10 Aralık 2013 Salı

Bir Çoko güncesi

    Bay Cool ile yollarımı tamamen ayırdım ...

    Vurdumduymalığı , bencilliği , son zamanlarda ki gevşekliği , mahalle karılarıyla konuşur gibi hissediyordum onunla konuşurken , her boku uzatıryorda uzatıyor bu da yetmezmiş gibi sürekli mızıldanıryor hep bir trip hali ... Boğuldum ben , arada bir yerde kayboldu gitti duygularım.Kıçımın kenarı kendini ne sandı ne sanıyor bilmiyorum.Sadece kötü şeylerden bahsedip kimsenin hakkının yiyemem tabi ki ! O'nunla çok mutlu olduğum ve O'nu çok özlememe sebep olacak anlar olmadı değil.Allaha emanet olsun , yolu aç.ık olsun ama hepsinden önce bana uzak olsun , az ötede oynasın buralarda kalabalık etmesin mümkünse...

   Neyse azıcık işden güçden de bahsedeyim.Kıçıkırık bir işim var ama bütün mahallem yaaa Çoko senin çalıştığın yerde noluur bize de bir iş ayarlasana deyip duruyorlar.Yahu bir yanlış anlaşılma var sanırım , hiçbir yerde CEO luk falan yapmıyorum ben.Bir avuç yaşıtım ve genelinde teyzelerle , ablalarla çalışıyorum.Öyşe ki oğluuum olsa hiç kaçırmam seni ama erkek kardeşim var yabancıya gitme bari diye habire söylene söylene dolanıyorlar etrafımda.Bu da yetmezmiş gibi tüüü tüü maşallah aman nazar değmesin kaşı kız kaşı diyenler var ( ben başta bu kaşımam gereken yeri anlamamıştım ama sonra işi bir tık ileri götürüp kaşınması gereken yeri kendileri kaşımaya kalkıncaaa anladım sayn seyirciler. ) totom kaşınmaktan yıldı artık.Nazar değer miş bilmem ama değmedik teyze eli kalmadı sanırsam.

     2-3 sene sonra biricik kankam Kübikimle ortak bir kuaför veya güzellik salonu gibi bir yer açmaya karar verdik.Elalemle çalışmak bok gibi bişey çünkü.O da şuan Lufian de çalışıyor.Zaten kuaförlük okudu şimdide kurslara devam ediyor.Bende en kısa zamanda kursa başlayıp kendimi gelişireceğim bu konuda.Artık gelecek güzel olsun istiyorum.Gelecek bana da güzel şeylerle gelsin istiyorum , çok mu şey istiyorum ( bunlar olduktan sonra daha çok şey isteyeceğim evet allah biliyor ya  yalan söylemeye gerek yok şuan ).



      İşten döndüğümde annemle alışverişe gittik.Bere , atkı ve şemdiye ihtiyacım vardı.( şuan uyduruyorum arkadaşlar sadece şemdiye ihtiyacım vardı ama alışveriş deyince almadım duramadım nağğğpiyim yani ? ) gri bere ve gri atkı aldım.Ya atkı değil aslında.Hani şu yuvarlak olan iki kere boyna dolananlardan aldım o da gri.Bir tek eldiven bulamadım.Yahu onca yer gezdim ve eldiven bulamadım inanabiliyo musunuz ? inanabilemezsiniz bende inanamıyorum.Şemdiyeyide kırmızı , beyaz puantiyeli kenarları fırfırlı olandan aldım çok da kokoş oldum.Parfümlerini de değiştirdim.artık Burberry weekend , Paril Hilton ve hypnotic poison kullanıyorum.Bu üç parfümü yerine göre değiştire dönüştüre tüketiyorum işte.Ayyy durun konu dağıldı ne diyordum ben alışveriş ! Pudra da aldım yetmezmiş gibi 4 tane de lady speed stick jel aldım.Tabi bu kadar aldığımı anneme çaktırmadım.O etrafta raflara bakarken ben çaktırmadan aldım ödedim elimdeki çantalardan birinin içine tıkıştırıverdim.Kadın da kendince haklı evde roll on koyacak yer kalmadı.

