25 Kasım 2013 Pazartesi

aşk zor zanaat sayın seyirciler

    Dün pazar yazısı yazamadım  ama bi sorun neden Çoko diye....

    Çünkü bay Cool 'laydım tüm gün.Eve döndüğümde de mutluluktan ölmek üzereydim ( belki de yorgunluktandır , iki yaka arası ilişki zor zanaat anacım ).

     Ba-rış-tık.Hala sevgili değiliz ama olabiliriz yani kesin olucaz benim hala umudum varda bakalım ne zaman.

     Son zamanlşarda iyice kafayı yemiştim.Neden hep evde buluşuyoruz neden benimle dışarıda buluşmuyosun , yoksa beni beğenmiyo musun diye çemkirdim adama ( biz sadece bir defa buluşmuştuk , benimle hiç dışarıda buluşmuyosun derken neyi kastettim ben bile bilmiyorum ) tabi altta kalmadı , 

-biz kaç kere buluştuk da dışarda buluşmuyorum , ne içipte o kafaya ulaştıysan bende istiyorum ondan dedi ( kahretsin haklıydı )

      Dün gene onlara gittim işte.Başbaşa kalmakta ayrı güzel ama şimdi dışarısı dışarısı diye tutturuyorum ama evde dipdibe olmak bambaşka bişey.Akşam oldu artık gitmeye hazırlanırken meğersem beni hemen eve yollamayacakmış.Dışarı çıktık birlikte , yemekti çaydı falan derken baya güzel zaman geçirdik.ama benim için en en en önemli kısmı böyle sokakta onun koluna girip öyle dolaşmaktı ( hayır biz sevgili değildik ama bence kim görse sevgili olduğumuzu düşünürdü.Nasıl bir manyak oldum ben bilmiyorum ama sevgili olamıyoruz ama dışarıdan bakınca öyle görüküyo diye kendimi teselli ediyorum )

- ben dışarıda senin koluna girip bu kadar rahat gezebileceğimi hiç düşünmemiştim dedim
- neden giremeyesin dış kapının dış mandalı değilsin ya sen
- ( yemin ediyorum onun yanında hep bir köpek yavrusu tavrım öyle bir ifadem var , hayır lafı duydum hoşuma da gitti ya durur muyum bi daha sordum ) değilim di mi ?
- değilsin ... dedi

uwww bir günde bu kadar gelişme bana çok tabi dostlar.Tabi bu salak çokonuz ne yaptı ? adama bloğu olduğunu ağzından kaçırıverdi.Sonracığıma vay efendim o link bana verilecek ya da bir daha görüşmeyiz yada vereceksin.( olayın özü ya seve seve yada sike sike vereceksin kızım o linki ) verdim bende napayımmmm ?

     Allah beni bildiği gibi yapsın emi ? ben nasıl döktürmüşüm öyle adamın ardından ....
   Numaramı istesene amk mı dememişim , kibirini sikeyim mi dememişim , egosundan girip , tipinden  çıkmışım adamın....Heeyy yavrum heeey hepsine ayrı ayrı baktı ve bunun gibi birkaç cümleyi bana öyle bir vurguladı ki , ahan dedim yandım...
İlk buluşmamızı yazdığım yazıda yorumlarda bazıları çok romantik falan demiş.Yok bacım yok valla romantizm de yok romantik bir adamda yok.Hani elimde bir adam var da  o da bildiğin odun.Yontmaya da gelmiyor böyle bildiğin kütük.Sık sık da söylüyorum bunu ona , yorumları gözüme sokacaktı adam , bak işte romantiğim herkes de demiş diye.he annem he sen çok romantiksin öküz olan benim !   ( artık onla laf dalaşına giremeyeceğimi hepsinde kaybedeceğimi kabullendim.ben böyle bildiğin yeniliyorum ona her seferinde baya bayaaa...birgün o da dize gelecek buna yürekten inanıyorum tabisiii )

    Neyse işte son durumlar böyle.Direk özel hayattan girdim ama bu güzel haberi hep beraber bilelim kutlayalım , mutlayalım dediimmm iyi etmişim ama di mi ?

10 yorum:

illy dedi ki...

blogunu ifşa etmen sakat olmuş:)olsun herşeyini bilsin:)bi de çok mutlu ol:)

çokomell dedi ki...

illy ; tam da şuanda çok mutluyum =)

illy dedi ki...

;)tam şu anda yasadigin duygu hep sursun o zaman kaybetme sakin:)cok sevindim bu arada:)

ayşe e. dedi ki...

şimdi cool çocuk bu yorumları görüyor mu yani?
o zaman ona şunu söylüyorum,inatçılığı bıraksın çünkü çoko bırakmicakgibi,ayrıca bu kadar da uzatma!!!
çoko ya sen de nasıl ağzından kaçırdın blogu,her şey yazıyor ya :D

çokomell dedi ki...

ayşe e. ; bugüne kadar ki en hoşumna giden yorumun bu oldu sanırım.valla bacım bende onu düşünüyorum nopldu da ağzımdan kaçırdım.hayır yani herşeyi karşısına geçip bir bir anlatsam daha az zararlı çıkardım di mi ?
( harbi harbi adam böyle 7 ceddimi öğrenebilir be , heyy ben dilime ... )

deeptone dedi ki...

:) mutlu olmana çook sevindim. biloku sölemen tabii ki saçma amaaaa.

Lily Aldrin dedi ki...

çoko, mailine baktın mıı, bakıyon mu arada :))

çokomell dedi ki...

deeptone ; nasıl galeyana geldfim nasıl söyledim hala kendime inanamıyorum...

lily aldrin ; normalde bakıyorum da düzcedeydim bacım ya az önce döndüm bakcam hemencecik

Burcu BAYRAM dedi ki...

Çokoo bence siz bildiğin sevgilisiniz, blogu da okumuşsa işte o hiç gizli kalmamış ki :D

Mia Wallace dedi ki...

çokooooo :)

Yorum Gönder