4 Temmuz 2014 Cuma

Gece vakti mim yaptım da ben

     Biliyorum biraz geç oldu , biliyorum bu mimi yapmayan kalmadı ama ben yeni yapıyorum napabilirim ?

    Biricik dördüncü tekil şahıs beni unutmamış mimlemiş.Baktım sorularda güzel tamam Çoko dedim bakma saate falan şuan müsaitsin yardır gitsin...

   

1-Blog yazmak sana neler kazandırdı?

      Kendimi daha fazla anlatma şansım oldu.Daha çok yorum aldım farklı açılardan da baktım.Ha baktım ama gene kendi bildiğimi yaptım o ayrı.Kendim gibi , benden daha deli , ve benim tam zıttım insanlar tanıdım.Gerçekte olsa bu kadar severim bu kadar tanırım dediğim insanlar var burada.Eminim bazılarınızın hakkında bildiklerimi ailesi bile bilmiyordur.Var mısınız iddaaya ?

2-Ne tür kitaplar ve filmlerden hoşlanırsın?

    Ne olsa okurum diyenlerdenim ben.Hoşuma gitmeyip yarım bıraktığım çok az kitap vardır. ( bknz ; tutunamayanlar )  film dersen , önce komedi sonra da aksiyon filmlerini seviyorum.devamında korku gelir.bilim kurgu ve fantastik filmlerle pek aram yok.Hatta dur ya hiç aram yok.

3-Tekrar tekrar okuduğun bir kitabın var mı?

    Can Dündar ' a ait olmayan hiçbir şeyi dönüp 2. kere okumuyorum ben ya.Belki yanlıştır bilemicem.

4-Seni tanımlayan en iyi beş kelime ?

    Bencil - inat - neşeli - uçuk - farklı

5-Okumaktan en çok keyif aldığın blog içeriği hangisidir?

    Favorim kişisel.Diğer alanlardaysa sadece gerçekten başarılı olanları takip ediyorum diyebilirim.Kişisel okumak bambaşka bir şey.Ben insanları tanımayı severim.Daha önce yaşanarak tecrübe edilmiş şeyleri tekrar yaparak tecrübe etmek aptallıktı demişler ya hani bu da öyle , ben bazen çok aptalım ve açıkcası başkalarının aptallıklarını okumaktan zevk alıyorum.Bence olay bu.


not =   valla bence bu mimi en son ben yaptım.İsim isim mimleme huyum yok benim.Onun yerine yapmayan , yapmak isteyen varsa buyursun alsın gitsin.
    

7 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

Yok yok bende daha yapacağım :D

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Günaydııın :)
Teşekkür ederimm :) Aslında bu mimi sana göndermemdeki amaç daha çok yazmanı istiyorum galiba ben :) Çünkü senin bloğunu biraz keşfettim ve keşfettiğim dönemde sen çok nadir yazmaya başladın. Belki de vaktin yok, haklısın. Ama bizi unutma olur mu :)
Bu arada cevaplarımız çok benziyor cidden :)
Ama sen bencil olamazsın bence kusura bakma. Onu kabul etmiyorum :)

çokomell dedi ki...

Daha fazla geciktirme bence.d.d bizler son kisileriz yapamayan...

mor rimel dedi ki...

Bencil inat neşeli uçuk farklı tanımındaki "uçuk"un içini tam dolduramasam da diğerleri beni anlatıyor.
Biraz benziyor muyuz birbirimize ne???
:))

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Kişisel bloglar daha fazla şeyler katıyor insana...

gizemlikimlik dedi ki...

çoko ben blogunu takip etmek istiyorum ama gfc boutonu kafayı yemiş,bi el atsan :)

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

Geç keşfettim bu blogu:( Aldım takibime; yavaş yavaş okumayı tamamlarım artık..

Sevgilerimle

Yorum Gönder