29 Aralık 2013 Pazar

ardından el sallıyorum 2013

   Alınma ama sen hayatımın en boktan senesi oldun be 2013 ...

    Ne kişisel sorunlarımız bitti , ne hastalığımız ne o su ne busu.2014 den çok birşey istemiyorum.Sevgi , aşk , para pul isteklerimi de sildim attım.Huzur istiyorum mümkünse bu sene.Gördüğünüz gibi isteklerimi bile en az seviyeye indirmişken bari bu sene güzel geçsin.

     Bak kızım Çoko bu sene daha akıllı olacaksın.Herkese inanmayacaksın , kararlarında daha azimli olacaksın , biraz sakinleşmeyi öğreneceksin , vazgeçmek kaybetmekten kolaysa vazgeçeceksin , daha az yorulup daha az yoracaksın , geçmiş hatalarından bari bu sene ders çıkar ! Bak görüyosun inatçılığın sayesinde bir seneyi daha çar çur ettin , şimdi anca ardından el sallarsın. ( sahi ben bu sene ne çok şeye el salladım böyle ... kaç aşk ve kaç iş ? )

       Tamam çok kötüledim 2013 ü artık birazda bana kattıklarından bahsedeyim.En büyüdüğüm sene oldu.Beynimle aynı şehirde yaşamıyorum diyorum ya sık sık , en azından birkaç şehir daha yaklaştık mantığımla birbirimize.Geçmişten ders çıkarmanın yollarını da buldum.Bazen elimizden gelse bile doğruyu görüp elimizden geleni yapmamamız gerekiyormuş bunu da gördüm.


      Geldik en önemlisi.Ben de , arkadaşlıklarımda aşkdan sevgiliden daha önemliymiş arkadaşlar ! benim öncelik listemde müthiş hatalar vardı.Düzelttim.Tamam yalan söylüyorum bazı şeyler hiç düzelmez ama en azından bunu farkettim.Olmadık zamanlarda çat diye dursana kızım diyebilirim kendime.

Bu yazıyı ayak üstü yazdım ben.Hani belki 2014 den önce yazma fırsatım olmaz diye.Ben tüm bunları koca bir sene daha başınızda deşelerim zaten.Şimdi burda sonlandırmam lazım yazıyı.akşama ne yemek var ona bakcam.Annemi en son mutfakta gördüğümde elnde saç kurutma makinası , margarini eritmeye çalışıyordu. ( evet normal düşünebilen bir aile değiliz sayın seyirciler )

6 yorum:

Ebru dedi ki...

saç kurutma makinesi harika! :D çamaşır bile kurutuyor kendisi yani bir margarini mi eritemeyecek.. güzel bir yıl olması dileğiyle :)

MELO DRAM dedi ki...

2014 umarım cebinde bol bol huzur getirir bize.:)
2013 kafamıza vura vura hayatın gerçeklerini öğreten bir yıl oldu, 2014 bu tecrübelerden faydalanacağımız bir yıl olur inşallah.:)

Ay ben margarin kokusunu çok severim bu arada.:D

ayşe e. dedi ki...

umarım 2014 hepimizin yılı olur :D

Mia Wallace dedi ki...

hepimizin en berbat yılıydıı ahh :)

deeptone dedi ki...

bak bu yıl önce iş sona da aşk hayatında sürekliliğe ulaş taam mıııı.
:)

çokomell dedi ki...

deeptone ; vallahi hedefim o =)

Yorum Gönder