3 Ekim 2013 Perşembe

bi saçmalayıp gidicem de ben

       Ne yazacağım yada ne yazmak istediğim hakkında en ufak bir fikrim yok ....

     İşyeri desen uhuuuu.Bize bayram tatili 5 gün canımcımlar.İşyeri isyanlarda.Cumartesi mesai var 5 e  kadar çalışılacak.pazartesi yani bayramın 1 gün öncesi saat 1 e kadar sonra bayramdan hemen sonraki cumartesi gene mesai 5 e kadar.Yani şehir dışına gidilmez bebeğim oturun götünüzün üzerine demek istedi yönetim bize.Bana koydu mu ? tabi ki hayır.Son 6 senedir bütün bayramlarda çalıştım ben gık demeden.Bu birinci nedenim.ikinci nedenimse 5 gün tatil bana yeter çünkü gitsem Düzce ye giderim o da en fazla 3 saatimi alır.Gündüz gidip akşam döndüğümü bile bilirim yani.
Tabi bunlar benim nedenlerim.Anaaam böyle sessiz sakin durduğuma bakmayın işyeri barut gibi.Millet bu mesai saatlerine iş bırakarak ayaklanmayı düşünüyor.Bugün ortalık o kadar karıştı ki dedim bizim çalışanlar herhalde buradan arta kalan zamanlarında sendikacılık falan yapıyorlar.Hayretlerim şaştı !

       Bunun dışında farkındaysanız gümmmm ! diye kış geldi ne olduğunu anlayamadık kuzucuklarım.Ki ben yani çokonuz temmuzun ortasında üşüyen bir bünyeye sahibim.Şimdiyse yerimden kıpırdasam bir tarafımdan buz sarkacakmış gibi hissediyorum.

        Sabahları erken kalkmam sebebiyle makyaj hayatımdan %80 oranında çıkmıştı zaten birde üzerine yağmur çamur eklenince hayatımdan %99 oranında çıkmış oldu.

        Cool herifime gelince ; hala turda. O'nlada sadece tanıştığımız ilk hafta , ve bir de yan yanayken ilerleyebildik o  kadar.Şimdi olduğumuz yerde sayıyoruz.Yada öyle farzetmek istiyorum.O böyle sıfatsızlığı uzattıkça , ondan uzaklaşıyorum anlamıyo.Kısmetmiş ! ben kendi sonunu kendi yazanlardanım biliyorsunuz.Kısmet sonuna kadar gidebilenler için.Ben sıkılıp yarı yolda dönenlerdenim kusura bakmicaksınız artık....

3 yorum:

birgaripSeyma dedi ki...

Oyyy ne desem bilemedim iş mesai falan aslında milletin birlik olduğunu görmek güzel bence. Biz de kantini falan protesto ediyoz işte zam yapmasınlar diye :)

Cool da coolluğundan hiç taviz vermiyo anlaşılan insan ister istemez soğur ama ne olacağını da bilemeyiz hele bi dönsün de.Hem yüzyüze işler daha iyi olur belki uzaklar can sıkıcı.

Insan Yavrusu dedi ki...

valla en iyisi bayramda çalışmak. kimsenin dırdırını çekmiyosun :=))

Lily dedi ki...

Sana hayranım ya. valla bak.
Gel gelelim yazıya. Evet kış geldi, donuyorum ya.
Uzakta olduğu için uzaklaştığını düşünüyorsun ama geldiğinde yeniden canlanacak duyguların bence.

Yorum Gönder