5 Haziran 2014 Perşembe

moralim ölü bence

    Beynimi,enerjimi,keyfimi hepsini bir yerlerde unuttum bence...

    Yok ya valla hiçbiri yok.Hevesim bile yok.sabır desen ömür billah onun ne olduğunu bilmedim zaten.Kendimi toplamalıyım,büyüyüp olgunlaşmalıyım diye diye bir tellal çığırtmadığım kaldı.Bakımsızlıktan öldüm ölücem.2 gün boyunca hiç açmadığım saçlarımla yatıp uyuyup gene hiç açmadan işe gidebildim.Saçlarım elektriklendi ama bana mısın demedim.Uzaylı zekiye gibi gezdim ortalıkta.Umarım düşmanlarım yoktur yoksa hepsi içlerinden çekemeyen anten taksın dedim aha da taktı bu kız falan derlerdi muhtemelen.

      Her şeyden bu denli vazgeçişimin sebebi özlemek olabilir mi ? artık hayatımda olmayan birini çok özlemek... 

     Bu haftadan sonra gene hayatımı hale yola benzetme çalışmalarına başlayacağım.Bundan sonra daha düzgün daha olgun biri olmak istiyorum.İnanılabilitesi yok içimdeki çocuğu büyüteceğim fikrinin ama olsun.düşünüyorum öyleyse varım,üşeniyorum öyleyse yarın !

5 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

Olgunlaşmak birazda bıkmışlığın ardından geliyor
Farkında bile olmadan olgunlaşıyorsun. Ama hiç de güzel bişey değil bence..
Keyfini yerine getirecek bişeyler yapsan biraz kendine zaman ayırsan belki toparlanırsın.
Çekemeyenleri hiç mutlu etme ..
Öpüyorum seni ;)
Güzel haberlerle gel ;)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Kafamda senin için çok neşeli, güler yüzlü, tatlı bir kızimajı var. Ve bu karamsar yazı bu kıza hiç yakışmadı haberin ola :)
Ama kendine çeki düzen verme kararı aldıysan işler değişir tabisi :)
Bu arada sana hep çoko diyesim var :)

ayşe e. dedi ki...

bu ne hal ya?
yaz geldi,şimdi havalar tam cıvıl cıvıl değil ama olucak.O yüzden böyle karamsar olma.
Hem olgun insan olmak şıp diye olmuyor.Bir şeyler yaşamak lazım değil mi?
bırak sen şimdilik kendin gibi ol,Olgun olucağın varsa olursun.
Bir daha ki yazıda cıvıl cıvıl mutlu ol :) lütfennnnn

deeptone dedi ki...

hadi ama geçer bugünler deee :)

nsl çlsz dedi ki...

off okurken iş yernde uykum geldi gerçi ramazanda da hiç çeklmyo

Yorum Gönder