6 Eylül 2014 Cumartesi

bekleşirken

     Kuzen Nurdan'ın nişanı için  düzcedeyim canlar....
Enişte bey gelsin bizi alsın da kuaföre götürsün diye bekliyoruz.Fön mü , topuz mu diye düsünürken zaten bonus olan kafama maşa yaptırmaya karar verdim ve evet böyle bir kararı ancak ben verebilirdim.

       Benim ayarsız kuzicanımda heyecandan eser yok.eger kuaförden böyle çıkarsa kafasına vurup bayıltmayı böyleyece fabrika ayarlarına döndürmeyi hedefliyorum kendisini.Bütün bunların arasında benim nasıl olduğuma gelecek olursak , daha önce giydiğim bir elbiseyi giycegim icin huzursuzum.istediğim bi saç modeli olmadığı icin huysuzum.ımmm daha sayabilirim sanırım.

      Ha bir de ben işi bıraktım.Bildiğiniz yatışdayım yani.Bu konutla ilgili detaylı yazım daha sonra.Keşke işi daha erken bıraksaymışım ya.deniz sezonu bitti ... hem de ben açılış bile yapamadan.mevcut amele yanıklarımla bir dahaki seneyi bekleyeceğim artık napayım ?

      Durun durun durun.... 2 buçuk ayĺık bir ilişkiye sahibim.tabi ki normal iliskiler bana göre değil.sorunsuz takılmam biliyorsunuz.ilişkimin orta yerine düsén kocaman bir alevi - sunni çatışması var artık haydiii geçmiş olsun.bunlar sadece konu başlıkları.açılımı en müsait zaman da yapacağım.alan biten sizi ilgilendirir mi bilmiyorum ama bilin bence.ben burda pek yazamıyorum ama twitter da daha canlıyım galiba.kıpırtı var orda kıpırtı...bugünlük bu kadar dostlar.çoko şimdilik sadece bunları bildirdi

8 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Müsait zamanını bekliyoruz dört gözle çokomell

Plaza Sesi dedi ki...

eyyyy alevi sünlü çatışması benle kocişte bilem oldu (:
İlişkinle aşarsında ,çevresiyle aşamıyon be gülüm ;)

çokomell dedi ki...

Ya herkes öyle diyo anlatsana biraz.hala mı istemiyo sülaleler

çokomell dedi ki...

Çok bekletmiceeemmm :)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Heeey hadi ama ayrıntıları istiyoruz iki buçuk ay olmuş bizim birşeyden haberimiz yok. Biz o çatışmanın en alasını ablamda yaşadık.Babam çok inat bi insan malesef.Ama çok büyük konuştu ve ona büyük ders oldu. Diğer ablamda hiç sesini çıkarmadı bu yüzden :)

deeptone dedi ki...

heeeey formdasııın :)

AhuDudusu dedi ki...

Biz bir seneyi dolduruyoruz hala bu alevi sünni muhabbetinden dolayı ailelerimize söyleyemedik. Son ana kadar da söylemeyi düşünmüyoruz. Ne kadar acı bir durum aynı dini farklı şekillerde yaşıyoruz diye çıkarttıkları problem...

çokomell dedi ki...

ahududusu : vall biz de ilk söylemesek mi diye düşündük ama sonradan söylemeye karar verdik.Onun anne tarafı sunni baba tarafı alevi.O aile açısından çok da problem yoktu yani.En azından bir savunulabilirliği vardı.Ben de söyledim.Yaa son anda da duysalar aynı tepkiyi verecekler şimdi de duysalar aynı tepkiyi verecekler.Erken söyledik ki en azından bu fikre zamanla alışırlar.

Yorum Gönder