27 Eylül 2013 Cuma

bi bi kabus olaydı ama uyanınca geçmedi

     ailemden , işimden , sevgilimden kısacası hayatımdan bahsetmek istemiyorum şuan...

      Ruh halim gidip limonlu soda alayım ama içince çilekli tadı gelsin gibisinden.Kısacası hayatta mümkün olmayan ne varsa istiyorum.
      Merak ediyormuşsunuz diye yazmak istedim canlarım o buluşmayı.Kocaman 70 lik votkayı ,elma suyunu, vişne suyunu ve bir dünya abur cuburu kaptım gittim onlara.Wuhuuu tüm gece bizimdi.Bok bizimdi ! Hangi götüme güverenerek o kadar içtim bilmiyorum.Tüm geceyi kusarak geçirdim diyebilirim.

        Kapıdan girdiğimde direk ona sarıldım , oda belimden tutup kendine çekti zaten beni yani kısacası akşam güzel başlamıştı.Loş ışık , eğlenceli müzikler falan derken gerçekten başlangıç mükemmeldi.Bir de bana demesin mi aldıklarını mutfakta masanın üzerine koydum kalk onları buzdolabına kooy !  oldu paşam deyip kalktım dediğini yaptım.Geldim tekrar yanına , o atmosferde dip dibe konuşmaya başladık.

        Seni ilk gördüğümde yemek sırasındaydım , sende kapının orada dikiliyodun sana baktım , bir anda döndüm gene baktım.Toplam 3 saniye falan sürmüştür ancak dedim.

          Durdu bayağı bi baktı bana sadece.ama hiç konuşmadan.sonra devam etti

- seni ilk gördüğümde sana dikkatlice bakmıştım , yanımda şakir vardı.Kıvırcık kız çok güzel di mi ? saçlara bak ya allahım çok tatlı off dedi
döndüm ve sadece '' doğru konuş '' dedim o kadar.O da bana '' ofisin yarısı o kıza yazıyor '' deyince '' hakkında hayırlısı o zaman '' deyip geçtim.Daha sonra da bay yavşakdan seninle konuştuğunu falan öğrendim.Yani o başka türlü anlatmıştı , anlatmıştım ya sana işte dedi.

Sonra ben aldıklarımı hazırlamak üzere mutfağa geri gittim.Hazırladım getirdim.Hep o doldurdu bardakları.Azcık votka çokca meyvesuyu...Bunun o ara elefonu çaldı , bardakları ben doldurdum.zaten o sıra çakırkeyf den öte bir haldeydim.Bu sefer doldurduğum bardakların yarısından çoğunu votka azıcık meyvesuyu koydum.O bardağı içerken ve sonrasında bitttim işte.

  sevgilin olcam ben senin , banane olmak istiyorum , çok hakettim en çok ben hakettim dediğimi hatırlıyorum
gülüşünü hatırlıyorum sözlerime, beni dikkatle izlediğini hatırlıyorum , beni kendine çekip öptüğünü hatırlıyorum , bu naptığını bilemez hallerin , masumluğun , ısrarcılığın , inadın hoşuma gidiyo dediğini hatırlıyorum.banane ben sevgilin olcaaağğğmmm diye kıyameti kopardığımı hatırlıyorum.OL O ZAMAN dediğini hatırlıyorum.Bu gece benim sevgilim ol sözlerinin kulaklarımda çınladığını hatırlıyorum sonrası yok.Başka cümlelerde duydum ama anlamadım.Sonrasında hep kustum , defalarca kustum.Uyuyamadm ama gözlerim hep açıktı. İlk kusuşumda ben iyi miyim diye banyoya bakmaya geldi.Kapıdan içeri girmesine izin vermedim.O kapıyı açtığı sırada itip kapattım , giittt seni istemiyorum ynımda diye.Yalnız sarhoşken bile adamın beni kusarken görmemesini düşünecek kadar şuurluymuşum.Güç bela kalkıp odaya geri döndüm.Defalarca kez lavaboyla , oda arasıbda gittim geldim.Gidip geldikçe başım daha çok döndü.En sonunda gözümü açamayacak hale geldim ve hala bünyem kusmak istiyodu ve bunu ona güç bela anlatabildim.

   Saçlarımı eline dolayıp çeke çeke banyoya götürdü beni , küvetin içine koydu , buz gibi suyu açtı , yanıma kıyafet ve havlu bıraktı.Bunlar benim ayıldıktan sonra giy bunları deyip çıkıp gittiğini hatırlıyorum.

