1 Şubat 2014 Cumartesi

günler mi beni kovalıyor ben mi günleri bilmiyorum

      Anne baba ile alışverişe gitmek de güzel bazen...

      Tabi ben flormar standına yanaşırken annemin Hayır Çoko oje alamazsın ev dolu diye avm içinde haykırmasını saymazsak.Geçen hafta polar kulak bantlarından almıştım kullanmak bugüne nasip oldu.Daha önce gri boyun atkısı , gri şapka alıp gri eldiven arayışına girip onu da bulunca kulak bandını da gri aldım doğal olarak.At kuyruğu yapınca çok şık duruyor tavsiye ederim canlarım.

       Hadi birazda işimden bahsedeyim.4 ayı geçtim 5. aya doğru yol alıyorum evet benden beklenmedik bir performans ama öyle de demeyelim 15 yaşımın sonlarındayken Hacıoğlu'nda 8 ay rekorum var benim hıhhh.Neyse durun konu dağıldı birden işyeri diyorduk.İşyerinde bir kız var Ceren kafalarımız çok uyuşuyor onunla.Sokak çocuğu gibi birşey.Yani konuşmaları tavırları falan ama bildiğin nişanlı hatun yani.Geçen gün benim yanımda bir şey ararken totom için ;

-Çek kız tempranı buradan dedi
- tempra ne lan ?
- araba modeli markası gibi bir şey deyince 

 aha dedim bu bana kesin laf sokuyor.Altta kalmayayım dedim.

- pis Yamaha bi kaybol şuradan dedim

-Yamaha ne lan gene ne antik kuntik birşey buldun 
- ayy canım korkma lüx bir motor markası
- ohaa! reesmen orospu dedin bana.
- lütfen dikkatini çekerim lüx , kaliteli de dedim.
- orospunun kalitelisi mi olurmuş
- oluyo yaaa hani var ya neydi adı elit kesim kullanıyo eskort mu ne diyolarr...

    Tabi bu konuşmayı  böyle doğal doğal yaptığımızı gören herkes ya gülme krizinde ya da hayretler içinde kalıyor.Bir de sabahları çok başım dönüp midem bulanıyor benim.işyerine gidince 

- annem kıyamam sana sen doğur bakarım ben ona diye başlıyor bu. ( çocuklardan da velet diye bahseder hiç hoşlanmaz )

- kız besleme gene ne hainlik yaptın da iyilik yapasın tuttu

- Tabi ben ona bakar büyütür verdiği en önemli doğum günü partisinde de kucaklaşırken '' sen bir piçsin yavrum '' derim..( istersem senin annen bir fahişeydi yavrum seçeneği de varmış bunun zevkine göre kullanacakmış )

-  hahh işte sadece bu cümleyi söylemek için yıllarca çocuk bakacak kapasite de bir sende var zaten

  


    Bir de ben o tempra muhabbetini yaptığımız gün açtım google amcaya baktım , arkası kocaman olan bir arabaymış o. ertesi gün gittim dedim bırak götümü , bütün kadınsal uzuvlarımı toplasan benden gene o malzeme çıkmaz annem sen yorma kendini bu kadar dedim.Hiç yani ....
İşyerinin diğer gülü benim için Hilal.Zaten Onu bana eküri olsun benim yardakçılığımı yapsın falan yaratmışlar bence.O 6 aylık evliymiş ama kendisi minicik , sevimli mi sevimli.
Ceren yanımdan geçerken bana çarpıya sürtünüyo ellerindekilerle vura vura geçiyo bende bağırıyorum biraz daha denersen elindekini götürmeden önce bi yerime sokmayı başarıcaksın o kadar azimlisin yani.
Tabi kızım ne sandın amaç o zaten diyor piçliğine bende diyorum sen evlen o zaman gösterecekler zaten sana sokmayı çıkarmayı şimdi defol şurdan diyorum.Hilal bu halimize gülüyor tabi bu hemen buna da bir çamur atıyo Hilal kuzum sana çok mu gösterdiler diye. İşte o an gözlerim fal taşı gibi açılıyor benim.Kız o kadar masum o kadar şirin ki kedi diye evde beslesem kimse yadırgamaz yani.

    


-Yok ya ne alakası var Hilal'le hem kocası O'nu yalnız kalmamak için , yemek de yapsın diye , çamaşırları da katlasın diye almışşş.Yatmalık değil o.

Masumum benim bozuldu bu lafa ; Çoko bulaşıkları ben yıkamıyorum makina yıkıyo ne alakası var ya...
Hah diyorum illa yataklık olmak istiyon yani.Hep bu kızın çevremizde olmasından bulaştı bunlar.Bir kazıyamadık ki şunun köküsünü diyorum. gülerek gidiyor Ceren...

          İşyerinde anlatılacak çok değişik karakterli insanlar var.Şuan aklıma gelen diyalogları yazsam siz okurken sabahı edersiniz diye yazmıyorum canlarım.Hiçbirinizin pc başında saatler geçirip boynunu , belini yamultmasını , ardımdan da beni sövgüyle anmanızı istemem.Eminim yeterince küfür yiyorumdur zaten ( tabi ki içlerinden ediyolardır yoksa bana duyurup hiç karşısına alıncak bi tip değilim lütfen ) .

       



6 yorum:

seda kayrak dedi ki...

Eğlenceli bir iş ortamı :) bence Hacıoğlu'ndaki 8 aylık rekorunu sollayabilirsin :))

deeptone dedi ki...

hah haaaaaaa çok komiiik.
:)

Lily Aldrin dedi ki...

yamaha, kaliteli, lüx falan aşmışınız siz kendinizi :D

çokomell dedi ki...

seda kayrak ; 2 sene dayanmam lazım umarım dediğin gibi olur.

deeptone ; komik olmasa hiç çekilmez orası gerçekten

lily aldrin ; sorma sorma hakaret de sınırları zorluyoruz =)

ayşe e. dedi ki...

arkadaşlığınız çok şeker,çok rahat,esprili :D
çokomell sen daha yüksek rekorlar yapabilirsin :D

O da Var Buddha dedi ki...

Makara yermiş.

Yorum Gönder