25 Kasım 2013 Pazartesi

aşk zor zanaat sayın seyirciler

    Dün pazar yazısı yazamadım  ama bi sorun neden Çoko diye....

    Çünkü bay Cool 'laydım tüm gün.Eve döndüğümde de mutluluktan ölmek üzereydim ( belki de yorgunluktandır , iki yaka arası ilişki zor zanaat anacım ).

     Ba-rış-tık.Hala sevgili değiliz ama olabiliriz yani kesin olucaz benim hala umudum varda bakalım ne zaman.

     Son zamanlşarda iyice kafayı yemiştim.Neden hep evde buluşuyoruz neden benimle dışarıda buluşmuyosun , yoksa beni beğenmiyo musun diye çemkirdim adama ( biz sadece bir defa buluşmuştuk , benimle hiç dışarıda buluşmuyosun derken neyi kastettim ben bile bilmiyorum ) tabi altta kalmadı , 

-biz kaç kere buluştuk da dışarda buluşmuyorum , ne içipte o kafaya ulaştıysan bende istiyorum ondan dedi ( kahretsin haklıydı )

      Dün gene onlara gittim işte.Başbaşa kalmakta ayrı güzel ama şimdi dışarısı dışarısı diye tutturuyorum ama evde dipdibe olmak bambaşka bişey.Akşam oldu artık gitmeye hazırlanırken meğersem beni hemen eve yollamayacakmış.Dışarı çıktık birlikte , yemekti çaydı falan derken baya güzel zaman geçirdik.ama benim için en en en önemli kısmı böyle sokakta onun koluna girip öyle dolaşmaktı ( hayır biz sevgili değildik ama bence kim görse sevgili olduğumuzu düşünürdü.Nasıl bir manyak oldum ben bilmiyorum ama sevgili olamıyoruz ama dışarıdan bakınca öyle görüküyo diye kendimi teselli ediyorum )

- ben dışarıda senin koluna girip bu kadar rahat gezebileceğimi hiç düşünmemiştim dedim
- neden giremeyesin dış kapının dış mandalı değilsin ya sen
- ( yemin ediyorum onun yanında hep bir köpek yavrusu tavrım öyle bir ifadem var , hayır lafı duydum hoşuma da gitti ya durur muyum bi daha sordum ) değilim di mi ?
- değilsin ... dedi

uwww bir günde bu kadar gelişme bana çok tabi dostlar.Tabi bu salak çokonuz ne yaptı ? adama bloğu olduğunu ağzından kaçırıverdi.Sonracığıma vay efendim o link bana verilecek ya da bir daha görüşmeyiz yada vereceksin.( olayın özü ya seve seve yada sike sike vereceksin kızım o linki ) verdim bende napayımmmm ?

     Allah beni bildiği gibi yapsın emi ? ben nasıl döktürmüşüm öyle adamın ardından ....
   Numaramı istesene amk mı dememişim , kibirini sikeyim mi dememişim , egosundan girip , tipinden  çıkmışım adamın....Heeyy yavrum heeey hepsine ayrı ayrı baktı ve bunun gibi birkaç cümleyi bana öyle bir vurguladı ki , ahan dedim yandım...
İlk buluşmamızı yazdığım yazıda yorumlarda bazıları çok romantik falan demiş.Yok bacım yok valla romantizm de yok romantik bir adamda yok.Hani elimde bir adam var da  o da bildiğin odun.Yontmaya da gelmiyor böyle bildiğin kütük.Sık sık da söylüyorum bunu ona , yorumları gözüme sokacaktı adam , bak işte romantiğim herkes de demiş diye.he annem he sen çok romantiksin öküz olan benim !   ( artık onla laf dalaşına giremeyeceğimi hepsinde kaybedeceğimi kabullendim.ben böyle bildiğin yeniliyorum ona her seferinde baya bayaaa...birgün o da dize gelecek buna yürekten inanıyorum tabisiii )

    Neyse işte son durumlar böyle.Direk özel hayattan girdim ama bu güzel haberi hep beraber bilelim kutlayalım , mutlayalım dediimmm iyi etmişim ama di mi ?

