27 Ekim 2013 Pazar

ama sen gelme ; burda bana kadar var !

      Pc yi açar açmaz hemen yazmazsam daha da yazamıyorum ...

      Bu yazımın konusu deşifre olmak.Bütün blog yazarlarının nolur olmasın dediği bişey yani neredeyse.Benim öyle saklayacak edecek birşeyim yok o yüzden öyle deşifre olursam cart curt korkum yoktu.Kuzenlerimne de okuturdum ailemde bilirdi yazdığımı.Ama tanıdık dediğin ! hani illa senin gösterdiklerin dışında birşey görmüş duymuş , bilmiş olacak ya beni tanıdığı halde ( bu kız bu kadarı yapar ama bu kadarı zaten yapamaz , burası azcık abartıdır , hmm şurası şöyledir diye düşünme kabiliyetini kullanmadan - olsaydı kullanırdı belki de - )  uydurmasyon düşünceler ekleyip dedikodumu yapmaya çalışıyorlar ya.Neyse ki ; kimin neyi okuduğu ne kadar okuduğu umurumda bile değil.Okuduğunu anlayamıyorsan , sadece buradan dedikodu çıkar mı diye okuyorsan , içindeki haseti , fesatlığı buradan kusmaya çalışıyorsan az ötede oyna arkadaşım.Anlamıyorsan okuma yani bu kadar basit.Ben mevlana değilim öyle ne olursan gene gel diyecek.Adam ol öyle gel valla hiç çekemem başka türlü...Neyse bu konuyu başta söyleyip noktaladığıma göre olup bitenlere dönebilirim....

     




     Safiş işden çıktı =( Hep o gelmedikleri cumartesi günleri yüzünden tartıştı yönetimle ve  çıktı gitti işte.Hepimiz üzüldük.İşyerinin neşelerinden biri kayboldu böylece.İşyerinde bir Şefimiz var , onun da adı sevimsiz olsun.35 yaşında bekar ( bende öyle olucam gelecekte ) ama nasıl hırslı , nasıl sinir nasıl gıcık.İnsan ota boka takar mı ? takarmış hacı bende yeni anladım ama takarmış yani.Ona koca bulucam.Evde çıkarsın hırını gürünü , işyerinde kuzu gibi  , pamık gibi olsun.Nasıl fikir ama.Düz mantık budur işte.Babama da diyorum , bulcam ona birini ama sülalemden kimsenin de başını yakmak istemiyorum.Babam da diyo bişey olomaz kızım işyerinde çok hırlayan evde sesssiz olur yanmaz kimsenin başı.ANAAAMMM ! asıl o zaman yandık , düşünsenize evdeki sorunları içinde bize çıkışıyormuş falan.Oyy dağlar oyy misisipi ... bu kadını evlendirtsek dert evde bıraksak dert...

    



      Bugün işyerinden , benden 1 yaş küçük arkadaşın nişanı vardı.Gitmek istiyodum , gitmem de gerekirdi neden gitmedim hemen söyleyeyim.Kıçımı kaldırıpta hazırlanamadım sabah.Uyudum ! Bildiğin böyle uyudum yani kalkmadım.1 de olan nişana hazırlanıpta yetişemezdim.Şuan annem dışarıda , babam da öyle.benim kardeş de öyle.Gidip bir banyo falan yapayım diyorum.Bir yüz maskem var her gördüğümde bunu haftada 2 kez yapcam diyorum ayda bir kez zor alıyorum elime.Nalet girsin bana ! anca düzelir huyum suyum.Tırnağımdaki ojeler 4 günlük en azından.Artık ojelikden çıktılar.Şuanda gözünüzde canlanan şekli biliyorum , aman be hemen yargılayın zaten nee yani sizin hiç mi olmuyor hıhhh ....

       



     Aaaaa durun gitmeden cool adam hakkında da birşeyler söyleyeyim.Aramızda birşeyler var ama hiçbirşey yok.Burada kendime hani bi şarkı vardı ya, birşey eksik o da enerji yok ki aramızda sinerji falan diyodu o şarkıyı armağan ediyorum.Konuşmaya devam ediyoruz.Arada aşka geliyoruz ama genel olarak yanaşmıyoruz birbirimize.Bizden uğraşsak çok güzel şeyler olur ama artık ikimizinde sabrı kalmadı , ikimizde uğraşmak istemiyoruz sanırım.Ben de ki mantıkda genel olarak aman onla uğraşacağıma yenisini bulur alır yürürüm al sana 0 yorgunluk....ahanda durum bu.heves önemli dostlar.aşk kola gibi , asiti kaç.madan içiceksin le hevesin kaçmadan yaşicaksın olayı aynı.neyse bu yazıda böyle oldu.Artık bende dizi izlemeye falan karar verdim.Var mı  bildiğiniz eğlenceli yabancı diziler.bu konuda yeniyim ama bakın. çok az dizi kültürüm var benim.Hep film izlerdim.Dökülün hadi...

