23 Nisan 2014 Çarşamba

köyün delisi gibi olmuşum da ben

      Tekrar düzenli yazı moduna girmeye karar verdim...

       Yeni bir ilişki,düzene oturmuş bir iş,iyi giden aile hayatım; kıyamet alametleri bunlar diyesim geliyor dostlar ama şimdilik her yolunda.Hatta o kadar ki benim emektar nokıa E72 mi şutlayıp yerine miss gibi Samsung galaxy note 2 getirdim.

       Hepiniz burda alıp başınızı gitmişsiniz.Ben yazmaya yazmaya köyün delisi gibi kalmışım.Bi gelip bir gitmeler falan.

        Şuanda sol kolum felç ,sağ kolumu kendim morarttım bacaklarımda yamalı dana modunda karşınızdayım.Biraz daha açayım bu durumu ...Dün Asabi Bey ( yeni erkek arkadaşımın adı bu olsun ) ile viaporta gittik.Yolda giderken bi ara buna cinnet geçirttim sonra onu cimcikledim.O da öyle cimciklenmez böyle cimciklenir dedi.Bir kıstırdı mı kolumu bende yiğitliğe bok sürdürmedim acmıyoğkiiii diyorum ama gözlerimden yaş geliyo ... zeka o an 0-5 yaş arasında.Bıraktığında resmen deri mi yüzmüş piç.Nasıl mosmor oldu kolum.Sağ kolumda ise bugün ağda denemeleri yaptım ben.Ordan başladım.İlk sürmemde yaktım azcık kızarıklık var , 2 parmak ötesinide morartmışım.Aynı durum bacaklarımda da söz konusu.Ben o ara ne kadarını almışım ne kadarını da alamamışım anlamamışımda zaten yamalı dana gibi kalmış.Bu da yetmezmiş gibi uzaktan bakınca morarıklıklar falan böyle bir tecavüze uğramışım ya da beyim üzerimde orantısız güç kullanmış izlenimi verse de henüz öyle bir durum yok.İlerisi için bir şey diyemiyorum eee malum bugün cimcikleyip morartan adam yarın ne yapar ne yapmaz kestiremiyorum da ben.

      Ağda demişken, kuaföre gidin anacım.Girmeyin evde bu işe.Ben girdim neyse ki kukumu bu işe karıştırmadım da o sağlam kaldı.
Bu arada ben bu yazıyı öylesine hani bilgilendirmek amacıyla yazdım bakın geldim kafa ütülemeye kaldığım yerden devam diye şeyetmek için yazdım.Yarın sağlam bir durum değerlendirmesi yazısı yazıp hergün de buraya bir şeyler ekleştireceğim.Bir de instagramı çözmeye çalışıyorum.Kafam oraya bastığı an hemen ondan da haberdar edeceğim sizi.Öpüldünüz< ama bu akşamlık bu kadar.

8 yorum:

illy dedi ki...

E sende hoş gelmissinno zaman hatun:)asabi beyle iyi cimciklesmeler;)

çokomell dedi ki...

illy ; sağol ya iyi dileklerin için =)

Seyma Tanis dedi ki...

Merhaba :)
Deepin yorumlarında görüyodum seni profilindeki kırmızı ruja olan aşkımda hadi Şeyma bak artık dedirtti :)
Çok da iyi yapmışım çok doğal yazıyosun çok sevdim :)
Bende buralardayım artık :)

çokomell dedi ki...

seyma tanis ; çok teşekkür ederim ve hoş geldin =)

deeptone dedi ki...

yine formdasın deli yaaaa :)

çokomell dedi ki...

deeptone ; bu daha başlangıç ;)

Pink timber dedi ki...

Deep diyoki bi sen bi çokomell deliymişiz biz bloggerin delileri :d

çokomell dedi ki...

pink timber ; iyi bari buna sevinelim çünkü yalnız başına delilik zor zanaat.şimdi birlikte bi sen bi ben yuvarlanıp gideriz =)

Yorum Gönder