24 Haziran 2014 Salı

Günceden kesitler






Günü Böyle depo köselerinde ayaküstü kahvaltı yaparak geciren çoko bildiriyor.

     boynum klimadan felç.henüz açmayı başaramadığım 9 adet hat benimle bakışıyor.kıç kadar masayı bu kadar dağıtmayı nasıl başardım acaba diye düsünüyorum ben suan.Herseyi geçtim birde elektrikler gitti.karanlıkta çömdüm koltuğa telden yazı girmeyi deniyorum.
bu arada hayatımı yoluna koyma çalışmalarına tam gaz devam.
yazım şu işsizliğimin arasında bile saçma sapan sebeplerle bölünüyor.resmen sinirlendim bak.

              ....                                     ....                          .....

            Üst kısmı iş yerinde yazmıştım yarım kaldı.Sinirlendim demişim evet bak aklıma gelince gene sinir oldum.Elektrik yok kapkaranlıkta duruyoruz adamlar gelmiş kontör attırcaktık biz diyolar.

- abi elektrik yok
- yav duymuyo musun benim elektriklen işim yok kontör yollayın bana

     He tamamm canım sen git biz hava yollarıyla anlaşma yapıp senin telefona iyi bir yolcu uçağıyla gönderme yaparız.Şu sıralar kimse aklıma mukayyet olmayacak galiba benim. Kendimi salmıştım biliyorsunuz toparlanma da baya ilerledim.Ailemle aram bayaa düzeldi.Eski neşeli ruh halime dönebilirim artık.

     Neyse ben işyeri muhabbetlerini anlatmaya devam edeyim.Bugün adamın tekinin kartından 22 tl çektik ama kontör olarak da 22 yerine 20 göndeermiş bizim serhat.Adama diyo abi 10 daha çekeyim 12 göndereyim en az 12 yollanıyo çünkü falan.Baktım bunların muhabbet uzun sıvıştım oradan.Geri döndüğümde Serhat 10 tl çekmiş 12 tl kontör atmıştı.

- Ya Serhat benim kafam karıştı şimdi o 2 tl bize mi girdi ?

- Hayır Çoko ya , adama girmişti de girdiği yerden çıkardık işte ...

    Bu arada bir baktım tüüm mağaza muhabbetimize kulak misafiri olmuş.Ha bir de ben yavaş yavaş esnaf ağzını da sökmeye başladım.Araba ilanlarından da anlamaya başladım.Böyle anlatınca alakasız geliyor tabi kulağa ama durun bi dinleyin dostlar anlayacaksınız.

     İşyerinin diğer bir ferdi Süleymanımız da var bizim.Çocuk araba almak için kredi çekmiş, ulan kredinin borcunu bile bitirmiş ama hala araba bakıyo.Onun sahibinden.com daki yorumlarına o kadar alıştım ki.Engin Süleymana 
- abi bak kazası falan yokmuş , plakayı da sorgulayabiliyoruz sadece kaportada boya varmış...

    süleymandan önce ben bağırdım...

- bırak ya o arabaya arkadan gömmüşler ama adam sorgularda çıkmasın diye servise göndermemiş cebinden ödemiştir puşt...

Bu yorumu yapabilecek kadar fazla zaman geçiriyorum onlarla.

    Bir ara çaycı Çavuş ve çırağı Arcan dan da bahsedicem.Çavuş çok kızıyor gün içinde birşeyler içmeyince.Benim çayla aram yok ama kivi çayına bayıldım.Ekşiyi seviyorum da ben.Bizim Süleyman karadut çayına hasta , serhat sodaya , Engin ? hmmm o genelde çay içiyor sanırım ya.

19 Haziran 2014 Perşembe

çoko güncellemesi

   Beynimi bile unutacak kadar çalışıyorum....

   Sabah 8 buçuk akşam 8 buçuk kapişşş ! Tüm bunları geçin hayatımın en berbat,en boktan günlerimi geçiriyorum bunda da anlaştık mı ? Yemin ediyorum ki hayatımın en boş , beleş, mutsuz sürekli sorunlu,huzursuz  zamanlarımı yaşıyorum.

  Son ilişkim biteli 1 ayı geçiyor hatta 2 aya varmak üzere.Yazın bu tarihi bir kenara çok özledim ve unutamıyorum.Oturup hayatımı toparlayamıyorum.Yazın bir kenara pişmanım ilk defa o haklıymış ben haklıymışım umurumda değil.Özledim.Yollarımız bir daha kesişir mi ? ASLA...

    Ha bu arada Bay Cool bu yakaya taşınmış.Günlerce aradı görüşelim gelip alayım diye.Kılım kıpırdamadı.


Ben artık Vodafone'da çalışıyorum.Bayinin içine girip akbil doldurtmak isteyen çok insan mevcut.Ev kirası gibi telefon faturası ödeyen insanları görseniz aklınız uçuklar.Telefon desen allahım evet bence de çok acil bir ihtiyaç.Pc nin yüzüne haftalarca bakmayan ben telefonumdan ayrı kalma sürem 3 dk. İşyerinin en güzel yanı tabi ki wifi =)

    Çok esnaf dostum oldu.Her şey tamam ama içimde bir şeyler eksik.Sizce ben aşk acısı çekiyor olabilir miyim ? Sizce bir Çoko bu duruma kaç defa düşebilir.Yaa benim içim gittti içim.Bir daha da kimseye yanmam herhalde bu son korumdu.

     Neyse canlarım oradan oraya yazdım ama tamamını anlatmaya şimdilik dermanım yok.En kısa zamanda tüm bunları atlatacağım.Zaten şu sıralar yazmaktan başka yapmak istediğim hiçbir şey yok.

     

   

5 Haziran 2014 Perşembe

moralim ölü bence

    Beynimi,enerjimi,keyfimi hepsini bir yerlerde unuttum bence...

    Yok ya valla hiçbiri yok.Hevesim bile yok.sabır desen ömür billah onun ne olduğunu bilmedim zaten.Kendimi toplamalıyım,büyüyüp olgunlaşmalıyım diye diye bir tellal çığırtmadığım kaldı.Bakımsızlıktan öldüm ölücem.2 gün boyunca hiç açmadığım saçlarımla yatıp uyuyup gene hiç açmadan işe gidebildim.Saçlarım elektriklendi ama bana mısın demedim.Uzaylı zekiye gibi gezdim ortalıkta.Umarım düşmanlarım yoktur yoksa hepsi içlerinden çekemeyen anten taksın dedim aha da taktı bu kız falan derlerdi muhtemelen.

      Her şeyden bu denli vazgeçişimin sebebi özlemek olabilir mi ? artık hayatımda olmayan birini çok özlemek... 

     Bu haftadan sonra gene hayatımı hale yola benzetme çalışmalarına başlayacağım.Bundan sonra daha düzgün daha olgun biri olmak istiyorum.İnanılabilitesi yok içimdeki çocuğu büyüteceğim fikrinin ama olsun.düşünüyorum öyleyse varım,üşeniyorum öyleyse yarın !