14 Ağustos 2013 Çarşamba

kargalar şeyini yemedi henüz...

     Şu an bir yandan sabah ezanı okunuyor ve ben gram uyku uyumadım...

     6 da uyanmam gerekiyor ( gerçi uyanmak için önce bir uyumak gerekirdi ). Bu sabah annem ameliyat olucak.Büyük ihtimalle gece refakatçi olarak yanında ben kalıcam.Kendimi iyi hissetmiyorum.Ya anneme bir şey olursa sorusu hep bir yanımda ...Belli etmemeye çalışsa da o da korkuyordu farkettim.Ben de belli etmemeye çalıştım ama ben de çok korktum , farketti mi bilmiyorum...Şu saatte bunları anlatabileceğim kimse yok ; gerçi birisine anlatıp zaten aklında çınlayan korkuları dışa vuran kişi de ben olmak istemedim.Bu satırları okurken anneme dua edin olur mu ; sağlık dileyin , sıhhat dileyin....

     Son günlerde her anlamda karmakarışıktım zaten.Hele şu saatte aklım iyice karıştı.Gözlerim uykusuzluktan yanıyor ama bilinçaltım uyumaya hazır değil , boğazım desen artık sigara içmekten yanıyor , isyanlarda...Ben normalde asi biriydim ama şuan bedenimin her bir uzvu benden daha asi...

    


      Ha bir ara hatırlatın halamı bizim evden kovuş hikayemi anlatıcam.Trajıkomik bir olaydı  , okumak isteyeceksinizdir bence .Oradan buradan yazıyorum , kahretsin ben böyle değilim.Bir yanım deli gibi gülmek , komiklik yapmak istiyor , diğer yanım hıçkıra hıçkıra ağlamak.

                 


     Saçım başım dağınık , tırnağımdaki ojelerin yarısı çıkmış yarısı duruyor ; yarın kot giysem bu sıcakta yanıcam , şort giysem hastane için çok uygunsuz.Şimdi orda hasta yatan yaşlı teyzelerin ayıcıl bakışlarına maruz kalmak istemiyorum.Sinir stresimi oradaki birine çemkirir , kalpten öteki dünyayı boylatırım diye çok tırsıyorum.Allahım Çoko ya sabır ver diye dua edin.Ama çok sabır versin anca yeter.Aynalara baktıkça da ayrı tribe giriyorum bu arada.İki dirhem bir çekirdek gezmeye alışmışım bu salmış ev halimi sevemedim.Daha doğrusu alışamadım.Ha bir de annem hastaneye giderken kafamı çok karıştırdı.Büyük sultan resmen ; ben gelmeden evi derle topla akrabalar , konu komşu ziyarete gelir dedi.
Ondan sonra da Çoko akşam yanımda sen kal ; sabah da zaten çıkışımı yaparlar döneriz dedi...Aynı zaman diliminde iki yerde birden bulunmamı istiyor ama maalesef henüz o aranılan teknolojiye ulaşılamıyor.Aradığımız teknoloji , yakın zamanda gelmekte veya başka bir gezegende bulunabilir ; daha sonra ki bir tarih de yeniden arayınız ...




     Ben ne saçmalıyorum ?
Bu arada az önce babam uyanıp yanıma geldi.Gider ayak fırça yedim ; sen bu saate kadar oturdun da akşam annenin yanında nasıl durucaksın uyumadan diye...Neyse ben gidip biraz daha oyalanayım.Uyanmama ne kaldı ki şunun şurasında ... ( Babam bizden daha çok korkuyor ama içinden ; bıraksak en çok o ağlayacak demiş miydim ? )
Şimdi ben gidip siyah oje sürcem.İçimden geldi.


 BENCESİ ; şuan tipim , halim aynı 1. resim ... ( yazıyı bitirdim oyalana oyalana ; saat 05:29 )


10 yorum:

Esma Dursun dedi ki...

ALLAH acil şifalar versin dualarımda olucaksınız.

simgee dedi ki...

Umarım annenin ameliyatı iyi geçmiştir. Bir an önce iyileşip ayağa kalkar.
Bende bir sürü ameliyat geçirdim. Annen ameliyattan biraz gergin çıkabilir. Sen sabırlı ol ki o da sabırlı olsun. :)
Tekrar geçmiş olsun.

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Annene acil şifalar diliyorum. Dualarım sizinle. O duyguyu biliyorum. Anlatılmıyor nedense. Ben kimseye anlatamıyorum içimdekileri. İnşallah annen iyileşir.

deeptone dedi ki...

hadi dua ediyoruz.
bize hemen iyi haberi ver.

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Annene sağlık, ailene sabır diliyorum Çoko. Umarım en yakın zamanda annenin iyi haberleriyle birlikte halanı kovuş hikayeni okuruz, merak ettim doğrusu.

Puella İgnotum dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Ameliyat öncesi olur hep böyle korkular. Olmaz umarım hiçbir şey iyi düşün iyi olsun. :)

çokomell dedi ki...

esma dursun; çok sağolungerçekten şimdi annem çok daha iyi

simgee ;tavsiyelerin için teşekkür ederim.Bu arada sana da çok geçmiş olsun o zaman...

spot ışığını arayan kız ; aynen öyle , anlatılması zor şeylermiş bunlar.Annem şimdi çok daha iyi.

deeptone ; Annemin ameliyatı sabah gerçekleşti.az önce telefonla da konuştum kendisi iyiymiş.Yarın taburcu olucak bir aksilik olmazsa.

ruby anlatıyor ; Çok teşekkür ederim...Halam ! allahım kabus kadın antıcam en kısa zamanda.Bugün yeni olaylar da ekledi zaten kendisi

puella ignotum ; İyi düşündüm , şimdilik herşey yolunda ve çok sağol =)

deeptone dedi ki...

oh beeee.
:)

Marissa dedi ki...

Biraz geç de olsa çok geçmiş olsun.Ameliyatı da iyi geçmiş sanırım. :)

gulsinem dedi ki...

ay hastane maceraları hep böyledir bir de yanına oturan teyzenin dramı var:)
çok geçmiş olsun canm

Yorum Gönder