyse asıl sorunum tam Yollu çalışma arkadaşım.Benim baktığım çocuğa asılıyor.Çok az kaldı canına okuyacağım kızın ama farkında değil garibim.Kızın 8 yıllık ilişkisi varmış , hatta bir yere soyadını yazarken sevgilisinin soyadını yazıyor adının yanına biz nasıl olsa evlenicez diye.Yanımızda o çocuk veya dikkatini çekecek başka erkek varsa , ayy beni sevgilim çok darlıyo , çok sıkıyo , çok bıktırıyo fazla durmam ben bunla ayrılırım hiç çekemiciğiiimmmm diyo.Şuan yazmaya fazla vaktim yok o  yüzden ayrıntı veremiyorum.Anlatacak çok şey var ama ben yüzeysel yazıyorum.Yazmaya vaktim olduğunda çok geride kalmış olmayayım diye.

     Kızın canına okuma faaliyetlerimle çok yakında karşınızda olacağım sayın seyirciler , şiddetle bekleyiniz ;) Günün birinde hepinize lazım olacak bilgiler bunlar okuyun , aklınızın bir köşesine iliştirin sonrada seve seve kullanın.

8 yorum:

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Ben merakla bekliyorum. Bana lazım olabilir. :D
Yeni çalışma yerine çok sevindim. Eğlenceli yerler güzeldir. Zaman hızlı geçer. :)
Beklemedeyim. :D

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Bekliyoruz Çoko! Kızın aklından aynen o parantez içlerinin geçtiğine eminim :)
8 yıllık ilişkisi var da hala millete mi bakıyor, darladığından mı bahsediyor? Ne tuhaf kızmış.

Vampiring dedi ki...

Bazı kadınlar sanki dünyada başka erkek yokmuş da bir onun sevgilisi varmış, biz de onun sevgilisini kışkırtmak için uğraşıyormuşuz gibi davranıyorlar. Neden acaba?

İşin hayırlı olsun bu arada :)

Puella İgnotum dedi ki...

Yeni işin hayırlı olsun! :D
En kısa sürede bekliyoruz yolluyu yolma hikayelerini! :D

ophelia dedi ki...

Sen her türlü yolarsın bacım,bastır!!! :D
8 yıllık ilişkiyi millete mavi boncuk atarak nasıl devam ettirdi acaba? :D

İşin ve yeni enişte hayırlı olsuun :D

çokomell dedi ki...

spot ışığını arayan kız ; bekle bekle az kaldı.Senin şu son pasta olayından sonra fazla bir tavsiyeye ihtiyacın yok , o potansiyel damarlarındaki asil kanda mevcut güzelim =)

ruby anlatıyor ; yollu o bence.Tuhaf muhaf değil.

vampiring ; Bu benim çevremdeki kızlarda daha çok.Başka işim gücüm yok sevgilisine bakıcam.

puello ignotum ; Fazla uzak olmayacak bence o hikayeler.Şahsen kızı sadece o çocuktan ötürü değil bildiğin bütün sebeplerden sevmiyorum...

ophelia ; ver gazı bacım ver gazı.Valla laf aramızda hep böyleleri kıymetli oluyor hep böylelerinin sevgilisi ağızlarına bakıyor biliyor musun ?

yeni işim için teşekkür ederim.Immm o henüz enişte değil ama olsun sen şimdiden dileklerini sun o veya başkası ben buradan manita bey bulacağım kendime nasıl olsa.

deeptone dedi ki...

ha ha haaaaa valla dizi gibi bakalım neler olcak.


yeni işin hayırlı olsun.
sektör değişti bu sefer.
eğlenceli olmalı.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; bende çok merak ediyorum neler olacağını... uww bu sektör baya eğlenceli baya süratli şimdilik sevdim bunu.

Yorum Gönder