24 Eylül 2014 Çarşamba

kimse de mi tık yok vallahi yok

    Şu saatte kalktım türk kahvesi yaptım sayın seyirciler...

    Hiç canınız çekmesin boşuna çünkü kıvamını tutturamamışım.Çok şekerli seven ben bildiğin zehir içiyorum şuan.Önce oturdum bu blog aleminin hayatında ne var ne yok diye baktım ; biraz içim rahatladı.çünkü böyle bildiğin hiçbir action yok.Okul , iş , bla bla bla...Şu sıralar benim hayat da sıkıcı.Tabi ben çok memnunum bu durumdan çünkü çalkantıyı yeni durulttum imanım gevredi.Azcık rahat götüme batmasında huzur bulayım istiyorum.İşi bıraktım 3 gün sonra Düzce'ye gidip bildiğin 12 günlük bir tatil yaptım yıllar sonra ! Hala evdeyim ve bünyem çalışmamya hiç alışık değilmiş bunu anladım.Yahu ben evde daha çok yoruluyorum.Kim hangi oda da ne konuşuyor merak ediyorum , tv seyretmek , pc de durmak , dışardan gelen komşu seslerine bakmak herşeyi ama herşeyi kontrol etmek istiyorum.İnsanın evde durmaya çok vakti olmayınca ve birden evde durunca tüm bunlara olan merakını karşılayası geliyor.

    Bu arada benim Sığır ( erkek arkadaşım ! ) da İstanbul'a döndü.Kendisi Bursa'da yaşıyor ama burada polis okulunda okuyor o sebepten buralarda.Cumartesi gününü onunla geçirdim.Hiç manita beyden bahsetmiyorsun hadi kımılda artık Çoko feryatlarınıza tepki olarak yazıyorum bunları.
Benim ki bildiğin sığır dostlar.Odun , kütük , öküz ve türevleride olabilirdi aslında...Her neyse ben bu duygu fukarasıyla kadıköy'ün altını üstüne getiriyordum ki bu kolumdan çekeşleyip yaa birini gördüm diye bi adamın karşısına dikti beni.Bu arada elimi de tutuyor.Geçen sene bu adam bunun üst devresiymiş tabi o şimdi polis.Bu arada benim ki arkadaşıyla konuşurken de hala elimi bırakmadı.Öyle selamlama falan filan derken yanından ayrıldık. ( bende diyorum sevgilime bak vayy be arkadaşlarının yanında da , hiç tanımadığım insanların yanında da elimi tutuyor , 1 saniye bile elimi çekmedi falan diye şımartıyorum kendi kendimi )  

- yaaaa sen var ya isteyince çok çok harika şeyler yapabiliyosun bence ( diyorum adama sırnaşarak )
- anlamadım naptım ?
- sen benim elimi arkadaşınla konuşurken tokalaşırken bile bırakmadın yaaa diyorum
- haaaa o mu ? bırakmadım tabi lan , böylece onun senin elini sıkma ihtimalini de ortadan kaldırmış oldum dedi.

        


       Böyle aklınıza gelmeyecek diyaloglar dönüyor aramızda.Bu diyaloglardan fazla bahsetmek istemiyorum çünkü onu tamamen ayrı bir yazı konusu yapacağım.Anca paklarım inanın.

      İşsizim demiştim di mi ? Yarın bir iş görüşmesine gideceğim dua edin olsun lütfen ya.Bana şans dileyin.Şöyle hafta sonu falan olan bir işim olmalı bu sefer.Benim hafta sonuyla pek işim olmazdı bilen bilir ama artık olması gerek.Yetişkin moduna giriyorum yavaş yavaş ve yetişkin olmak pazar günü izin yapmayı gerektirir.Bu arada gördüğünüz gibi tavrım yaşımdan seneler sonra geliyor yapacak bişey yok.Öyle böyle düzeldiğine de şükredelim bence.
      Ha bir de artık ojeli gezmeyi başarabiliyorum.Ama şu sıralar saçımı başımı adamakıllı yapmayı,düzgün hazırlanmayı başaramıyorum.Kısacası ben birini yapabilsem diğerini yapamıyorum.Kendimi toplama bilgisayar gibi hissediyorum şu sıralar.Hani çok emek edilmiş , çok para harcanmış,fazlasıyla iş görür halde,performans çok iyi ama görüntüyü hiçbir şekilde toparlamanın imkanı yok.bknz : ben!   Düzce'den döndüğümden beri böyleyim.Yaa evde yatarken insanın kendini salmaması imkansız bi kere.Geçeceksin onu arkadaş.Dua edin zengin koca falan bulmayayım ben.Yoksa evde dura dura götü göbeği salarım, adamda tekmeyi basar bana.Çoluklu çocuklu üstüne bir de götlü göbekli bir karı olarak devam ederim hayatıma !   nasıl da biliyorum ama kendimi .Her neyse şimdilik bu kadar.
            


