11 Ocak 2014 Cumartesi

Çıldırık oldum ben !

     Yazı aralarını uzun tuttuğuma bakmayın , asla tamamen terketmem burayı...

      Şu sıralar her yanım ağrıyor kıçımı başımı hastalıktan kurtaramıyorum dostlar.Kas gevşetici haplar mı içmiyorum , kremler mi sürmüyorum , eklem ağrıları için ağrı kesiciler mi yutmuyorum yok yahu yok bildiğin yere eğilirken 3-5 kere düşünüp ağlaya inleye eğilip bükülüyorum.Bugünler de biraz daha iyiyim neyse ki...

      Bu arada çok istediğim düzleştiriciyi sonunda aldım.Şu markanın , bu markanın , Braun un son çıkanı derken hiçbiri bir halta yaramayınca Remington aldım kurtuldum ( evde bir düzleştirici koleksiyonum da oldu sayılabilir neysn ki millete bağışlıyorum elimde kalanları ).Bonusunuz artık düz saçlı da olabiliyor sayın seyirciler.Tabi saçımı artık düz de kullanmaya başlayınca kafada tadilat yapmak şart oldu.Önlerine şekil verdircem diye gittiğim kuaförden , kırıklarını alcaam yeeeaaaa diyen kuaför sayesinde bir karıç kısalarak geri döndüm.

      Gördüğünüz gibi moralim yerinde ama sinir kat sayım çok fazla , stres kat sayımda öyle.Her önüme gelene bağırıp çağırıyormuşum iş yerinde ... Uslu bir anımda yanıma yaklaşıp yaa Çoko sen hep çok sinirlisin hadi biz iyi kötü alıştık da sana zarar gerçekten.Bazen çok korkutuyosun bizi çok kırıyosun dediler.Bunu söyleyen 1 kişi olsa anlarım ama 2 , 3 derken anaaaamm iş çığrından çıktı.Bildiğin bacak kadar olan benimle başedemiyolarmış inanabiliyosunuz mu ?   sinirlerim benden büyük arkadaşlar cidden.

            



     Aaaaa bir de ne anlatacağım.2 gün önce oldu bu olayda.Bizim işyerinin hemen karşısında başka bir işyeri daha var.Bizim mola saatlerinde , giriş saatlerimizde falan karşı kapının önünde hep bir çocuk durup bekliyo oluyo karşılaşıyoruz falan.Neyse akşam çıktım bizim ana binadan kendi bölümüme geçiyorum , çıkışada 15 dk falan var.Arkamdaan biri bağırıyo 
 çokooo , ya Çoko durur musun lütfen  , noluur falan.arkamı bir döndüm daannn! o çocuk.Tanımam etmem , tipim de değil bugüne kadar hiç muhattap aldığım biri de değil.Bir de akşamın darında peşimden geliyor pıt pıt konbuşabilir miyiz diye heyy allahım ya.Ben arkam dönünce bu demesin mi , Çoko 2 dk konuşabilir miyiz ?

- yooo konuşamayı deyip girdim içeri
sinsiye bakar mısınız adımı da öğrenmiş! Hiç hazetmem hiç.Kız erkek , arkadaş ya da sevgili anlamında hiç farketmez ; çok rica ediyorum benim sevmediklerim beni sevmesin lütfen rahatsız oluyorum.
Hayatımda şimdilik aşk meşk yok demeye gerek bile görmüyorum.Siz de sorup yarama tuz basmayın gocunuyorum burda halden anlayın azcık ! bir de durduk yerde sizle bozuşmayalım ...


          





Şimdilik olan biten bunlar.Nalet girsin ki yarın mesai varmış işe gidicem.velet ayakkabısı görmekten  o kadar cırıldım ki kendi bebem olsa ayakkabı falan giydirmem cıbıl ayakkabılarla dolaştırırım bence.Öyle bir ruh hastası oldum ben artık sanki önceden normalmişim gibi...

           

5 yorum:

ayşe e. dedi ki...

ayyy ben de saçımı biraz kestircem :D
saçların kıvırcık mı? ne güzel :D
sinirlilik hali herkese olur çoko ya,boşver düzelirsin :D

çokomell dedi ki...

saçlarım kıvırcık , çok şekilli kıvırcık , bildiğin bonus ayşe ya... ama sen de kestir kestir moral veriyor insana değişiklik iyidir iyi !

Mert Koyutürk dedi ki...

geçmiş olsun şimdiden, blogunda gerçekten çok güzel bana da beklerim. :D

deeptone dedi ki...

hadiii iş aşk son durumu annatsanaaa.
:)

Analjezik Niyetine dedi ki...

benim de evde 3 düzleştiricim var ya, son aldığımı da kırdım 4. yolda sanırım :D
ve yine geçen kuaföre azıcık kestireyim diye gittim, omuzlarımın biraz aşağısında saçlarla çıktım, kuaförden istediğin saçla çıkmak mümkün değil :D

Yorum Gönder