                 



 ben hala yaaa bunları hergün kullanıyorum ben diye diye alıyorum.Oysa hergün kullandığım kadar hergün de alıyorum neredeyse.Galiba ben şu sıralar beynimde aynı şhirde yaşamıyorum.Bu tutumlarımın başka açıklaması olamaz.



Bakın bu yazıyı burada sonlandırıyorum ama gelecek yazımda Kuzen Çiğdoşun pazar gün ki sözüne ilişkin bir yazı yazacağım aman kaçırmayın.Ulan kızın kahvelerini bile ben dağıttım , cumadan pazar gecesine kadar her an yanındaydım.İyi ki de oradaydım çok şey öğrendi gördü , bildi bu gözler.Sizler için ortamdaki tüm lafları sünger gibi hüüüüüüppp diye içime çektim ben.Sişze kazıklı gelin olmanın yollarını öğretcem ben.Kuzenime öğretemedim ama sizlere öğretcem kısmetse.neyse canlarım bu seferlik buraya kadardı.mıncırdım hepinizi...



NOT ; biliyorum özlettim kendimi ne zamandır yazmıyorum falan.ama olmayacak bir daha...Sık sık güncelleyeceğim bundan sonra hıhhhh.En kısa zamanda size bir de yeni bir enişte bulayımda sıkılmayın okurken falan.O kadar okuyorsunuz bari azıcık da eğitici olayım ;)

13 yorum:

Lily Aldrin dedi ki...

hayırlısı olsun be çokom. oh ne güzel kendini alışverişe verdin dimek güzel güzel :D
son resim favorim :) bencede özletme yani lütfen :)

çokomell dedi ki...

denerim =)

birgaripSeyma dedi ki...

Vuhhuuuu hayaller ne güzel ya başkasının işi öyledir ben yaşamadım ama pek çok gördüm duydum ürküyorum :)

Alışveriş güzel şey yea keşke para bol olsa da bi sürü yapsak :D

Panik Butonu dedi ki...

İş konusunda aynı sıkıntıyı bende çekiyorum. En güzeli kendi işinin patronu olmak tabi o da yerse, :) her şey için hayırlısı olsun...

birgaripSeyma dedi ki...

Bi de başını niye görmezden geldimse çok saçma oluyorum bazen hayırlısı olsun çoko ya sen çok güçlüsün zaten öyle teselli bilmem nelerine ihtiyaç duyacağını sanmam ama iyi dileklerim hep seninle :-)

deeptone dedi ki...

hah haaaaa senin bu aşk işleri kırık yaaa.
:)

aaa evet sen kendi işini yapmalısın ya doğruuuu.
anlıyosun sen bak mesela ufak bi kafe de olabilir sahiden de.
olmazsa kredi alırsın ki.
:)

çokomell dedi ki...

birgaripSeyma ; ayyy teşekür ederim annem =)

deeptone ; kafe hmmm bu da güzel fikir ama öyle yiyecek içecek sektöründen gına geldi.Hem kuaförlerin dedikodu bol , malzeme bol birazda ondan =) kredi çekmek benimde aklımda vardı sen söyleyince tam tamına aklıma yattı =)

k.prens dedi ki...

sık sık güncelleyeceğinde anlaştıysak bir de bu olayı üzerinden az çok atabilmişsen bence bir problem yok :))

çokomell dedi ki...

k.prens ; ha soksa çözmemiz gerekecek bir problem olacaktı yani =)

Liss dedi ki...

İyi hissetmiyorsan,anlaşamıyorsanız ayrılmanız iyi olmuş :)

Puella İgnotum dedi ki...

Çokom çok özlemişim yaa. :D Amaaaan salla Cool'u boşveer. Erkek adam trip mi atarmış hem. :D Sen bulursun daha iyisini ben güveniyorum sana. :)

Mia Wallace dedi ki...

mimlendiiin :)

ayşe e. dedi ki...

çoko mimledim seni ve yeni yazı bekliyorum :D

Yorum Gönder