27 Ekim 2013 Pazar

ama sen gelme ; burda bana kadar var !

      Pc yi açar açmaz hemen yazmazsam daha da yazamıyorum ...

      Bu yazımın konusu deşifre olmak.Bütün blog yazarlarının nolur olmasın dediği bişey yani neredeyse.Benim öyle saklayacak edecek birşeyim yok o yüzden öyle deşifre olursam cart curt korkum yoktu.Kuzenlerimne de okuturdum ailemde bilirdi yazdığımı.Ama tanıdık dediğin ! hani illa senin gösterdiklerin dışında birşey görmüş duymuş , bilmiş olacak ya beni tanıdığı halde ( bu kız bu kadarı yapar ama bu kadarı zaten yapamaz , burası azcık abartıdır , hmm şurası şöyledir diye düşünme kabiliyetini kullanmadan - olsaydı kullanırdı belki de - )  uydurmasyon düşünceler ekleyip dedikodumu yapmaya çalışıyorlar ya.Neyse ki ; kimin neyi okuduğu ne kadar okuduğu umurumda bile değil.Okuduğunu anlayamıyorsan , sadece buradan dedikodu çıkar mı diye okuyorsan , içindeki haseti , fesatlığı buradan kusmaya çalışıyorsan az ötede oyna arkadaşım.Anlamıyorsan okuma yani bu kadar basit.Ben mevlana değilim öyle ne olursan gene gel diyecek.Adam ol öyle gel valla hiç çekemem başka türlü...Neyse bu konuyu başta söyleyip noktaladığıma göre olup bitenlere dönebilirim....

     




     Safiş işden çıktı =( Hep o gelmedikleri cumartesi günleri yüzünden tartıştı yönetimle ve  çıktı gitti işte.Hepimiz üzüldük.İşyerinin neşelerinden biri kayboldu böylece.İşyerinde bir Şefimiz var , onun da adı sevimsiz olsun.35 yaşında bekar ( bende öyle olucam gelecekte ) ama nasıl hırslı , nasıl sinir nasıl gıcık.İnsan ota boka takar mı ? takarmış hacı bende yeni anladım ama takarmış yani.Ona koca bulucam.Evde çıkarsın hırını gürünü , işyerinde kuzu gibi  , pamık gibi olsun.Nasıl fikir ama.Düz mantık budur işte.Babama da diyorum , bulcam ona birini ama sülalemden kimsenin de başını yakmak istemiyorum.Babam da diyo bişey olomaz kızım işyerinde çok hırlayan evde sesssiz olur yanmaz kimsenin başı.ANAAAMMM ! asıl o zaman yandık , düşünsenize evdeki sorunları içinde bize çıkışıyormuş falan.Oyy dağlar oyy misisipi ... bu kadını evlendirtsek dert evde bıraksak dert...

    



      Bugün işyerinden , benden 1 yaş küçük arkadaşın nişanı vardı.Gitmek istiyodum , gitmem de gerekirdi neden gitmedim hemen söyleyeyim.Kıçımı kaldırıpta hazırlanamadım sabah.Uyudum ! Bildiğin böyle uyudum yani kalkmadım.1 de olan nişana hazırlanıpta yetişemezdim.Şuan annem dışarıda , babam da öyle.benim kardeş de öyle.Gidip bir banyo falan yapayım diyorum.Bir yüz maskem var her gördüğümde bunu haftada 2 kez yapcam diyorum ayda bir kez zor alıyorum elime.Nalet girsin bana ! anca düzelir huyum suyum.Tırnağımdaki ojeler 4 günlük en azından.Artık ojelikden çıktılar.Şuanda gözünüzde canlanan şekli biliyorum , aman be hemen yargılayın zaten nee yani sizin hiç mi olmuyor hıhhh ....

       



     Aaaaa durun gitmeden cool adam hakkında da birşeyler söyleyeyim.Aramızda birşeyler var ama hiçbirşey yok.Burada kendime hani bi şarkı vardı ya, birşey eksik o da enerji yok ki aramızda sinerji falan diyodu o şarkıyı armağan ediyorum.Konuşmaya devam ediyoruz.Arada aşka geliyoruz ama genel olarak yanaşmıyoruz birbirimize.Bizden uğraşsak çok güzel şeyler olur ama artık ikimizinde sabrı kalmadı , ikimizde uğraşmak istemiyoruz sanırım.Ben de ki mantıkda genel olarak aman onla uğraşacağıma yenisini bulur alır yürürüm al sana 0 yorgunluk....ahanda durum bu.heves önemli dostlar.aşk kola gibi , asiti kaç.madan içiceksin le hevesin kaçmadan yaşicaksın olayı aynı.neyse bu yazıda böyle oldu.Artık bende dizi izlemeye falan karar verdim.Var mı  bildiğiniz eğlenceli yabancı diziler.bu konuda yeniyim ama bakın. çok az dizi kültürüm var benim.Hep film izlerdim.Dökülün hadi...

