7 Ağustos 2014 Perşembe

anlık iletiyorumm

   Suan elektrikler yok.... elektrik yoksa bizim iş de yok....

     Ben de gittim karşı dükkana oje alısverisi yaptım.Nerde neon , nerde cafcaflı renkler var onları beğeniyorum.Resmen ruhum çingene bu zevkimin başka açıklaması olamaz.

      Bu hafta nasıl dağıttım , nasıl saldım , nasıl bakımsızlaştım belli değil.Biraz daha koyversem kaşım gözümle birlesecek ha gayret.Bu arada bikaç gün önce saç tebesirini denedim.Çok güzel bisey o siz de deneyin.Tabi saçın anasını ağlatıyor o ayrı.

      Az da dedikodu yapalım.valla is arkadaslarının boğazına düşkün olmasının en iyi yanı bana da yaraması.sabah süleyman'la bal kaymak çörek açma keyfi yaptık.süper oluyomuş ya.o nu da deneyin.

      Bugün erken çıkışım havanın hale bak.dolu yağıyor ulan doluuuu ! Genelde üsüyen bir insan olarak terlersek terleyelim banane gene de hava gavur a*ı  gibi yansın istiyorum.

        ........             ..............

       Ben bu aralar kozmetiğe deli gibi para harcamışım.bundan sonra kıyafete yatırım yapacağım.bundan sonra bol bol gezmeye tozmaya gidecegim.

      Aşk konusuna girersek ayyy girmeyek oraya nolaaar bombok o konu.hayatımda kimse yok da azcık ucundan var gibi.bu konu da hala detay vermiyorum yıldım çünkü artık.neyse canikler bu anlık bi iletiydi.oturdum telden yazdım.bir yandan karanlıkta oturup bor yandan telden yazı girmek kolay iş degil.ha bir de laf yetistiriyorum millete. Neyse bu günlük bu kadar.

   

3 yorum:

melodram dedi ki...

Benim içimde de o çingeneden var galiba neon ojelere bayılıyorum, üstelik neon kıyafetlerim de var.:( Çok değil ama, bir iki belki.:)

saç tebeşirini denemek istiyorum bende ama sarı saça ne renk gider karar verebilmiş değilim hala, alakasız bi renk sürüp milleti kendime güldürmek istemyrm :d

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

Saç tebeşiri olayını ben de merak ediyorummm kiii; ama sanırım pek benim harcım değil :) Ne renk yaptın sen; onu merak ettim. Neon oje benim de favorim; sarışın olduğum için özellikle de pembişe bayılıyorumm:)) Kendime yakıştırıyorum manyak mıyım neyim ben be:D öptüm cok

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Saç tebeşirini ilk duyduğumda çok şaşırmıştım.Ama saçıma öyle şeyler denemeye içim elvermiyor :) Aşk konusunda detaylara da bayılırız ama neyysse madem :)

Yorum Gönder