3 Ağustos 2013 Cumartesi

İşte '' siktir git '' büyüsü tarifi

     Hiç çaktırmıyoruz ama çok zeki hatunlarız biz ... 

    Hadi ben size azcık Ceri ve onla olan anılarımdan biraz bahsedeyim.Şu sıralar herkes aşk acısı çekiyor belki azcık işinize yarar.Bu arada Ceri sürekli mankenlik teklifi alan , gayet de zengin bir arkadaşım ama ailesi çok boktan.Gülmedi bahtsızımın yüzü bir türlü...

    Bir gün arkadaşla dışarıdayız bir baktım Ceri arıyor , sesi de çok kötü geliyor '' Çoko gel lütfen '' der demez baktım seside kötü kaptım yanımda ki arkadaşımı da kalktım gittim yanına.Hanımefendi sevgilisiyle ayrılmış ve onu unutmak istiyormuş.Dün gece rüyasında bir büyü görmüş, ihtiyar bir dede öğretmiş ve onu yapmaya karar vermiş.Tarifi şöyle ; onunla ilgili bütün hayallerini bir kağıda yazıyorsun , ondan bi bok olmayacağını anlamanı sağlayan olaylarıda ayrı bir kağıda yazıyorsun , ondan kalan bütün anıları , eşyaları , hatıraları ( onda fişler, eski sinema biletleri , 3 -5 kitap , 3 adette oyuncak ayı vardı ) bir araya topluyorsun.Kötü yönlerin yazılı olduğu kağıdı yakıp bu kağıtla da güzel hayallerin olduğu kağıdı tutuşturuyorsun.Sonrada diğer herşeyi bununla çatır çatır yakıyorsun.

   


     Benim yanımdaki arkadaş da bu işi bir ciddiye aldı bir baktım bunlar kaptırdılar gidiyolar.Evin orta yerine herşeyi hazırladılar.Kocaman bir kovanın içine depmişler bütün eşyaları da.Sıra yakmaya geldi.

Aklını sikiyim yapma etme sonra barışcaksın bu çocukla.Ciğerini biliyorum senin, sonra o da bunları yaktığını öğrenince gene kavga etceksiniz it gibi pişman olcaksın.Ben suç ortağın olmam sie dedim.Malımı biliyorum çünkü.Baktım masanın üstünde prof makina duruyo aldım onu gittim makyaj masasının yanına , kendime savaş boyaları yaptım kızılderili boyaları yaptım ( bunlar güya büyü yapıyorlar ya atmosfere uyayım bari dedim ) geçtim aynanın karşına eserimi fotoğraflıyorum... ( evet müthiş bir sanat eseriymişim gibi ayna karşısında foto çekilmek gibi apaçilikler yapıyorum neyse ki zeki kızım hiçbir aynalı fotomu sosyal medyada göremezsiniz... )

   
 

       Baktım bunlar yakmış sigaralarını , oyyy dedim tamam böyle ayine can kurban bana da yakın , bir yandan bizim kız feryat ediyor , hayatımı sikti it , yeter be.Ne özgürlük bıraktı bende , ne sevgi , ne saygı, siktir git lan affetmicem bir daha seni.Külleride biz bu kovanın içine silkeledik ama bunun ayinin bir parçası olduğunu sanmıyorum sanırım bu keyfimizin bir parçasıydı.Sigara faslı bitince ben aynama geri döndüm.Bunlar da yakma faslına geçti.

      Bunların odalarının tam karşında koridordayım aynada orada zaten.Başta çıtırtıları duydum , sonra ardından gelen yanık kokusunu.Birkaç dakika geçmeden koku iğrençleşmeye başladı.Herhalde ayıları yakma evresine geçtiler diye düşündüm ama kafamı çevirmedim şahsen flaş ışıkları ve sesleri arasında kaybolmaktaydım ben.Aynam gittikçe daha da flulaşmaya başladı duman yüzünden o an anladım birşeylerin yolunda gitmediğini.Meğersem o yanmaya başlayan ayı değil kovaymış.