        



 NOT ; Çok sevgili ayşe e. genelde tüm yazılarımı okuyorsun inan çok seviniyorum.Hep aklımdasın ama nedense ben senin yazılarını okumayı beceremiyorum.beni birşeye mimlemiştin.Hatta haber de vermiştin ama ben o yazıyı bulmayı başaramadım.Son 4 paylaşımını rajhatlıkla açabilsem de önceki yazılarını açmayı başaramıyorum.Valla seni unutmuş falan değilim hep aklımdasın , sana bunu kaç yazıdır söylicem ama bu yazıya kısmetmiş annem.neyse anladın sen bence beni , şuan içim rahatladı.Hadi çok öpüldün...

      

9 yorum:

illy dedi ki...

:)deşifre olmak düşman başına bile demeyeceğim yani çok bi tarafımızda değil çoğumuzun da önemseyenler var.
eğlendirecek tarzda diziler izlediklerimden söyleyeyim 2 broke girl, new girl shamless the big bang theory tavsiye olunur efenim.
he bu arada yaklaşık bir ay once melodram beni mimlemiişti o postu bi yapaym seni mimleyeceğim hatun ön bilgi vereyim dedim:)

çokomell dedi ki...

illy ; o dizilerin hepsini izlemeye karar verdim şuan sırasıyla.ha birde hemen senin o egzantirik cevaplarını okumaya geliyorum.bir normal huyun yok , gene ne demişsin merak ediyorum

illy dedi ki...

:):):) öyle olsun hatun :):)

ayşe e. dedi ki...

ayyyy çokomelll hiç önemli değil,sadece bana ola öpücük her şeye yeter.
senin halini anlıyorum ya,ben de 1 haftadır kimsenin yazısını okuyamadım,şimdi oturdum okuyorum,o yüzden pek kafana takma :D
ama eğer mimi yapmak istersen linkini verim http://kahvesevemeyen.blogspot.com/2013/10/mim-vol-4.html
cool adam da sıktı haa,açılıcaksa açılsın
deşifre olmak mı?ayyyy düşman başına,hele de nefret ettiğim biri okursa çok fena olur, :(
safişe de üzüldüm ya

Melodram dedi ki...

Deşifre olmak, kimin deşifre ettiğine bağlı olarak değişen bi kavram benim için. Gıcık olduğum biri okuyup, bir de üstüne kendi yorumlaması yaptığında tutmayın beni dostlar.:D Ağzını burnunu kırasım geliyor, içimde ki çirkef melodram gün yüzüne çıkıyor.:)

İş arkadaşının ayrılmasına da üzüldüm.:( Keyif veren insanlar kaç tane ki? Birinin bile yokluğu hemen hissediliyor...

deeptone dedi ki...

yani arkadaşları mı akrabalar mı okudu.
olmazsa adres değiştirirsin.

anlattığın herşeye güldüm.

bu oy dağlar o misisipi sözünü sende hep okuyom ve çok seviyom.
bu söz nerden çıkmış.

dizi çok vaaar.
masters sun süpernatural walking dead mesela.
bulamazsan yine sor.

:)

ayşe e. çok tatlı yaaaa.

duygu mimi olmalı.
ben de mimlemiştim ya.
var bende de duruyo.

:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Siz gencler(aslinda bende gencimdir cook kalben:) cok tatlisiniz hepiniz paylasimlariniz dusunceleriniz yazdiklariniz....hem gulduruyorsunuz hem dusunduruyorsunuz..seviyorum sizleri arada sirada ziyaret etsemde..(bu arada deep ten buldum sayfanizi:))

Pembe Kereste dedi ki...

Yabancı dizi benim işim :D

game of thrones
Lost bayağı eski bi dizi ama çok güzel vaktim olsa bir daha izlerim
prison break var bide o da harika

Burcu BAYRAM dedi ki...

Deşifre olmak konusu benim için kötü ya başkaları aklımdan geçenleri bilmesin istiyorum. Belki hayallerdeki gibi bambaşka bir yerde yeni bir hayata başlarsam anca. :)
Oje konusunda da hiç sorma ne üşengeç bir insansam böyle ellerime bakınca tiksinene kadar yerimden kalkıp da çıkarmaya tenezzül edemiyorum. :))

Yorum Gönder