25 Şubat 2014 Salı

hayatın hası

     Biliyorum biliyorum ne zamandır yazmıyorum....

     Hayatıma biraz şekil vereyim sonra yazarım dedim.Peki sonra ne mi oldu ? Düzeltmek için elimi attığım her şey elimde kaldı.Amann boşverin bunları bize bi şey olmasın.

      Okul hayatına geri döneyim dedim.Onca zaman sonra derslerle haşır neşir olmak ne bileyim garip geldi bana biraz.Ama kararlıyım burada bırakmayacağım.Bir de ingilizce olayı var tabi.Onu da kursa gider hallederim diyorum.Bana bu konuda kurs , kitap ya da yararlı olacak ne varsa önerirseniz cidden çok sevinirim.

            


       Aaaa bakın bunu da söylemeden geçemeyeceğim.Ben günlük tutmuyorum burada arkadaşlar.Aklıma eseni yazıyorum , canım ne çektiyse elimde hangi malzeme varsa onu koyuyorum önünüze.Bir gün kurabiye tarifi verip ertesi gün makyaj örnekleri de gösterebilirim ertesinde günümü olduğu gibi anlatadabilirim.Aslında böyle olduğu gibi günlük kıvamında yazmayı hiç istemedim hatta kendimi anlatmayı bile istemedim ama nasıl olduysa benim elimden yazı hep aynı kıvamda çıkıyor sayın seyirciler.Artık nasıl bencil , nasıl narsist, nasıl egoist biriysem her konuyu kendimle pekiştirip , kendimden örneklendirip kendi ruh halimle de sonlandırıyorum.( BKNZ ; DEEPTONE ...  değil kitap ansiklopedi çıkarsa gene doğru düzgün ben demeyecek ! nasıl başarıyor bilmiyorum ama hayretlerimi şaşırtıyor. ) Hayatı da böyle yaşıyorum işte bu yüzden işin içinden çıkamıyorum sanırsam.Yazımda hayatımı nasıl bir kenara fırlatamıyorsam , evi,aileyi,arkadaşları,işi hepsini ayrı ayrı yaşamayı da beceremiyorum.Böyle bildiğin ortaya türlü yapıyorum sonra da ay ben böyle karışık kuruşuk işleri sevmem deyip mızıklıyorum.Bildiğin gerizekalıyım anlayacağınız.Bazen kendi kendime de oyy dağlar oyy misisipi napcam ben bu kendimi diye dövünmüyor da değilim ama henüz kendimle sorunum iktidar muhalefet ilişkileri gibi.Sorunlar belli çözümler ise asla...

           


      Bakın o kadar satır döktürdüm hala bir olay anlatmış değilim.Madem yakınarak başladım yakınarak da devam edebilirim.Geçen gün ayyy bugünde eyeliner çekmeyeyim gözümün altına da üst iç kısmına da koyu koyu kalem çekeyim hem gözümü büyük göstersin dedim.( iyi halt ettim ) gayet güzel göründü evet amma velakin üzerinden 3 gün geçmesine rağmen gözümün üst kısmının iç tarafısındaki kalemleri temizleyemedim.Hala gözümün altında kocaman karartılar yayıyor , delircem...

NOT ; ben bu yazıyı bundan sonra daha sık yazacağım diye bitirsem değil siz ben bile inanmayacağım o yüzden inş canım ya deyip defolup gidiyorum.

15 yorum:

Miss Vampiring dedi ki...

İşte eyelinerı kalem ile aldatırsan böyle olur işte :D

çokomell dedi ki...

miss campiring ; başıma ne geliyorsa ihanetten yani =(

deeptone dedi ki...

iş ve aşk durumu nasıl yaaa. okul ders nerden çıktı allam ya. ingilizcenin durumu ne :)

MELO DRAM dedi ki...

deeptone erkek değil mi ya ona takıldım şu an :D ama narsistlik iyidir annem gel yamacıma.:)

deeptone dedi ki...

iyisin diy miii :)

çokomell dedi ki...

melodram ; iyi ki uyardın bende evet de ne oldu ki diye saf saf cevap yazıyordum.ben orada bi cümle yazıyodum cümleyi sildim yeni bir cümle kurdum . anlaşılan düzgün silmemişim çok çok berbat bir hata yapmışım. resmen kendimden utandım.gidip bir özür diliyim kendisinden de.bir de benim yazdığım yazıyı tekrar okuma huyum yok al sana sonuç.....

deeptone dedi ki...

olsun. üzme kendini ki. önemli bişi diil. :)

ayşe e. dedi ki...

hahaha çokomell ya artık sen de ümidi kesmişsin düzenli yazı yazamayacağından :)
yaa evet ben de ilk başlardan kendimden bahsetmiyordum ama yok ya olmuyor,ben böyle daha çok zevk alıyorum.İçimde dert varsa,sevincim varsa yazıyorum :)
O kalem izi hala geçmedi,ben yazıdan baya sonra yorum attığım için geçmiştir onlar ya :)

çokomell dedi ki...

deeptone ; sağol ya içimi rahatlattın böyle =)

ayşe e. ; galiba cidden kestim ümidi falan.kendinden bahsetmeyince çok yavan çok kuru oluyor be.Birkaç gündür hiç sürmediğim için gözlerim püripak oldu =) tertemiz...

Burcu BAYRAM dedi ki...

Sanırım sende kendimi görüyorum düzenli yazamamak, bloga bi tema koyamamak belli belirsiz yazmak falan :)) ah tabi sen çok şirinsin o ayrı :))

çokomell dedi ki...

burcu BAYRAM













burcu Bayram ; iyi bari bir tek ben değilmişim çok sevindim bunu duyduğuma.Tabi şirin olduğuma da =)


deeptone dedi ki...

zamanın olunca son iş ve aşk durumlarını annat yineee amaaa :)

Puella İgnotum dedi ki...

Çokom nerelerdesin bir ay olmuş. ( diyene bak)
O eyeliner kıskançlık yapıp nazar mı değdirdi sana gel özledim yazılarınıııı. :D

çokomell dedi ki...

deeptone ; kendi hızıma kendim bile yetişemiyorum.

puella ignotum ; dinime küfreden müslüman olsa gam yemem diye buna diyorlar ( ikimizde arayı fazla açıyoruz essahtan =) ) geldim geldim bundan sonra hep yazcam çok yazcam kocaman yazcam.

stupidrabbit dedi ki...

en azından ikisine de eşit çekebiliyorsundur. Ya birine farklı diğerine farklı çekseydin. Biri küçük biri büyük görünebilirdi. Halimize şükredelim lütfen :D

Yorum Gönder