     Kimseyle uyuyamayan adam benim yanımda uyumuştu.Sabah uyandım ve gitmeliydim.Onu uyandırmaksa tamamen sorundu.Elini uzattı ama arkası bana dönüktü.Sigara uzattım , telefonunu uzattım.Bütün gece o hareketle istediği herşeyi uzattım.Meğerse elimi tutmak istiyomuş...Tuttu , öptü sarıldı ama benim gitmem gerekiyordu.O arada o da uyandı.Evet az önceki hareketlerin hepsini uyurken yapmıştı.O arada ben de kurumaya yüz tutmuş kıyafetlerimi giydim.Bana sarıldı yanaklarımdan ve alnımdan öptü.

      O arada ona geceki konuşmadaki şeylerin hala geçerli olup olmadığını sordum.Boşver şimd bunları sonra konuşuruz , hatırlamıyosundur bile ve benimde unutmam şimdilik iyi gibi , sonra tekrar konuşuruz söz , hayırlısı neyse o olsun tamam mı dedi ve beni kendine daha da bastırdı ... kapıdan çıkarken apartmanın içinden ona avazım çıktığı kadar haykırdım , biliyorum sen de beni seviyosun ama itiraf edemiyosun diye... Çok güzel güldü bana.

               ......                            ......                                    .......
     Şuan da sevgili değiliz ama gibiyiz.Hatta gibiden fazlasıyız.2. buluşma da kesin olucaz.telefonda konuşarak halledemezdik ya bu meseleyi.Sanırım o da herşeyi hatırlamamı istediği için o gün daha fazla o konuyu konuşmadık.2. yi neden buluşamadınız çoko derseniz , çünkü benim herif pazar günü gene gitti 15 günlük karedeniz turuna.Oyy dağlar oy misisipi diyorum başka da birşey demiyorum.NOT ; gelmesine 10 gün kaldı , hem ben onu çok özledim hem o beni...

11 yorum:

birgaripSeyma dedi ki...

Vaaaaaa neler olmuş ya önceliklen geçmiş olsun diyeyim kusma meselesi can sıkıcıymış ve bir de onun dediğini diyeyim hayırlısı olsun en güzelisi olsun inşallah :))

Gene yol beklemeceler :/

çokomell dedi ki...

hayırlısı tabi ...
evet şeyma ya gene yol bekliyorum =(

ayşe e. dedi ki...

var ya nefes almadan okudum desem yalan olmaz.Dizi izlerken dizi sonunu merak ederim ya senin de yazının sonunu merak ettim.
siz baya yakınlaşmışsınız ya,olun sevgili :D
bu arada elini uzatırken istediği şeyi çok beğendim,çok romantik :D
maşallah diyim nazarım değmesin :D

Miss Vampiring dedi ki...

Kusma bölümleri dışında her şey çok tatlı ^.^

Yalnız benim sevgilim benden telefonunu istemek için elini uzatsa ben elini tutarım yani vermem telefon falan. Ya benimkisi saçma bir olay ama çok komik olmuş senin yaptığın da ya :))

Puella İgnotum dedi ki...

Oyyyy neler olmuş yahu. Yemin ediyorum senin hayatını film yapsınlar. Romantizm desen sende, macera desen sende aksiyon desen sende. Kendimi monotonluktan ölüyor gibi hissettim. :D

Hadi bakalım bitsin bu yol da biz de onun sana nasıl teklif ettiğini okuyalım. :)

ophelia dedi ki...

Bu çocuk niye habire tura gidiyor yaa çabucak geçsin diyeyim o zaman :(
Aslında belki daha iyidir bu sürede iyice bir düşünür ne olduğunuzu filan hakkında hayırlısı neyse o olsun canım :)

Ruby Anlatıyor dedi ki...

kusman kötü olmuş benim de bünyem zayıf. Ama onun haricinde çok güzel bir anı olarak kalacaktır sana :)

çokomell dedi ki...

ayşe e. ; bunu ona da söylesene , valla ona da aynen o cümleyi söyle.siz baya yakınlaşmışsınız ya olun sevgili de =) bu arada yazılarımı beğenmen , sıkılmamanda ayrıca hoşuma gitti...ayy değmesin nazar falan

miss vampiring ; sorun sende değil bende.napim ne istediğini söylemeden bir sürü şey istedi benden o hareketle.bende de refleks olmuş artık.

puella ignotum ; gişede rekorlar kırarım di mi =) dallasdan sonra en çok hatırlanan film ben olurum ! teklif etmek ? bu pek onun tarzı değil ki ya...

ophelia ; bence habire bir yerelere gittikçe ne olduğumuzu unuturmuş gibime geliyor.

ruby anlatıyor ; kusma bölümlerini çıkardığımda geriye pek birşey kalmıyor aslında =)



Mert dedi ki...

Özlemek güzel bir duygu aslında deyip gideyim.

Kafa'ya da bekleyeyim. :)

deeptone dedi ki...

allam ya bi şeyin de normal gitsin yaaaa.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; bir sorun var bende sanırsam =(

Yorum Gönder