3 Kasım 2013 Pazar

kolay yaşamın tarifini veriyorum yaz kızım ...

      Evvet dostlar Çoko'nuz gene buralarda...

      Bu sefer ölmedim yaşıyorum demek için yazmadım.Vallahi şu sıralar ben bile yaşadığıma şüpheliyim.İş hayatım gene cumartesi mesaileriyle birlikte dolu dizgin gidiyo.

      Sevimsiz şefimiz sağolsun hergün ayrı bir bağırma sebebi hergün ayrı bir cinnet geçirme nedeni ve hergün takacak ayrı bir adam bulabiliyor kendine.İşyerinde ben de dahil toplam 3 kişi bu bağırışmalar , bu azar yeme olayında master yaptık , bağışıklık kazandık , level atladık... Daha açık nasıl anlatabiliriz
? Karı birimizden birine bağırınca birbirimize bakıp gülme krizine girmemek için zor tutuyoruz kendimizi.Şimdi işe de yeni bir kız almışlar.Bu kızın adı Gözlük olsun.O bende dahil 3 kızız demiştim ya biri Afacan öbürkü de Çatlak olsun.Bu Gözlüğün ilk işiymiş.Anam karı buna gak dese ağlıyor gık dese ağlıyor.Hayır kadın buna bize bağırdığı gibi de bağırmıyor.Gidip yanına öyle azarlıyor.Şahsen bizde artık kendini yorma gereği de duymadığından oturduğu yerden cırlama şeklinde gerçekleştiriyor o eylemini...Şaka maka ben bu Sevimsiz i bu haliyle sevmeye başladım.Ya da alıştım koymuyor bana tavırları bilemiyorum.Belki de sahiden kafayı yiyorum.( şurada belirtmeden geçemeyeceğim ; işi bırakacak olsam onu döverde giderim )


      



      Aşk meşk konusuna gelelim mi ? ayy gelmeyeydik daha iyiydi sanki.Neyse yazayım siz de kurtulun bende.Cool Adam yok artık.Durun sakin olun o gitmedi bir yere , ben gittim.Sevgili değilken bile ayrılabildik defalarca.Bu sefer ayrılık kararını ben verdim.Ardıma da dönüp bamadım.Hangi gün yaptım , ne kadar zaman oldu hatırlamıyorum.Ama şok oldu.Beklemiyordu.Ben de beklemiyordum kendimden.Bitirdikden sonra şöyle bir sağımı solumu kurcaladım acaba üzülüyo muyum diye, sonra baktım ki üzülmüyorum kurcalarken bozdum galiba ayarlarımı deyip geçtim.Daha fazla kurcalamadım kendimi de olayları da...

     



      Mutluluğu bilmem de huzurun formülü basit aslında.Biraz kitap , biraz film , biraz yabancı dizi , biraz arkadaşlar , biraz kahve , biraz sigara , bolca boşvermişlik ...Bunların hepsine biraz diye başlıyorsunuz sonra onlar alıp yürüyor zaten sana da sadece eşlik etmek kalıyor geriye.Kafan seni üzmeyecek kadar basit şeylerle meşgul olduğunda sen huzurlu oluyorsun arkadaş.Kural basit ama ; kural tanımaz bünye de uygula uygulayabilirsen !


11 yorum:

Sukase dedi ki...

Resimler çok hoş. Özellikle 2. "tak tak nereye kadar!" dimi ya..
Cool Adam'ı bitirmen ve üzülmemene sevindim. Bitirmelerden sonra çokca üzülme oluyor ya hani. Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı gibi "ayrılık hakkaten sonradan koydu bağğğnaa!"ya bağlıyoruz iyice, ama olmamış ne güzel olmuş.
Biraz kahva+ biraz yabancı dizi beni baya yıl idare eder yaa. Süper ikili! Bi de Ahmet Batman'ın Soğuk Kahve'si pek hoş!
Çok konuştum gidiyom!
Babay!

Jennifer Law dedi ki...

Hayallerimi yıktın çoko :( onunla çok romantik iki sevgili olacaktınız, sonra evlenecektiniz falan. Ben bekliyordum böyle yani.
Neyse hayırlısı :(

çokomell dedi ki...

sukase ; ama güzel konuştun ya =) umarım bana a sonradan koyma<z diyecektim ama ben o süreyi aştım galiba hı ?

jennifer law ; kendi hayallerimi de yıktım ama olsun ben daha eğlenceli hayaller kuracak birini bulurum bence bigün hatta promosyon olarak evlendikden sonra çoluk çocuğa a karışırım.sen beklentiyi evlilikte kesmişin ama =) bir tane minnak çoko bir tanede minnak erkek Çoko düşünsene.uwwww süper olurmuş

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Ben şaşırmadım Cool Adam ile ayrılmanıza. Neden şaşırmadım bilmiyorum. Ama olmayacak gibi gelmişti bana. Altıncı hissimin tutacağı tuttu. :D
Rahatlama formülün güzelmiş. Yabancı dizi ve kitap kısmını sürekli uyguluyorum. :D

çokomell dedi ki...

spotty ; yabancı dizi senden sorulur oldu zaten =) ayrılık kısmına gelince ben bile şaşırmadım ki ...

ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

çokomelim senden gerçekten bi senaryo çıkar :))hayat gerçekten anlamsız,adaletsizlik yalan dolan-kıskançlık iki yüzlülük boktan bi şey yani...

Huysuz Cüce dedi ki...

okumaya burdan başlamayaymışım iymiş de neyse artık sonrasına dahil olurum :) kurcalarken ben de çok bozuyorum ayarlarımı :D mutluluk formülü basit de hayata geçirmek zor bi dizi anılar hatırlatıyor insan dalıp gidiyo işte :D

çokomell dedi ki...

huysuz cüce ; nasıl seçtin bu yazıyı.hmmm dur bakalım en vukaatsızı bu görüküyor bunu yorumlamalıyım anlama derdi yok düz yazmış zaten ? ( itiraf et böyle yaptın değil mi, boyun posun devrilmesin emi bir de filozof olacaksın başımıza ! )

Huysuz Cüce dedi ki...

şöyle oldu bloga geldim başlıklara bakıyodum ilk yazıyı okuyum dedim ama fazla mı aşağı indim naptım anlamadım :D kolay yaşamanın tarifi demişin ya alıyım da yarın akşama yaparım demişimdir büyük ihtimal :D

çokomell dedi ki...

huysuz cüce ; tamam şimdi oldu bunu sayabilirim =)

Huysuz Cüce dedi ki...

o zaman tamam :D

Yorum Gönder