24 Haziran 2014 Salı

Günceden kesitler






Günü Böyle depo köselerinde ayaküstü kahvaltı yaparak geciren çoko bildiriyor.

     boynum klimadan felç.henüz açmayı başaramadığım 9 adet hat benimle bakışıyor.kıç kadar masayı bu kadar dağıtmayı nasıl başardım acaba diye düsünüyorum ben suan.Herseyi geçtim birde elektrikler gitti.karanlıkta çömdüm koltuğa telden yazı girmeyi deniyorum.
bu arada hayatımı yoluna koyma çalışmalarına tam gaz devam.
yazım şu işsizliğimin arasında bile saçma sapan sebeplerle bölünüyor.resmen sinirlendim bak.

              ....                                     ....                          .....

            Üst kısmı iş yerinde yazmıştım yarım kaldı.Sinirlendim demişim evet bak aklıma gelince gene sinir oldum.Elektrik yok kapkaranlıkta duruyoruz adamlar gelmiş kontör attırcaktık biz diyolar.

- abi elektrik yok
- yav duymuyo musun benim elektriklen işim yok kontör yollayın bana

     He tamamm canım sen git biz hava yollarıyla anlaşma yapıp senin telefona iyi bir yolcu uçağıyla gönderme yaparız.Şu sıralar kimse aklıma mukayyet olmayacak galiba benim. Kendimi salmıştım biliyorsunuz toparlanma da baya ilerledim.Ailemle aram bayaa düzeldi.Eski neşeli ruh halime dönebilirim artık.

     Neyse ben işyeri muhabbetlerini anlatmaya devam edeyim.Bugün adamın tekinin kartından 22 tl çektik ama kontör olarak da 22 yerine 20 göndeermiş bizim serhat.Adama diyo abi 10 daha çekeyim 12 göndereyim en az 12 yollanıyo çünkü falan.Baktım bunların muhabbet uzun sıvıştım oradan.Geri döndüğümde Serhat 10 tl çekmiş 12 tl kontör atmıştı.

- Ya Serhat benim kafam karıştı şimdi o 2 tl bize mi girdi ?

- Hayır Çoko ya , adama girmişti de girdiği yerden çıkardık işte ...

    Bu arada bir baktım tüüm mağaza muhabbetimize kulak misafiri olmuş.Ha bir de ben yavaş yavaş esnaf ağzını da sökmeye başladım.Araba ilanlarından da anlamaya başladım.Böyle anlatınca alakasız geliyor tabi kulağa ama durun bi dinleyin dostlar anlayacaksınız.

     İşyerinin diğer bir ferdi Süleymanımız da var bizim.Çocuk araba almak için kredi çekmiş, ulan kredinin borcunu bile bitirmiş ama hala araba bakıyo.Onun sahibinden.com daki yorumlarına o kadar alıştım ki.Engin Süleymana 
- abi bak kazası falan yokmuş , plakayı da sorgulayabiliyoruz sadece kaportada boya varmış...

    süleymandan önce ben bağırdım...

- bırak ya o arabaya arkadan gömmüşler ama adam sorgularda çıkmasın diye servise göndermemiş cebinden ödemiştir puşt...

Bu yorumu yapabilecek kadar fazla zaman geçiriyorum onlarla.

    Bir ara çaycı Çavuş ve çırağı Arcan dan da bahsedicem.Çavuş çok kızıyor gün içinde birşeyler içmeyince.Benim çayla aram yok ama kivi çayına bayıldım.Ekşiyi seviyorum da ben.Bizim Süleyman karadut çayına hasta , serhat sodaya , Engin ? hmmm o genelde çay içiyor sanırım ya.

4 yorum:

deeptone dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
deeptone dedi ki...

fotoyu çok sevdiim. biraz daha muhabbet yaz amaaa taam mıı :)

çokomell dedi ki...

Bundan sonra kendi fotolarımdan paylasmaya calısıcm.vee tamam bundan sonra daha cok muhabbet

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Kendini toparlamaya başlamana sevindim. Neşeli çoko geri dönsüün :)

Yorum Gönder