Orda burda yaşayan Çoko son durumlarıda üşengeçliğini yenip size bildirdi sayın seyirci...

8 yorum:

Duygum A. dedi ki...

Action dan kasıt ne ola ki?

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Ayy kırk yıl düşünsem bu sebep aklıma gelmezdi :D Kıskancız biraz anlaşılan :)
İstediğin gibi bir işin olur umarım. Tatil iyi gelmiş sana öyle hissettim :)
Ben de bu ara ojeli gezemiyorum yaa.Daha doğrusu yarım yamalak geziyorum.Iyy şimdi baktım da uçları falan çıkmış utandım :D:D
Erkek arkadaşınla ilgili ayrıntılı bir yazı bekliyoruz ona göre :) Nasıl tanıştınız sana nasıl çıkma teklifi etti falan valla çok meraklardayım :D

suhuba dedi ki...

Selam,
Sabah sabah sayfanı ziyaret ederek kendime iyilik yaptım. Çok eğlendim.

Tavrın yaşından sonra geliyor kısmınaysa bence şanslılardansın derim. Kimnederse desin bu bir ayrıcalık bence. Öyleyse bırak öyle kalsın. İş başa düşünce donda başa geçer lafı bu konuya çok uygun. Daha iyisi can sağlığı. :)

Şu bakımlı hatun muhabbetinide hiç dert. Bende böyle şeyleri hala tam yapamam. Ruhunda kokoşluk yoksa asla hepsini birden beceremiyorsun. Benim açımdan bu işlere 30 sonrası başlamak güzel bile oldu. Sen zaman geçtikçe daha gençleşiyorsun lafını duyuyorum :) Artık daha önce nasıl dolaşıyorsam :)

İş konusundada hemen duamı ediverdim. Tabi senin için iyisi olsun canım..

Sabah sabah sayfanı ziyaret ederek kendime iyilik yaptım kısmında çok ciddiyim. Baksana nasıl uzun yazdım. Müdavimin olacağım kesin.

deeptone dedi ki...

ay sahiden sen bi süre aksiyonsuz yaşa dinlen biraz sona yine dönersin sahalara :) bakalım karşına normal duyarlı bi erkek çıkcak mı yaaa :)

çokomell dedi ki...

duygum A. :hani böyle sıra dışı farklı okuması , yaşaması heyecanlı şeyler

dördüncü tekil şahıs : gerçekten anlatacağım hepsini.sanırım o yazı cumartesi akşam falan gelir.Bir de cidden tatil bana iyi geldi.İşe de alındım bu arada.

suhuba : bunu duyduduğuma müthiş sevindim.Ya ben baya erken yaşda tamk anlamıyla başladım.Şimdi taviz verince hiç hoş olmuyor sen akıllı hatunmuşsun, şimdi keyfini sürüyorsun tabi.
Veeee işe alındım :) nasıl mutluyum anlatamam.Bende sana gelirim bende.Birbirimizin müdavimi oluruz o zaman.

deeptone : actionsuz yaşadım ve artık sahalara dönüyorum Deep ! sence de yetmedi mi bana bu kadar durgunluk? Durulduğum süre içinde nur topu gibi 3 aylık da ilişkim oldu.1 kuzen evlendirdim , 1 kuzen nişanladım hatta o evlendiğim kuzenim bir de hamile kaldı.Vee ben artık normal,duyarlı bir erkek olduğundan ümidimi kestim.Bu cins de öyle biri yok bence.

deeptone dedi ki...

:)

safransarı dedi ki...

iş görüşmesi ne oldu bakayım :)

Moira M dedi ki...

Hahha çok komikmiş sevgilin ya bu kadar kızma :))

Yorum Gönder