        



 NOT ; Çok sevgili ayşe e. genelde tüm yazılarımı okuyorsun inan çok seviniyorum.Hep aklımdasın ama nedense ben senin yazılarını okumayı beceremiyorum.beni birşeye mimlemiştin.Hatta haber de vermiştin ama ben o yazıyı bulmayı başaramadım.Son 4 paylaşımını rajhatlıkla açabilsem de önceki yazılarını açmayı başaramıyorum.Valla seni unutmuş falan değilim hep aklımdasın , sana bunu kaç yazıdır söylicem ama bu yazıya kısmetmiş annem.neyse anladın sen bence beni , şuan içim rahatladı.Hadi çok öpüldün...

      

17 Ekim 2013 Perşembe

okunmalık bir yazı !

   Şuan şu yazıyı sadece okunmalık bişeyler olsun diye yazıyorum sanırım ....

    Arefe gününü ve bayramın 1. gününü ağır grip geçiren Çoko'nuz aldığı yoğun antibiyotik , ağrı kesici ve tadı berbat olan taylot mudur nedir o zıkkım sayesinde 2. gününde yaşamını normale döndürmeyi başardı.



    Dün benim için baya iyi geçti.Biricik kankim ımm dur adını vermiyim ben Büdü diyim ( erkek olduğunuda burada belirteyim isimden çıkarmak mümkün olmayabilir ).Büdü onun dayısı , dayısının kız arkadaşı ve ben Önce Beykoza yemek yemeye ardından Atlantis avm ye bowling oynamaya gittik. ( atlantis dediğimiz avm de viaportun varlığından sonra bildiğin ölü yatırım oldu.şöyle tarif edeyim bir avm düşünün içinde hiçbir mağaza yok , yemek bölümü olarak da sadece burger king var , sineması var birde bowlingi var.Bu kadar bitti başka bişey yok ) Ben ilk defa bowling oynadım ama ne oynamak.Toplar ağırlıklarına göreymiş ben nereden bileyim ! aldım bir tanesini elime tamam dedim ben bunu kesin sonuna kadar yuvarlayamam yarı yolda kalır bu , gerisinide gider itiklerim artık... Neyse ki korktuğum gibi olmadı baya da iyiydim =) kahretsin heryerde yeteneğimi ayrı bir konuşturuyorum.

      



    Her bayramda olan geleneksel lunapark ziyaretimi bu bayram gerçekleştiremedim ne yazık ki .( aslında dün bowlingden sonra viaporta falanda uğradık , gül gibi lunapark önümüzdeydi ama zaten hastayım diye açık havada durmayı göze alamadım o havada ) Bugün de  gördüğünüz gibi hava bizim şarkıcı Göksel'den daha ağlak bir durumda , zaten bugünde misafir gelecekmiş evde beklemedeyiz.Akşama sonunda mangal keyfi yapacağız.Yemem yemeem ama ağzımın tadını da bilirim.Eti mangalda seviyorum arkadaş ! 

     Yarında eski çalıştığım yere yani starbucksa giderim orayı bir ziyaret ederim diye düşünüyorum.Cumartesi de mesai var zaten doğru işe yollanıcam.Lan koskoca izin haftasına da mesai koyan aklı ayrı bir seveyim ben zaten.

     Bayramı genel olarak nasıl geçirdiğime gelirsek ; valla ben de çevrenizdeki her insan evladı gibi ; ilk günü kavurma , tatlı , ve dolma üçlüsüyle geçirdim.El öpmece ve her gittiğim yerde bu üçlüyü tatmaca.Arefe günü kuaförler çok doluydu bende hastaydım beklemeyi gözüm kesmedi.Bayram sqabahı gittim kuaförede.Normalde 4-5 tl verdiğim kaş alımına 10 tl gömdüm geldim.Evet dostlar aklımı sevebilirsiniz tam şuanda.Hayır vaziyet de kötüydü acilen kaşlarımda oran orantı kurulmalıydı bende mecburen kazıklanmayı göze aldım.Yapcak bişey yok.

      Hepinize iyi bayramlar diliyorum.Çook çoook öpüldünüz.Görüyorsunuz sayın seyirciler hava kötü birazda siz okunmalık bişeyler yazında bayramın tadını evde bile çıkarabilelim.Neler olup bitiyor sizin oralarda ....  sevgilileriyle buluşanlar var mıydı aranızda ? varsa çabuk onlarda dökülsünler ! bekliyorum hadi hadi ...

7 Ekim 2013 Pazartesi

komedi değil hayatım ...

      İşyerinde bi Safiş var , gelecekdeki idolüm o ...

      İş çıkışı kocasıu arabayla geliyor bunu almaya.Bu da o civarda oturan kimler varsa işyerinden depiyor arabaya götürtüyor işte.Arada bir mesai yapıyoruz ya adamın kafası karışmış haliyle o gün geç çıkacağımızı sanmış evde oyalanıyormuş.Safiye abla ara sen adamı hemen bir güzel payla ...

- bana bak herif biliyorum hava kötü bugün yatırayım götü dedin ama yimedim gelceksin bekliyorum !

