17 Ekim 2013 Perşembe

okunmalık bir yazı !

   Şuan şu yazıyı sadece okunmalık bişeyler olsun diye yazıyorum sanırım ....

    Arefe gününü ve bayramın 1. gününü ağır grip geçiren Çoko'nuz aldığı yoğun antibiyotik , ağrı kesici ve tadı berbat olan taylot mudur nedir o zıkkım sayesinde 2. gününde yaşamını normale döndürmeyi başardı.



    Dün benim için baya iyi geçti.Biricik kankim ımm dur adını vermiyim ben Büdü diyim ( erkek olduğunuda burada belirteyim isimden çıkarmak mümkün olmayabilir ).Büdü onun dayısı , dayısının kız arkadaşı ve ben Önce Beykoza yemek yemeye ardından Atlantis avm ye bowling oynamaya gittik. ( atlantis dediğimiz avm de viaportun varlığından sonra bildiğin ölü yatırım oldu.şöyle tarif edeyim bir avm düşünün içinde hiçbir mağaza yok , yemek bölümü olarak da sadece burger king var , sineması var birde bowlingi var.Bu kadar bitti başka bişey yok ) Ben ilk defa bowling oynadım ama ne oynamak.Toplar ağırlıklarına göreymiş ben nereden bileyim ! aldım bir tanesini elime tamam dedim ben bunu kesin sonuna kadar yuvarlayamam yarı yolda kalır bu , gerisinide gider itiklerim artık... Neyse ki korktuğum gibi olmadı baya da iyiydim =) kahretsin heryerde yeteneğimi ayrı bir konuşturuyorum.

      



    Her bayramda olan geleneksel lunapark ziyaretimi bu bayram gerçekleştiremedim ne yazık ki .( aslında dün bowlingden sonra viaporta falanda uğradık , gül gibi lunapark önümüzdeydi ama zaten hastayım diye açık havada durmayı göze alamadım o havada ) Bugün de  gördüğünüz gibi hava bizim şarkıcı Göksel'den daha ağlak bir durumda , zaten bugünde misafir gelecekmiş evde beklemedeyiz.Akşama sonunda mangal keyfi yapacağız.Yemem yemeem ama ağzımın tadını da bilirim.Eti mangalda seviyorum arkadaş ! 

     Yarında eski çalıştığım yere yani starbucksa giderim orayı bir ziyaret ederim diye düşünüyorum.Cumartesi de mesai var zaten doğru işe yollanıcam.Lan koskoca izin haftasına da mesai koyan aklı ayrı bir seveyim ben zaten.

     Bayramı genel olarak nasıl geçirdiğime gelirsek ; valla ben de çevrenizdeki her insan evladı gibi ; ilk günü kavurma , tatlı , ve dolma üçlüsüyle geçirdim.El öpmece ve her gittiğim yerde bu üçlüyü tatmaca.Arefe günü kuaförler çok doluydu bende hastaydım beklemeyi gözüm kesmedi.Bayram sqabahı gittim kuaförede.Normalde 4-5 tl verdiğim kaş alımına 10 tl gömdüm geldim.Evet dostlar aklımı sevebilirsiniz tam şuanda.Hayır vaziyet de kötüydü acilen kaşlarımda oran orantı kurulmalıydı bende mecburen kazıklanmayı göze aldım.Yapcak bişey yok.

      Hepinize iyi bayramlar diliyorum.Çook çoook öpüldünüz.Görüyorsunuz sayın seyirciler hava kötü birazda siz okunmalık bişeyler yazında bayramın tadını evde bile çıkarabilelim.Neler olup bitiyor sizin oralarda ....  sevgilileriyle buluşanlar var mıydı aranızda ? varsa çabuk onlarda dökülsünler ! bekliyorum hadi hadi ...

5 yorum:

Ruby Anlatıyor dedi ki...

En monoton bayramımı yaşıyorum sanırım. Öyle evdeyim sizin yazdıklarınızı okuyorum falan. Bir sevgilim de yok kollarımda, napayım ben tatili :)

Pembe Kereste dedi ki...


tylolhot benim kış aylarında en yakın arkadaşımdır tadı kötü olabilir ama kalbi temiz

çokomell dedi ki...

ruby anlatıyor ; bayramın 2. günü hariç bende öyle yaptım valla.yalnız değilsin annem =)

pembe kereste ; ahahahaahaha .d.d bu yorum çok güzeldi ya.kalbi temiz demek.onu bilmemde içimi de baya temizledi bence.iyileştim gibi.ama tam değil gibi gibi işte

Puella İgnotum dedi ki...

Ben geldim Çokooo! :D Daha hiç içmedim valla o ilaçtan, ilaç içmekten korkuyorum artık anneannemin bayramda anlattığı korku hikayesinden sonra :D Geçmiş olsun sana. :)

safransarı dedi ki...

Pembe Kereste tylolhot un tadına kötü demiş ama bence gayeet güzeel :)
bayramda hatta hala kavurma yiyorum bende :) Allah herkesin nasibini versin.

Yorum Gönder