19 Haziran 2014 Perşembe

çoko güncellemesi

   Beynimi bile unutacak kadar çalışıyorum....

   Sabah 8 buçuk akşam 8 buçuk kapişşş ! Tüm bunları geçin hayatımın en berbat,en boktan günlerimi geçiriyorum bunda da anlaştık mı ? Yemin ediyorum ki hayatımın en boş , beleş, mutsuz sürekli sorunlu,huzursuz  zamanlarımı yaşıyorum.

  Son ilişkim biteli 1 ayı geçiyor hatta 2 aya varmak üzere.Yazın bu tarihi bir kenara çok özledim ve unutamıyorum.Oturup hayatımı toparlayamıyorum.Yazın bir kenara pişmanım ilk defa o haklıymış ben haklıymışım umurumda değil.Özledim.Yollarımız bir daha kesişir mi ? ASLA...

    Ha bu arada Bay Cool bu yakaya taşınmış.Günlerce aradı görüşelim gelip alayım diye.Kılım kıpırdamadı.


Ben artık Vodafone'da çalışıyorum.Bayinin içine girip akbil doldurtmak isteyen çok insan mevcut.Ev kirası gibi telefon faturası ödeyen insanları görseniz aklınız uçuklar.Telefon desen allahım evet bence de çok acil bir ihtiyaç.Pc nin yüzüne haftalarca bakmayan ben telefonumdan ayrı kalma sürem 3 dk. İşyerinin en güzel yanı tabi ki wifi =)

    Çok esnaf dostum oldu.Her şey tamam ama içimde bir şeyler eksik.Sizce ben aşk acısı çekiyor olabilir miyim ? Sizce bir Çoko bu duruma kaç defa düşebilir.Yaa benim içim gittti içim.Bir daha da kimseye yanmam herhalde bu son korumdu.

     Neyse canlarım oradan oraya yazdım ama tamamını anlatmaya şimdilik dermanım yok.En kısa zamanda tüm bunları atlatacağım.Zaten şu sıralar yazmaktan başka yapmak istediğim hiçbir şey yok.

     

   

14 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

Belkide yokluğudur onu aratan onunla geçen zamanda o kadar çok seviyor muydun?
İşin baya yoruyodur 12 saat ne demek!
Dinlen ama yine yaz ;)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

çokomell insan herkesin varlığına alıştığı gibi yokluğuna da alışıyor zamanla. Sıkma tatlı canını. En kısa zamanda gülücüklü yazılar bekliyoruz senden :)

çokomell dedi ki...

Onunla geçen zamanda da onu çook seviyordum.algı bozulması yok bende... yaaa aynen öyle 12 saat.çalışırken yazcam artık başka vakit yok bana =)

çokomell dedi ki...

Ya bana dönsün yada unutayım yeter ama ya.gerci bana müstehak.iliskiler konusunda cok berbattım belki akıllanırım bundan sonra.gülücüklü yazılar kısmına gelince o olay resmen inş canım ya meselesine döndü :)

deeptone dedi ki...

ha haaaa biraz da yanmadan dur yaaa :) iş sevindim iyi olmuş vodafon ya :) öyle telefon faturası da oluyo ha :) biraz da böle boş ve depresyonda yaşaaaa hihihii :)

çokomell dedi ki...

Deep resmen laf sokmuşun bana...hmmm farketmedim sanma bak cıkarırım ben bunun acısını :) ( ben bu lafları yemeyi hakediyo muyum ? Tabii kiii )

piç ses dedi ki...

ya blogunu izlemek istiyorum ama gadget hatalı dio.Belki benim gibi madur olanlar vardı ha;)Bir bksan schqerim (:

ayşe e. dedi ki...

çokooooo sen hala düzelmedin mi?
unutursun ya,böyle bahsetme o kişiden,hem zaten karşına biri çıkınca unutursun hemen.
işin hayırlı olsun :)

çokomell dedi ki...

Bak bunu söylediğin iyi oldu yoksa haberim olmicaktı.eve dönünce ilgilencem bu konuyla ...sağol ya :)

çokomell dedi ki...

Ya şu sıralar sorun bitane değil ki.maddi manevi özel genel bütün hayatım raydan çıktı.oyyy dağlar oyy missisipiii

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Sen neyi toparlamadın kızım ya. Sen benim idolümdün nazar mı değdirdim ne yaptım? :D

çokomell dedi ki...

Haahhh bi nazarımız eksikti.kuzum benim en mutsuz halim senin mutlu halinden daha mutlu sanırım.aslında bi de hayatım ne zaman tam yolunda oldu ki zaten...oyyy oyyy

Toz dedi ki...

Bu vodafone lar dağın başında çekmiyor.İnternet hele hiç çekmiyor.Şöyle kırlara uzanıp telefonun şarjını bitirmek istiyorum ama lanet olası internet çekmiyor.Bari sote yerde telefonla konuşayım desen o da karşındakinin sesini anlayamıyorsun.Beni var ya !! Umarım bir sonraki işimiz böyle şehre denize yakın alçaklarda biryer olur. Bu arada gerisi geçer.Sadece yaşlanırsın

çokomell dedi ki...

toz ; evet böyle geri dönüşümler çok alıyoruz.ama böyle düşünüyosan aveayı hiç deneme benden söylemesi.

Yorum Gönder