     Bizim bu Safiye abla hem çok neşeli hem çok eli maşalı bir kadın.Aynı zamanda oriflame ürünlerini satıyor ha birde  iç çamaşırları satıyor.Geçen bir sürü iç çamaşırı getirmiş hepsi sattı , en son yemekhanedeyiz, bu da birden böyle bildiğimiz beyaz dantelli bir donu çıkarıp benim önüme doğru tuttu kız Çoko bu sana olur bunu da sen al kız bak 3.5 lira nolcak yakışır bu sana.Hani tek tük var ama erkeklerde yok değil en arkada olsalar bile...Sonra Safiye abla yaaa kaldırsana şunu ortalıktan diye kaş göz ederken o kaş göz ifademi farklı bir şeye yordu vee '' aaa doğru sen geçen ben beyaz iç çamaşırı giymem dediydin di mi , unutmuşum annem tamam ben sana haftaya renklisini getiririm '' demez mi Çoko çoko olalı hiç bu kadar ucuzundan rezil olmamıştı.Bütün yemekhane döndü bi baktı.Oyy dağlar oy misisipi !

       



     Bu da yetmiyor bazen hadi kızlar oriflame katoloğu getirdim hadi bişeyler alın diye başlıyor.Alıyoz napak yani Safiş'i mi kırcaz.Tendercare diye bir krem var ya minicik ondan sipariş ettim bende bugün iki tane.

     İşyeri değişince insanında makyaj zevki ona göre değişiyor galiba.Artık makyaj dediğin benim için bi garnier BB krem bi de allık.Kusura bakmayın sabahın 7 sinde bu kadar oluyor.Vaktim olursa hafif bir rimelde sürerim belki de.

     Giyim kuşam zaten hak getire.Biliyorsunuz canlarım ben yazın ortasında bile üşüyen bir varlığım.Kışın bildiğin donuyorum.Sokağa yün yorganımla falan çıkmak istiyorum.Sabahları yatakdan kendimi kazıyarak kalkıyorum resmen.Boğazlı badilerle sevgili , hırkalarla kankayım daha şimdiden.
Aaaa aklıma şimdi geldi , kış geldi bordo hayata döndü.Bordo ojeye bayılırım ama uzun tırnağa yakıştırıyorum.Benim tırnaklarda işyerinde pat çat birer ikişer sizlere ömür.Onlar kırıldı ve ben inat ettim gene de kesmedim taa ki düne kadar.Dün bir baktım ki 9.5 tırnağım kırılmış.Kesmiş kadar olmuşum.Mecburen düzeltmek zorunda kaldım bende.

          



     Ha bir de yeni bir karar aldım.Azcık yüz verince coşan sosyal hayatımı koyvericem bundan sonra.Ne olcaksa olsun.Kafa dağıtmanında böylesi olucak işte.

      

3 Ekim 2013 Perşembe

bi saçmalayıp gidicem de ben

       Ne yazacağım yada ne yazmak istediğim hakkında en ufak bir fikrim yok ....

     İşyeri desen uhuuuu.Bize bayram tatili 5 gün canımcımlar.İşyeri isyanlarda.Cumartesi mesai var 5 e  kadar çalışılacak.pazartesi yani bayramın 1 gün öncesi saat 1 e kadar sonra bayramdan hemen sonraki cumartesi gene mesai 5 e kadar.Yani şehir dışına gidilmez bebeğim oturun götünüzün üzerine demek istedi yönetim bize.Bana koydu mu ? tabi ki hayır.Son 6 senedir bütün bayramlarda çalıştım ben gık demeden.Bu birinci nedenim.ikinci nedenimse 5 gün tatil bana yeter çünkü gitsem Düzce ye giderim o da en fazla 3 saatimi alır.Gündüz gidip akşam döndüğümü bile bilirim yani.
Tabi bunlar benim nedenlerim.Anaaam böyle sessiz sakin durduğuma bakmayın işyeri barut gibi.Millet bu mesai saatlerine iş bırakarak ayaklanmayı düşünüyor.Bugün ortalık o kadar karıştı ki dedim bizim çalışanlar herhalde buradan arta kalan zamanlarında sendikacılık falan yapıyorlar.Hayretlerim şaştı !

       Bunun dışında farkındaysanız gümmmm ! diye kış geldi ne olduğunu anlayamadık kuzucuklarım.Ki ben yani çokonuz temmuzun ortasında üşüyen bir bünyeye sahibim.Şimdiyse yerimden kıpırdasam bir tarafımdan buz sarkacakmış gibi hissediyorum.

        Sabahları erken kalkmam sebebiyle makyaj hayatımdan %80 oranında çıkmıştı zaten birde üzerine yağmur çamur eklenince hayatımdan %99 oranında çıkmış oldu.

        Cool herifime gelince ; hala turda. O'nlada sadece tanıştığımız ilk hafta , ve bir de yan yanayken ilerleyebildik o  kadar.Şimdi olduğumuz yerde sayıyoruz.Yada öyle farzetmek istiyorum.O böyle sıfatsızlığı uzattıkça , ondan uzaklaşıyorum anlamıyo.Kısmetmiş ! ben kendi sonunu kendi yazanlardanım biliyorsunuz.Kısmet sonuna kadar gidebilenler için.Ben sıkılıp yarı yolda dönenlerdenim kusura bakmicaksınız artık....