10 Kasım 2013 Pazar

bir pazar özeti ...

     Bir daha kuaför işlerimi pazar gününe bırakırsam çok rica edicem vurun beni....Zira sıra beklemek ölümden beter.

      Bundan sonra mutlaka pazar günleri yeni bir yazı eklemeye çalışacağım.Neden çünkü çok sıkıcı bir gün bari okuyacak bir şeyleriniz olsun.Düz mantık bir hatunum ben benden fazla bir şey beklemeyin zaten.

      Bütün günümü dediğim gibi kuaför sırasında heder ettim.Bugün derbi maçını da seyredemicem.Bu akşam bu evin bekçiliği neden bana kaldı hala anlamış değilim.Bu arada fanatik bir galatasaraylıyım.Bugüne dek neden bu konuya hiç değinmedim bilmiyorum.Futboldan anlarım , Gs nin maçlarını ve milli takım maçlarını takip ederim sadece.Bütün kadronun isimlerini de sayarım , golleri de , kimin attığını da , dakikalarını da.Benim gibi çıtkırıldım hatundan beklenmeyecek şeyler bunlar biliyorum ama bende böyleyim işte.

     Neyse ne diyordum  , kuaförden çıktım ama böyle pijama çakması kıyafetlerle gittim zaten aman kim görecek mantığıyla.Bütün ilkokul , lise arkadaşlarımı kuaförde  bütün eski sevgililerimi de giderken kuaför yolunda gördüm.Hele eskilerden bir tanesi var ki ne zaman olmadık şeylerle sokağa çıksam , ne zaman saçımı topuz yapsam ( kıvırcık ve gür bir saçı topuz yapmak demek kafanın üstüne bir kafa daha oturtmak demektir anacım çünkü hemen hemen aynı ebatlarda oluyor o topuz o kafayla ) üstüne birde saçlarımın önü elektriklense  kısacası ne zaman uzaylı zekiye gibi sokağa çıksam adam karşımda bitiveriyor.Adını da söyleyeyim hatta.Bizim muhteremin adı kerim.Bugün de gene bu kaideyi bozmadık o halde beni bana uzak bir köşeden gördü.Ben o arada telefonuma daha da yumuldum ki belki farketmez , belki seslenmez hani belki teğet geçer ? Hayır yanında da en az 10 tane arkadaşı var.O haliyle bana Çokooooo ! baksana yaaa bak duymuyoda hiç diye bağırmaya başladı ...
Durmayıp gitsem mi lan acaba dedim ama şimdi arkamdan koşup kolumdan yakalarsa hem uzaylı zekiye , hem salak , hem de sağır sıfatlarının hepsini kazanırdım herhalde etrafta bizi görenlerce.Öyle bir ayak üstü naber nasılsın muhabbeti yaptık.Kuaföre gidiyorum yaaa dedim.Hıı kestir tabi şu saçlarını tabi ya dedi ( amk senin ! piçe bak saçlarıma laf ediyor oğlum saçlarımı kestirmicem kaşlarımı aldırıcam.lan yoksa saçlarım kaşlarımdan daha mı beter diye düşünürken )ahahaha tabi yaaa dedim ve koşar adım uzaklaştım.
O konuşma geçerken o 10 kişi de tanıktı Allaaaam dedim yer yarılsaydı magmaya kadar düşseydim de şununla şurda şu halde konuşmak zorunda kalmasaydım.Olmadı dostcanlarım gene konuşmak zorunda kaldım.Bugün de böyle bitti işte.Bizim ev ahalisi de sokaklarda.Annem ve babam karşıya akraba ziyaretine gittilerde , Ergi Bey nerede bilmiyorum.Asıl gezen o , asıl keyif onun.Şu son zamanlarda bir de atarlı ! Ergenlik zor zanaatse ergenle uğraşmak nasıl bir zanaat tahmin bile edebilemessiniz...