   


     Bildiğin evin ortasında kova yanıyordu.Siktir... dememle koşmam bir oldu.Arkadaşıma su getir koş diye sesleniyorum o sırada bizde üstünü falan örtmeye çalışıyoruz.Bir de ne göreyim 1 bardak suyla gelmiş.Koskoca ev yansa hatun ancak bir bardak su dökecek galiba.Gittim bir bidon su getirdim  bunlar zaten öksürmekten helak olmuşlardı attım bunlarıda kapıya.Ateşde söndü kara dumanlar kaldı evden geriye.Bizi gören apartman sakinleri , daha doğrusu  dışarıdan bakınca birşey yoktu d agene de bir gariplik olduğu belliydi şaşkındı...Haklılardı da...

     Tekrar içeri girdiğimizde dedim , Ceri bu büyünün adı neymiş.Gayet sakin cevap verdi ;'' siktir git büyüsü ''... Dedim büyük kanka sana çok güzel bir mesaj yollamış haberin olsun.
Ben böyle der demez üçümüzde bastık kahkahayı.

      Siz hiç ultra lüks bir sitede , lüks eşyalarla dolu evin ortasında ateş yaktınız mı ? Biz yaktık...Bu arada komşuların bizi görünce şaşırması içeride yangın çıkardığımızı anlamaları değil , suratımdaki kızılderili kamuflajıymış sanırım.Öyle dedi sonradan bizim kızlar...



NOT ; Ceri bunca şeyden sonra o çocukla barışmadı.Senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı geçen gün demiş ve barışmamış.Kısacası bu büyü işe yarıyor olabilir hakkını yiyemem şimdi ben.


      

13 yorum:

Şımarımtırak Çikolata dedi ki...

ahahah:D çok eğlendim okurken ama baktım bir ara ciddi ciiddi oha bunu bende yaparım lan ayaklarına girmiştim:D

çokomell dedi ki...

şımarımtırak çikolata ; valla denemesi bedava ben tarifi sonuna kadar verdim sakınmadım =)

Ruby Anlatıyor dedi ki...

''Siktir git büyüsü'' hahaha çok güldüm ya okurken :D işe de yaramış olmalı bak, o çocuk da sürünsün :P

Oyuncakçı Adam dedi ki...

:) Bu büyü yapımı değil büyü bozumu olmuş , aşkın büyüsü bozulmuş :)

Biri Yokmu dedi ki...

Karikatürler süper olmuş.. :)

çokomell dedi ki...

ruby anlatıyor ; işe yaradı o kısma laf yok bak =)bence de sürünmeli .p.p

oyuncakçı adam ; onların aşkı bozulup , küfleneli çok olmuştu bence =)

biri yok mu ; en uygun olanları seçmeye çalıştım ama bu kadar oldu =)

Vampiring dedi ki...

Evin ortasında ateş yakmaktaki mantığı çözmeye çalışıyorum ama beynim hata veriyor. Harbi çok çılgınsınız ya.

çokomell dedi ki...

vampiring ; işte benim öyle hata veren o kadar çok sorum olmaya başladı ki ; bende hiçbir yaptığımda mantık aramamaya başladım.artık kafalar rahat ;)

Puella İgnotum dedi ki...

Nasıl yaktınız o lüks evde ateşi yahu insan kıyamaz :D Ama büyü süpermiş her kız denemeli bence eski sevgilisi için hem işe de yarıyor :D yalnız ak sakallı dede ne zamandan beri küfürlü büyü öğretiyor? :D

Anna Di Yorki dedi ki...

Valla ben öyle bi içten dedim ki "siktir git" diye, büyüye falan ihtiyacım kalmadı ama yine de ucundan baktım şöyle bi, denesem mi diye :))

Beyruz Şahin dedi ki...

Çok eğlendim okurken, iyi ki ev yanmamış.

deeptone dedi ki...

ha haaaa çok eğlenceli ya.
:)
tutmuş neyse iyi olmuş.
yani büyüler tutuyo demek ki.
:)

çokomell dedi ki...

puella ignotum ; devir değişti dedelerde değişti dicem de belki de bizim kızın bilinçaltı değişiktir şimdi bişey diyemicem =)

anna ; senin söylemen bile yetmiş sanırım sen okuyup üfleyenlerdensin =)

beyruz şahin ; ucuz kurtuldu !

deeptone ; valla tutsa bile benim bir daha yapılırken o ortamda bulunmayacağım kesin =)

Yorum Gönder