15 Eylül 2013 Pazar

bu da benim gündemim

     Benden bir yaş büyük kuzenimi pazartesi günü istemeye kısacası sözlemeye geliyorlar...

     Her haltı birlikte yediğim Çiğdoşumun daha 2 ay önce tanışıp çıkmaya başladığı biriyle bir anda bu kadar büyük adımlar atmış olması bütün hayretlerimi şaşırtıyor.Hayır işin garibi ne biliyor musunuz dostlar , hayatta her şeyi ağırdan alan , sabretmesini , beklemesini bilen biriydi kendisi.Kısacası benim tam tersim.O biriyle tanışıp sevgili olma kısmına geçene kadar ben o arada 3 kişiyi daha tanıyıp ayrılıyordum o derece.Hatta bu kuzenim o sevgili olmadan konuşma kısmını o kadar uzatıyordu ki sevgili olamadan ayrılma kısmına geldikleri zamanlarda çoktur.Bu yüzden nasıl oldu da her şey bu kadar hızlı oldu bitti şaşkınım.

    


     Diğer yandan içimizden  birinin bu kadar çabuk büyümesini hala içime sindirebilmiş değilim.Evlilik çok ayrı bir boyut çünkü benim gözümde.Daha bir kaç sene daha çocuk kalıp hovardalık yapabilmeliydik bence. ( bu arada kuzenlerim teker teker evlilik hazırlıklarına başladı . diğerlerinin zaten senelik sevgilileri var , en yakın arkadaşlarım kübikle , ceri desen artık 3 sene mi devirdiler , 4 sene mi her neyse sonuçta bir benim gidişat kötü )
      Bazen bu konularda diyorum kızım bir kere aşık oldun bir kaç kere de olmayı denedin hala mı doymadın diğer yandan diyorum son bir kez daha dibine vurana kadar kör kütük ( ama karşılıklı ) olacak şekilde aşk yaşayayım sonra acı olsa da ayrılık olsa da yaşadığıma değsin.

                  


       Bilmiyorum canikler kafam çok karışık.Bugün kuaföre gittim nalet olası ağda mı yaptı tecavüz mü etti anlamadım.Belirtiler aynı yani , her tarafım ağrıyor morluklar , kızarıklıklar falan.Her neyse konumuz bu değildi sanırım.Kuaföre gidince tam bir feminist olarak çıkıyorum o kapıdan.Napayım yani hep boşanıklar, aldatılmışlar , terkedilmişler tek tük de olsa terketmişler ! ( adam kimbilir ne bok yedi de bu terketti ) oluyor ben de o arada şey yarın sevgilimle buluşacağımda baştan ayağa bakıma geldim diyemiyorum.Başlıyorum orada her şey kendim için , erkeklerin köküne kibrit suyuuu zaten üfüüüüüü .Aaaaa şaka maka benim Cool yarın 4.30 uçağıyla rize den istanbula dönüyor.Bizde 8 de buluşmayı planlıyoruz ama bakalım.Eğer çok yorgun olursa falan haftasonuna ertelicez buluşmamızı.Bana şans dileyin dicem ama alıştınız zaten siz de sizden şans dilenmeme.Vere vere bizde kalmadı Çoko bi kaybol git artık diyebilirmişsiniz gibime geliyor ürküyorum artık.
 



     Kafamı kurcalayan bir diğer konuda  ; ben dötümü kaldırıp gelip burada post giremiyorum.Bol bol okuyorum yorum yapıyorum falan kısacası buralardayım her haltınızdan haberim var , gözüm üzerinizde siz de unutmayın beni. ( lan adam akıllı yaz sen de , sen 2. postu girene kadar ben ilk olayları unutuyorum zaten diyorsunuz biliyorum ! kulağım çın çın çınlıyor , ( yalan kişi kendinden bilir işi metodunu kullanıyorum aslında ) kulağım benim olmayan 7. hissim zaten ) neyse işte son durumlar böyle yarın yeni bir action olursa haber vercem ben size muccckkk =)

            


     

11 yorum:

ayşe e. dedi ki...

oooo randevu hee,maşallah maşallah,inşallah çocuk yamuk yapmaz
evlilik bu konuda çokkk küçüğüm,hayallerim bile yok :D
ama güzeldir doğru kişiyle
sen de o kişiyi bulsan hemen evlenirsin :D çiğdem de öyle olmuş galiba :D
yokkk ben olayları unutmuyorum da sen daha çok yazsanda okusak :D

çokomell dedi ki...

ayşe e. ; yapmaz bence ama görcez.benim de yoktu ama çevrem birer birer evleniyor.en azından olayları unutmayan bir kişiyi buldum buna bile razıyım ben =) bundan sonra daha çok yazmaya çalışacağım ama...

bidüşün dedi ki...

Çokomeel! Cool ile ne olacak aranız çok merak ediyorum.. Daha sık yazmalısın bence de ya :)
Bi anda evlenmek.. Sevgililik dönemindeki o cicili bicili zamanları evlli olarak geçirmek de hoş ama birbirini iyice tanımak çok önemli tabi. İnşallah mutlu olur arkadaşın. Sen de istediğin gibi bi aşk yaşarsın umarım, sonu acı bitmesin ama :)

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Bol şanslar Çoko!

çokomell dedi ki...

bidüşün ; valla ben de merak ediyorum.daha sık yazmaya çalışıcam bu aralar.

ayyy bende umuruyorum =)

ruby anlatıyor ; saol Rubby ya =) şansa çok ihtiyacım olucak biliyo musun ?

Pembe Kereste dedi ki...

Benim memeleketimden dönüyomuş artık anlatır sana ne kadar güzel olduğunu oraların :)

Evlilik sanki hayatın sonu gibi geliyor nasıl evleniyorlar hayret ediyorum
Allah bir ömür boyu mutlu etsin :))

Puella İgnotum dedi ki...

Yarın yazcam demişsin 5 gün oldu neredesin kızım sen!!!! :D
Ayrıca ben orada sevgilim okudum, ne ara başladınız çıkmaya anlat bak çatlarım meraktan yahu. :D

Adsız dedi ki...

Lan yeni yazın nerede?
-Spotty ben.

çokomell dedi ki...

spotty ; kuzucum en kısa zamanda yazıcam yeni yazıyı

çokomell dedi ki...

puella ignotum ; olanları bir bilsen oyy dağlar oy misisipi dersin

birgaripSeyma dedi ki...

Sondaki öpücük ürkütücü:)

Yorum Gönder