NOT ;  Bugün 10 Kasım ; bizim için asla ölmeyecek kocaman bir dilerim ölüm yıl dönümü...ne denilebilir ki ?

 ''... açtığın yolda gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim ''

NOT 2 ; Bu sene Tüyap kitap fuarına gidemedim.Üzgünüm , mutsuzum ama napim olamadı işte.Tüüüüü bana...Gidenleriniz varsa anlatın bari ya bu sene nasıldı ?

3 Kasım 2013 Pazar

kolay yaşamın tarifini veriyorum yaz kızım ...

      Evvet dostlar Çoko'nuz gene buralarda...

      Bu sefer ölmedim yaşıyorum demek için yazmadım.Vallahi şu sıralar ben bile yaşadığıma şüpheliyim.İş hayatım gene cumartesi mesaileriyle birlikte dolu dizgin gidiyo.

      Sevimsiz şefimiz sağolsun hergün ayrı bir bağırma sebebi hergün ayrı bir cinnet geçirme nedeni ve hergün takacak ayrı bir adam bulabiliyor kendine.İşyerinde ben de dahil toplam 3 kişi bu bağırışmalar , bu azar yeme olayında master yaptık , bağışıklık kazandık , level atladık... Daha açık nasıl anlatabiliriz
? Karı birimizden birine bağırınca birbirimize bakıp gülme krizine girmemek için zor tutuyoruz kendimizi.Şimdi işe de yeni bir kız almışlar.Bu kızın adı Gözlük olsun.O bende dahil 3 kızız demiştim ya biri Afacan öbürkü de Çatlak olsun.Bu Gözlüğün ilk işiymiş.Anam karı buna gak dese ağlıyor gık dese ağlıyor.Hayır kadın buna bize bağırdığı gibi de bağırmıyor.Gidip yanına öyle azarlıyor.Şahsen bizde artık kendini yorma gereği de duymadığından oturduğu yerden cırlama şeklinde gerçekleştiriyor o eylemini...Şaka maka ben bu Sevimsiz i bu haliyle sevmeye başladım.Ya da alıştım koymuyor bana tavırları bilemiyorum.Belki de sahiden kafayı yiyorum.( şurada belirtmeden geçemeyeceğim ; işi bırakacak olsam onu döverde giderim )


      



      Aşk meşk konusuna gelelim mi ? ayy gelmeyeydik daha iyiydi sanki.Neyse yazayım siz de kurtulun bende.Cool Adam yok artık.Durun sakin olun o gitmedi bir yere , ben gittim.Sevgili değilken bile ayrılabildik defalarca.Bu sefer ayrılık kararını ben verdim.Ardıma da dönüp bamadım.Hangi gün yaptım , ne kadar zaman oldu hatırlamıyorum.Ama şok oldu.Beklemiyordu.Ben de beklemiyordum kendimden.Bitirdikden sonra şöyle bir sağımı solumu kurcaladım acaba üzülüyo muyum diye, sonra baktım ki üzülmüyorum kurcalarken bozdum galiba ayarlarımı deyip geçtim.Daha fazla kurcalamadım kendimi de olayları da...

     



      Mutluluğu bilmem de huzurun formülü basit aslında.Biraz kitap , biraz film , biraz yabancı dizi , biraz arkadaşlar , biraz kahve , biraz sigara , bolca boşvermişlik ...Bunların hepsine biraz diye başlıyorsunuz sonra onlar alıp yürüyor zaten sana da sadece eşlik etmek kalıyor geriye.Kafan seni üzmeyecek kadar basit şeylerle meşgul olduğunda sen huzurlu oluyorsun arkadaş.Kural basit ama ; kural tanımaz bünye de uygula uygulayabilirsen !