7 Ekim 2013 Pazartesi

komedi değil hayatım ...

      İşyerinde bi Safiş var , gelecekdeki idolüm o ...

      İş çıkışı kocasıu arabayla geliyor bunu almaya.Bu da o civarda oturan kimler varsa işyerinden depiyor arabaya götürtüyor işte.Arada bir mesai yapıyoruz ya adamın kafası karışmış haliyle o gün geç çıkacağımızı sanmış evde oyalanıyormuş.Safiye abla ara sen adamı hemen bir güzel payla ...

- bana bak herif biliyorum hava kötü bugün yatırayım götü dedin ama yimedim gelceksin bekliyorum !

     Bizim bu Safiye abla hem çok neşeli hem çok eli maşalı bir kadın.Aynı zamanda oriflame ürünlerini satıyor ha birde  iç çamaşırları satıyor.Geçen bir sürü iç çamaşırı getirmiş hepsi sattı , en son yemekhanedeyiz, bu da birden böyle bildiğimiz beyaz dantelli bir donu çıkarıp benim önüme doğru tuttu kız Çoko bu sana olur bunu da sen al kız bak 3.5 lira nolcak yakışır bu sana.Hani tek tük var ama erkeklerde yok değil en arkada olsalar bile...Sonra Safiye abla yaaa kaldırsana şunu ortalıktan diye kaş göz ederken o kaş göz ifademi farklı bir şeye yordu vee '' aaa doğru sen geçen ben beyaz iç çamaşırı giymem dediydin di mi , unutmuşum annem tamam ben sana haftaya renklisini getiririm '' demez mi Çoko çoko olalı hiç bu kadar ucuzundan rezil olmamıştı.Bütün yemekhane döndü bi baktı.Oyy dağlar oy misisipi !

       



     Bu da yetmiyor bazen hadi kızlar oriflame katoloğu getirdim hadi bişeyler alın diye başlıyor.Alıyoz napak yani Safiş'i mi kırcaz.Tendercare diye bir krem var ya minicik ondan sipariş ettim bende bugün iki tane.

     İşyeri değişince insanında makyaj zevki ona göre değişiyor galiba.Artık makyaj dediğin benim için bi garnier BB krem bi de allık.Kusura bakmayın sabahın 7 sinde bu kadar oluyor.Vaktim olursa hafif bir rimelde sürerim belki de.

     Giyim kuşam zaten hak getire.Biliyorsunuz canlarım ben yazın ortasında bile üşüyen bir varlığım.Kışın bildiğin donuyorum.Sokağa yün yorganımla falan çıkmak istiyorum.Sabahları yatakdan kendimi kazıyarak kalkıyorum resmen.Boğazlı badilerle sevgili , hırkalarla kankayım daha şimdiden.
Aaaa aklıma şimdi geldi , kış geldi bordo hayata döndü.Bordo ojeye bayılırım ama uzun tırnağa yakıştırıyorum.Benim tırnaklarda işyerinde pat çat birer ikişer sizlere ömür.Onlar kırıldı ve ben inat ettim gene de kesmedim taa ki düne kadar.Dün bir baktım ki 9.5 tırnağım kırılmış.Kesmiş kadar olmuşum.Mecburen düzeltmek zorunda kaldım bende.

          



     Ha bir de yeni bir karar aldım.Azcık yüz verince coşan sosyal hayatımı koyvericem bundan sonra.Ne olcaksa olsun.Kafa dağıtmanında böylesi olucak işte.

      

7 yorum:

Melodram dedi ki...

Safiş'e bayıldım.:)

ayşe e. dedi ki...

ablaya bittim :D
bu arada enişteye noldu? gelmedi mi hala?
sizi bir tam sevgili olduğunu okim rahatlicam valla :D

Lily dedi ki...

Fena rezil olmuşun çokom ya :)
Safişi öpsene benim yerime, kanım ısındı valla ona :)

çokomell dedi ki...

melodram ; safişi sevmeyen ölsün zaten.bugün doğum günüydü.

ayşe e. ; bununla ilgili en kısa zamanda daha ayrıntılı bir yazı ile bilgilendireceğim.aynı şekilde bende beklemedeyim bacım valla

lily ; sorma sorma valla kardeşim

deeptone dedi ki...

hihi, pek eğlenceliydi bu sefer haberler.
:)

Miss Vampiring dedi ki...

Safiş çok tatlıymış, teyzem gibi düşündüm okurken, o geldi hep aklıma. O da safiş gibi :)

marissa dedi ki...

O Safiş neymiş öyle idolüm olur kendisi artık :D
O değil de cidden rezil olmuşsun ay başıma geldiğimi düşünüyorum da... aman amaaan :D

Yorum Gönder