29 Mart 2014 Cumartesi

3 SORU MİMİ

  Ben bu mimi çok sevdim.Ne zamandır yazı yazamıyordum ama bunu görünce yapmadan duramadım.Mimleyen tabi ki deeptone .Mimler güzeldir ya bazen kendinizi görmenizi bazen hatırlanmanızı sağlıyor bence.neyse hemencecik 3 soruma geçeyim ben

1-Neden blog adın ?

    Ben biraz şımarık , çokca nbarsist , en kocamanından da bencil bir insanım.Biri bana aa ondan bende alayım derse hayır canım burda bana kadar var derim.Hatta ebeveynlerim beni severken araya girmeye çalışan kardeşime bile burda bana kadar var derim.Eli bol gönlü bol bir insanım ama paylaşmak bana göre değil.İstersen aynısından veya benzerinden sana da alırım sana da bulurum sana da dilerim ama benimkini paylaşmam.yani kusura bakmayın ama ''burda bana kadar var ''

2-Hayat felsefeni belirleyen söz ?

   ''ya benim yolum ya da kendi yolun '' . Sen istiyrsun diye senin dediğini yapmam ben arkadaşım önce bunda bir anlaşalım.Muhattabın bensem benim dediğim olacak , benim gönlüm olacak yoksa o iş yaş.Uzlaşmacı değilim anlaşamıyorsak güle güle.

3-Kendimle ilgili 3 ü doğru 4 şey ?

1- normallikten çok uzağım deli doluyum durulamıyorum
2-kendi yanlışımı kendim yaparım kendi tecrübemi kendim edinirim başkasına sağırım.
3-Daha önce yaptığım yanlışları tekrar yapacak kadar aptal değilim
4-çok fazla parfüm ve koku takıntım var

6 yorum:

deeptone dedi ki...

hah haaa tam sana uygun cevaplar. :) yanlış olan 3 numara değil mi. :) şımarıks :)

çokomell dedi ki...

deeptone ; benden başka türlüsü beklenemezdi =) ve evet beni iyi tanımışsın

gooogoook dedi ki...

Dürüstçe yazılmış;) insanlar kendini bilir, saklayıp farklı birşeymiş gibi görünmek yerine doğruları söyleyenler her zaman sevmişimdir.)) biraz daha tanımış olduk. Sevgiler.

çokomell dedi ki...

gooogoook ; kesinlikle haklısın.Hangimiz ak pakız ki zaten

Zeritte Briss dedi ki...

güzel mim. ama galiba neden blog adın? sorusu neden burada bana kadar var olacaktı.

ayşe e. dedi ki...

3 numara :) yaa hatalarından ders çıkar :) ama tatlı itiraf olmuş

Yorum Gönder