7 Eylül 2013 Cumartesi

tam bir özürlü yazısı

    Elalemin taslakları almış başını gitmiş benimki tam takır kuru bakır ...

     Huyum kurusun ya yayınlarım yada yazmam ama oraya buraya sıkıştırmam yazılarımı.Zaten görüyorsunuz ki yazma kıtı bir insanım ( zaman olarak ) ... siz döktürürken buralarda ben ancak bol bol yorum yapacak kadar vakte sahip oluyorum.

       Aşk hayatımdan devam etmek istiyorum.Ortalık çok karışık.Şimdi son durum şöyle ; benim ilk konuştuğum çocuk vardı ya, hani başka bir yollu da ona bakıyordu sevgilisi olmasına rağmen.Tabi o çocukta tam bir yavşaktı.Onu çok güzel reddettim ve bu ona kapak oldu.Bu sefer de sağda solda Çoko benden hoşlanıyo yeaa demeye başlamış.Bi siktir lan oradan da dememiş kimse.Halbu ki olayın asla Çoko çokdan başkasına aşık.Hahişte neyse ; benim cool çocuk bir ara buna nefes alan herkese yazıyorsun yanına gelince nefesimi tutucam artık falan demiş.O sırada bu bizim yollunun yanındaymış.Ayy bay yavşak olsun onun da adı.Her neyse cool çocuk beni sormuş o odada bir kız daha var ya falan diye , bay yavşak da ne dese beğenirsiniz.Haaa O mu onunlada konuşuyoruz sürekli whatsapp dan falan.Bana foto bile atıyor. ( foto atıyor dediği de profil fotomu görmüştü aaa oranın neresi olduğunu biliyorum şurası değil miydi falan muhabbeti olurken o fotoyu atmıştım bu yani , mal mal tam bir mal kendisi ) .Çocukta hayırlı işler demiş yürümüş gitmiş.Zaten bir yürüse bütün ofis ardından bakakalıyor.

     Bu arada biz çocukla numara meselesini de bir iki inat ve misilleme sonunda hallettik.O nu apayrı bir yazımda yazacağım.Ha birde sürekli yollu diye bahsettiğim kızla da kanka olduk.Meğersem yollu değilmiş o da bay yavşağın marifetiymiş !Şimdi cool çocuk tur da ya , ofise dönse ortalık karışık , dönmese özledim.içine sıçayım böyle işin diyorum.Ağız tadıyla sakince bir aşık bile oldurtmuyorlar insana.

     Bütün gün mesajlaşıp sabaha kadar da telefonla konuşuyoruz.Yaklaşık olarak 3 saat uykuyla duruyoruz ama sonuç olarak sevgili falan değiliz.Egosu hala çok sağlam.Sevgili gibi bir kavram yokmuş onun hayatında.Her bulduğun kızla yatak olayına geçersen ! hergün başka bir kız götürürsen normal tabi.Diğer yönden iyi yanları da var.Mesela kızlarla sadece yatmış kalkmış ; ben bi kzıın yanında heyecanlanmak , onun elini tutunca bişey hissetmek , onunla film izlemek , oyun oynamak , yemek yemek , ne demek bilmiyorum.Zaten ben yanımda biriyle uyuyamıyorum dedi.Düşünsenize adamla yatıyorsun ( itiş , tepiş neyse burayı hayal gücünüze bırakıyorum ) işi bittiğinde seni kanepeye postalıyor.

      Bide demesin mi ben zaten 3 yastıkla yatıyorum.Birine bacağımı atarım birinin başımın altına koyarım birinide duvara yaslıyorum.Haaaa dedim o zaman senin yanında biriyle uyuyamaman normal.Yer yok ki o yatak da nereye sığdırıpta uyuyacaksın  ?

     Yiğitliğe bok sürdürmüyorum mesajlaşırken.Umurumda değilmiş gibi falan davranmaya çalışıyodum , banane senden yaaa havalarındaydım.Taa ki şu olay olana kadar ; son gittikleri yer bir güzellik merkeziymiş bunlarda orada sözleşme imzalatacaklar.Bu açtı telefonu bana dinletiyor konuşmayı.Kadın kaç yaşındasın sen çok yakışıklısın çok gençsin şudur budur.Hayır karıyı bıraksak orada s*kecek çocuğu.Yani o onu değil karı bunu ! sinirlendim kapattım telefonu.Sinir oldum ben , canımı sıkma benim ne halt yersen ye dedim.Yaaa kasmasana bu kadar sıkma canını ben ne yaptım =( dedi. ne yapmamı bekliyosun yani ne yapayım ki dedim. '' gülümse '' dedi.Şaka gibi ha o durumda gülümseyecekmişim.

