22 Aralık 2013 Pazar

ne zamandır mim yapmıyordum wuhuuuu ...

    Canım cicim , sadık seyircim , ayşe.e  beni mimlemiş. Ben ne zamandır mim yapamıyordum arada kaynayıp gidiyordu.ayşe' nin yeri bende farklıdır.mükemmel bir okuyucu.Ne zamandır farklı yerlerden de mimlenmiş olsam da bugün vaktimde varken hemen yapayım dedim.kendisine bir kere daha çoook teşekkür ederim.

NOOT --- > (  mim deyince benim aklıma gene de ilk deeptone geliyor (  bu notu düşmeden geçemedim sayın seyirciler kusura bakmayın şimdi bişey hatırladım da burda ).beni burada ilk mimleyen oydu ben ilk mimimi onun sayesinde yapmıştım ama o zamanlar nasıl da heves ediyordum.O günden sonra ne zaman bir yerde beni mimlemese resmen moralim bozuluyor böyle nasıl üzülüyorum anlatamam.Hayır bildiğin takıyorum bu duruma komik ama gerçek.Hatta bir keresinde beni unutmuştu.Nasıl tavır yaptım nasıl üzüldüm kendisine de utanmadan yüzsüzlük yapıp söyledim.bilerek yapmamış cidden unutmuş farketmemiş ama haklı da.O'nun kadar güncel blogger görmedim arkadaş ben... )


 1- En sevdiğin renk ?

pembe ve beyaz

2- En sevdiğin çiçek ?

valla ben önce kaktüs ( bayılıyorum ben ona ) sonrada papatya seviyorum

3- En sevdiğin yemek / sebze / içecek ?

patates kızartması , patlıcan , kola

4- En sevdiğin yerli / yabancı şarkı ?

Betül Demir - halleşiriz şu sıralar favorim yabancı aha da şu diyemem sürekli değişiyor o

5- En sevdiğin komedyen ?

Cem yılmaz ( hiç tartışmasız bişey bence bu )

6- En sevdiğin kız / erkek ismi ?

kız ; istanbul  erkek ; eymen

7- En sevdiğin kitap ?

Ejderha dövmeli kız serisine bayılmıştım !

8- En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu ?

will smith ( ben bu adamın çook hayranıyım , kocaman hayranıyım , en hayranıyım )
Nurgül yeşilçay'ın oyunculuğunu da seviyordum ama son zamanlarda pek yok =(

9-  En sevdiğin yerli /  yabancı film ?

En diyebileceğim yok , bir çok var ama yabancı olarak aha da işte will smith in bütün filmleri

10 -  En sevdiğin yerli / yabancı dizi ?

Shameless , uçurum du sanırım bir de

11 -En sevdiğin gazete / gazeteci ?

selehattin duman ve vatan gazetesi

12 - en sevdiğim mevsim / gün / ay ?

yaz , temmuz , cumartesi

13 -  Ev sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcısı / takı ?
koyu renk kot pantolon , siyah topuklu ayakkabı ve küpe

14 - En sevdiği makyaj malzemesi / bakım kürü ?

pudra , koyu renk ruj ,tonik

15 - En sevdiğin çizgi karakter ? 
LOUIE

16- En sevdiğin anı ?
Kuzen Çiğdoş ' la çift kişilik yatakda birlikte uyuyoduk gece onlarda kalırken '' kızım bak dua et sana hem sıcacık yatak hem de kocaman yer veriyorum '' falan dedi dalga geçerek ben de açtım ellerimi dua eder gibi allahım tamam düzel bir yatağım var kocaman , sıcacık ama yanıma vere vere bunu mu verdin bana bunu mu reva gördün demiştim o da kıçımın kenarı beni beğenmiyo deyip tekmeyle yatakdan aşağı atmıştı beni.Gülmekten uyuyamamıştık neredeyse ...

17 - En sevdiğin özelliğin ?
Kolay kolay kimseyi yargılamamam

18-En sevdiğin his ?
Huzur

19 - En sevdiğin canlı ?
Ev köpekleri ( yerim onları ben )

Bu mimi kim yaptı kim yapmadı bilmiyorum ama yapmayan ve yapmak isteyen varsa buyursun alsın ...
1. En sevdiğin renk?
1. En sevdiğin renk?
1. En sevdiğin renk?

6 yorum:

ayşe e. dedi ki...

harbi deep kadar güncel birini tanımıyorum,on numara bir insan :D
sadık seyirciyim ben,yazıların güzel olunca okurum bende :D
cem yılmaz,kesinlikle tartışılmaz :D

illy dedi ki...

tam çokomellden ses çıkmıyo mail atayım diye girdim post çıktı karşıma sevindim:)
Kaktüsler güzeldir:)
özletme kendini

deeptone dedi ki...

:)
ya bak bugünlerde üç mime yetişemedim.
beş gerçek mimi.
cümle tamamlama.
bi de bu.

ama neşelendim yine seni okurken.

:)

mimi boşveeer, hayatını yaz hadii.
:)

Mia Wallace dedi ki...

ahahah anın çok tatlı :D ofiste kahkahayı bastım :D

ayrıca cem yılmaz bence de tartışılmaz ve damak tadımız çok benzeşik!

çokomell dedi ki...

ayşe e. ; bitanesin biliyosun di mi ?

illy ; sen gene de atsaydın maili ya , okur mutlanırdım hatırlanmak güzel =)

deeptone ; sen ve yetişememek ? bu şaşırtıcı bn gene de hızına hayranım senin.Hayatıma gelince uwww çok gelişme var çok.

Mia wallace ; damak tadımın benzeştiği insanları ayrı bir seviyorum biliyo musun ? galiba ben en çok dedikoduyu yemek yerken yada bişeyler tıkınırken yapabiliyorum.Benle aynı zevklere sahip insanın benle aynı şekilde muhabbetde edebileceğine dair garip bir inancım var

deeptone dedi ki...

yine mii gelişmee vaar.
:)

Yorum Gönder