'' hııı öyle bir ayarsızım zaten ben.Elin karısı benim herifi götürsün bende burada deli dürtmüş gibi gülümseyeyim , oldu canım görürsem söylerim '' yazmışım o sinirle.Bu aradı gülme krizine girdi resmen şu benim herif lafına.Yani sizin anlayacağınız benim içimde de bir kezbandır bir leyladır bir pakizedir var efendim inkar edemicem.Sonra baktım olmuyor yemişim coolluğunu bana bişey olmasın dedim... hala konuşuyoruz ama hala bir faaliyet yok.Adamın egosu kendinden büyük, anlaşmak imkansız.Detayları sonra anlatacağım.Gülmekten yıkılırsınız o kadar diyorum ! neyse dostcanlarım öpüldünüz....

12 yorum:

ayşe e. dedi ki...

son durum fenaymis ,benim herif, dogru soyluyorsun ama keşke o egoist duymsaydi neyse belki duymasi da iyi seylere sebep olur
ama sen gene de şuna dikkat et,uzun iliski adami degil gibi :)
diger hikayeleri de bekliyorum :)

çokomell dedi ki...

ayşe e. ; duymasaydı ama kısmet işte bakalım neler olucak...

Insan Yavrusu dedi ki...

şu aşk meselesi midemi bulandırdı. bence sen o çocuğu bi güzel patakla kendine gelir o. :)

bana da beklerim

www.insanyavrusu.com

deeptone dedi ki...

allam ben buna da gülmekten yıkıldım kii.
kahkaha patlattım ya.
sen bu aşk şeysilerinde bir ömürsün.
:)

Ruby Anlatıyor dedi ki...

Egoistlerden uzak durmak lazım aslında ya. Bir de hep yatak hep yatak. Ben pek hoşlanmadım bu çocuktan. Benim herif diyerek olayı biraz hızlandırmışsın sanırım, ben de iyi güldüm :)

çokomell dedi ki...

insan yavrusu ; tabiki gelirim... ben onu pataklamaktan beter hale getirdim merak etme =)

deeptone ; artık sana hayatımda yeni biri var demeye utanıyorum zaten ben.Bu konularda çok mu iyiyim çok mu kötüyüm anlamıyorum ki.

ruby anlatıyor ; ben çok hoşlandım Ruby =( o öküzün anca egosunu okşamıştır o lafda.Yoksa etkilenecek değil.sonuçta hoşlandığımı anlamıştır ama gene de yanaşmaz yani.

deeptone dedi ki...

:)
ne biliyim.
sanırım en iyiyi bulup mutlu olmak istiyorsun.
çok insan tanıyorsun.
bence iyi bişi bu.
doğru yapıyorsun.
:)

Puella İgnotum dedi ki...

Çok garip bir çocuk gibi geldi bu egoist bana. Yani aranızda bir şey olabilir ama, diğer kızlardan farklı olduğunu sürekli hatırlat ona. :)

çokomell dedi ki...

puella ignotum ; her cümlemin başında parantez içinde hatırlatıyorum ben ona.Günde 5 vakit de trip atıyorum.ha bu arada bütün gün de kapris çekiyorum o ayrı.

Liss dedi ki...

ahahah :D yer yok ki o yatakta :D
bay yavşak adının hakkını veriyor :D

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

Çokomel kızım ne yap et sen bu egosu yüksek herifi kendine aşık et kızım:)senin farklı oldugunu anlasın,aşk duygusunu ona ögret heyecanı hissetmeyi,ay anacım bana da baksana kötü kadın suzan avcı oldum:))çokomelim görüyüm seni kazan mübaek olsun,ha bu arada bence bu herif sana yavaştan aşık oluyor bence:))

çokomell dedi ki...

liss ; vallahi yer yok =) o bay yavşağı öldürmek istediğim gerçeğini nereye koysamda bulamasam ?

asi yapıncak ; yorumuna çok mutlu oldum.Ayyy başarırım di mi ben bunu ? ya bazen salıyor kendini tamama diyorum bir şeyler hissediyor sonra benim bunu farkettiğimi anlar anlamaz hooop diye topluyor kendisini.kolay lokma değil ama başaracağım inşallah şimdilik her şey yolunda =) çok cesaret aldım senden çoook öptüm muck ;)

Yorum Gönder